Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Wasze opinie o silniku WSK ;)
https://motokirc.pl/inne-f30/wasze-opinie-o-silniku-wsk-t15368-45.html
Strona 4 z 4

Autor:  przem578 [ Nie Wrz 07, 2008 12:51 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

=XawiD= napisał(a):
Problemu nie ma... Tylko czekam na cylinder, z którego mam się tulei pozbyć.

Nie pozbyć tylko wybić, ale dobra to ja Ci wyśle ten cylinder i zobaczymy czy to zrobisz.

=XawiD= napisał(a):
Ożebrowanie + tuleja we. powłoka stanowią cylinder

Czyli jeśli ożebrowanie jest aluminiowe, a tuleja jest żeliwna to wdł. Ciebie cały cylinder jest żeliwny?

Autor:  =XawiD= [ Nie Wrz 07, 2008 12:56 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

przem578 napisał(a):
Czyli jeśli ożebrowanie jest aluminiowe, a tuleja jest żeliwna to wdł. Ciebie cały cylinder jest żeliwny?



Po tym określa się rodzaj cylindra. Jeżeli jest pokryty nicasilem to mamy cylinder aluminiowy. Jeżeli ma wprasowaną tuleje żeliwną to mamy żeliwny.

Autor:  przem578 [ Nie Wrz 07, 2008 12:59 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

<hahaha> A jeśli mamy cały cyliner żeliwny to jaki jest? Żeliwno-żeliwny? apollantoking

Autor:  =XawiD= [ Nie Wrz 07, 2008 1:00 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

Nie ma całych cylindrów z żeliwa.

Autor:  mati590 [ Nie Wrz 07, 2008 1:09 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

Dobra dzieci tulei nie musze wybijać bo w razie czego moge po zrobieniu wszystkiego dać cylek do szlifu i nie ma problemu ;) Jest jakiś sposób na przerobienie silnika tak, aby zyskał troche u góry a nie stracił na dole ;> i jak w końcu z tą membraną jest ;>

Autor:  =XawiD= [ Nie Wrz 07, 2008 1:12 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

Membrany nie rób - nie ma sensu. Zmieniłbym jedynie w tym silniku gaźnik, delikatna korekcja cylindra i spawany tłumik.

Autor:  przem578 [ Nie Wrz 07, 2008 1:15 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

=XawiD= napisał(a):
Nie ma całych cylindrów z żeliwa.

Mylisz się.

Autor:  mati590 [ Nie Wrz 07, 2008 8:13 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

spawany tłumik = lepsza góra ale niższy dół, też wszystko zalezy od tego jak sie go "ustawi" bo jeśli go zroie na niskie obroty to tragedii nie powinno byc :p O tą korekcje to mi właśnie chodzi tylko dokładnie co ;) Wole to zrobić zimą a na wiosne w 10 st. c docierać ;)

Autor:  jacek_44 [ Nie Wrz 07, 2008 9:14 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

=XawiD= napisał(a):
Nie ma całych cylindrów z żeliwa.

buehehehe, doedukuj sie, jezeli juz cokolwiek chcesz pisac ;]
Daleko przykladu szukac nie trzeba, wezmy np. cylinder od SHL m11. Cylinder jest żeliwny, głowica aluminiowa!

Autor:  mati590 [ Pon Wrz 08, 2008 7:39 pm ]
Temat postu:  Re: Wasze opinie o silniku WSK ;)

No dobra to powiedzcie mi w końcu co konkretnie zrobić ;) Myślałem o korygowaniu przelotówek, polerowaniu skrzyni korbowej i przelotu, polerce i leciutkim rozwierceniu dolotu (około 1mm) i rozwierceniu o tyle samo gaźnika ;) No i przede wszystkim porządnym złożeniu i dobrym tłoku ;) Da mi to w ogóle jakieś zauważalne efekty ;> Moge też wypolerować głowice, ewentualnie troszke ją obniżyć ale tylko troche ;) Oryginalny silnik ma 6,2 km a ja bym chciał około 7km - czy to co wypisałem starczy mi do osiągniecia takiej mocy ? Aha przelotówki skorygowałbym z karterami ;)

Ps. Co sadzicie o tym tłoku ? Da rade ? W razie czego moge go wygotować w oleju ;) http://www.allegro.pl/item431582766_tlo ... k_125.html

Strona 4 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/