Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Jaki lepszy tłok https://motokirc.pl/inne-f30/jaki-lepszy-t-ok-t1776.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Zamotek [ Sob Cze 17, 2006 8:40 pm ] |
Temat postu: | Jaki lepszy tłok |
chodzi mi konkretniej jaki waszym zdaniem jest lepszy tłok, z 2 pierścieniami czy z 3. Ja nie wiem ile ich mam, może ktoś wie ile pierścieni mają ogary 205 2 biegowe?? |
Autor: | Dawideq [ Sob Cze 17, 2006 8:54 pm ] |
Temat postu: | |
W 205 możesz mieć 2 jak i 3 pierścienie, to zależy jaki sobie założysz, ja mam 3 pierścienie i wydaje mi sie że jest lepszy od 2 |
Autor: | SzyMZek [ Nie Cze 18, 2006 9:12 am ] |
Temat postu: | |
Millenium, do ogara 205 są tylko tłoki na 2 pierścienie !! |
Autor: | bosek3 [ Nie Cze 18, 2006 9:18 am ] |
Temat postu: | |
A do 200 najlepsze 2 pierścieniowe |
Autor: | Artizzz [ Nie Cze 18, 2006 9:52 am ] |
Temat postu: | |
ale dlaczego, DLACZEGO!! każdy tylko pisze że lepszy taki tłok i na tym rozmowa się kończy, natomiast ja i pewnie spora część forumowiczów chcemy argumentów i wyjaśnienia!! |
Autor: | DaN [ Nie Cze 18, 2006 10:32 am ] |
Temat postu: | |
ok wyjasniam dlaczego: Jak wiemy dzieki trzypierscieniowemu tlokowi jest lepsze sprezanie, ale do srodkowego pierscienia dochodza znikome ilosci mieszanki, poniewaz na zewnetrznych dwoch pierscieniach sie zatrzymuje wiekszosc.. Mniejsza ilosc mieszanki ---> mniej oleju ---> gorsze smarowanie a dalej to juz mozna samemu sobie dopisac |
Autor: | pec12 [ Nie Cze 18, 2006 9:19 pm ] |
Temat postu: | |
zdecydowanie 3 jakos to tak było ze w ogarach 200 polacy wkładali 2 pierscieniowe tłoki a w jawkach czesi 3 moze to tez jakas blokada co nie |
Autor: | apollan [ Pon Cze 19, 2006 2:20 pm ] |
Temat postu: | |
Imo najlepsze są dwa pierścienie- mniejsze opory, a kompresja ta sama-mierzyłem. |
Autor: | soviet union [ Śro Cze 21, 2006 2:31 pm ] |
Temat postu: | |
Może miałeś cylinder zjechany? Do rzeczy- według mnie to też obojętne założyłem 3 i nie czuje różnicy... POZDRO |
Autor: | bosek3 [ Śro Cze 21, 2006 3:38 pm ] |
Temat postu: | |
dokładnie 3 pierścienie duże tarcie i taka sama kompresja 2 pierścienie mniejsze tarcie .. a po za tym czesi nigdy nie montowali 3 pierścieniowych tłoków |
Autor: | soviet union [ Śro Cze 21, 2006 5:20 pm ] |
Temat postu: | |
To po co by wymyślali 3 pierścieniowy (koszt tych maszyn itd) musieli mieć jakiś cel? |
Autor: | bosek3 [ Śro Cze 21, 2006 5:48 pm ] |
Temat postu: | |
jak zawsze kasa na początku penie sprzedawali czeskie części, a żeby zacząć sprzedawać polskie zaczęto robić tłoki 3 pierścieniowe jako zwiększające moc żeby zaczeli ludzie kupować polskie części. |
Autor: | Zamotek [ Śro Cze 21, 2006 6:00 pm ] |
Temat postu: | |
ja wolę miec 2 pierścieniowy tłok żeby było mniejsze tarcie. No i wiadomo jak się będzie wymieniało pierścienie to mniej kasy się wyda na nowe:p hehehe |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |