Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Jaki lepszy tłok
https://motokirc.pl/inne-f30/jaki-lepszy-t-ok-t1776.html
Strona 1 z 1

Autor:  Zamotek [ Sob Cze 17, 2006 8:40 pm ]
Temat postu:  Jaki lepszy tłok

chodzi mi konkretniej jaki waszym zdaniem jest lepszy tłok, z 2 pierścieniami czy z 3. Ja nie wiem ile ich mam, może ktoś wie ile pierścieni mają ogary 205 2 biegowe??

Autor:  Dawideq [ Sob Cze 17, 2006 8:54 pm ]
Temat postu: 

W 205 możesz mieć 2 jak i 3 pierścienie, to zależy jaki sobie założysz, ja mam 3 pierścienie i wydaje mi sie że jest lepszy od 2

Autor:  SzyMZek [ Nie Cze 18, 2006 9:12 am ]
Temat postu: 

Millenium, do ogara 205 są tylko tłoki na 2 pierścienie !!

Autor:  bosek3 [ Nie Cze 18, 2006 9:18 am ]
Temat postu: 

A do 200 najlepsze 2 pierścieniowe

Autor:  Artizzz [ Nie Cze 18, 2006 9:52 am ]
Temat postu: 

ale dlaczego, DLACZEGO!! każdy tylko pisze że lepszy taki tłok i na tym rozmowa się kończy, natomiast ja i pewnie spora część forumowiczów chcemy argumentów i wyjaśnienia!!
:P :P :P

Autor:  DaN [ Nie Cze 18, 2006 10:32 am ]
Temat postu: 

ok wyjasniam dlaczego: Jak wiemy dzieki trzypierscieniowemu tlokowi jest lepsze sprezanie, ale do srodkowego pierscienia dochodza znikome ilosci mieszanki, poniewaz na zewnetrznych dwoch pierscieniach sie zatrzymuje wiekszosc.. Mniejsza ilosc mieszanki ---> mniej oleju ---> gorsze smarowanie a dalej to juz mozna samemu sobie dopisac ;)

Autor:  pec12 [ Nie Cze 18, 2006 9:19 pm ]
Temat postu: 

zdecydowanie 3 jakos to tak było ze w ogarach 200 polacy wkładali 2 pierscieniowe tłoki a w jawkach czesi 3 moze to tez jakas blokada co nie

Autor:  apollan [ Pon Cze 19, 2006 2:20 pm ]
Temat postu: 

Imo najlepsze są dwa pierścienie- mniejsze opory, a kompresja ta sama-mierzyłem.

Autor:  soviet union [ Śro Cze 21, 2006 2:31 pm ]
Temat postu: 

Może miałeś cylinder zjechany?

Do rzeczy- według mnie to też obojętne założyłem 3 i nie czuje różnicy...

POZDRO

Autor:  bosek3 [ Śro Cze 21, 2006 3:38 pm ]
Temat postu: 

dokładnie 3 pierścienie duże tarcie i taka sama kompresja 2 pierścienie mniejsze tarcie .. a po za tym czesi nigdy nie montowali 3 pierścieniowych tłoków

Autor:  soviet union [ Śro Cze 21, 2006 5:20 pm ]
Temat postu: 

To po co by wymyślali 3 pierścieniowy (koszt tych maszyn itd) musieli mieć jakiś cel?

Autor:  bosek3 [ Śro Cze 21, 2006 5:48 pm ]
Temat postu: 

jak zawsze kasa :/ na początku penie sprzedawali czeskie części, a żeby zacząć sprzedawać polskie zaczęto robić tłoki 3 pierścieniowe jako zwiększające moc żeby zaczeli ludzie kupować polskie części.

Autor:  Zamotek [ Śro Cze 21, 2006 6:00 pm ]
Temat postu: 

ja wolę miec 2 pierścieniowy tłok żeby było mniejsze tarcie. No i wiadomo jak się będzie wymieniało pierścienie to mniej kasy się wyda na nowe:p hehehe

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/