Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

tłok 2 -pierscieniowy
https://motokirc.pl/inne-f30/t-ok-2-pierscieniowy-t335.html
Strona 1 z 1

Autor:  michal4329 [ Czw Sie 11, 2005 11:50 pm ]
Temat postu:  tłok 2 -pierscieniowy

mam pytanie! w swoim ogarze mam 2 pierscieniowy tlok? czy to moze go oslabiac albo wplywac na to ze np zle chodzi zalewa sie i nie wkreca na obroty gdy jest cieply????? prosze o odp. :) pozdro

Autor:  apollan [ Pią Sie 12, 2005 6:57 am ]
Temat postu: 

Tłok dwu pierścieniowy byl stosowany w Polskich jawkach i ogara produkowanych w jakis tam latach(pozniej bylo normalnie) tak wynika z moich informacji
lepiej zakladac tlok z 3 pierscieniami masz wtedy wieksza kompresje <faja>

Autor:  DaN [ Pią Sie 12, 2005 7:37 am ]
Temat postu: 

że go oslabia to raczej tak, bo ma slabsza kompresje mieszanki, a co do reszty to nie wiem... <co?>

Autor:  marcin [ Pią Sie 12, 2005 9:35 am ]
Temat postu: 

jesli sie zalewa to raczej nie od tego ma slabsza moc od tłoka a zalewa sie bo masz zle ustawiony pływak iglice albo ..bla bla ............. <stiupid> ...bylo to juz czemu sie zalwa poszukaj sobie ;-)

Autor:  KrzysieK [ Pią Sie 12, 2005 9:38 am ]
Temat postu: 

Jestli tlok bedzie mial w nieodpowiednim miejscu zamki na pierscienie to wtedy tez nie bedzie dobrze. Musi byc wszystko dopasowane :)

Autor:  michal4329 [ Pią Sie 12, 2005 7:53 pm ]
Temat postu: 

czyli mowicie ze roznica jest duza ??? :P

Autor:  marcinpc [ Pią Sie 12, 2005 11:45 pm ]
Temat postu: 

niedawno usłyszałem, ze do nowego cylindra zakłada się tłok na dwa pierścienie, bo "trójka" szybciej zużywa wtedy docierajacy sie cylinder i ponoć zmniejsza sie wtedy też wrażliwość na regulację położenia iglicy w przepustnicy... nie wiem na ile to prawda, usłyszałem to do gości an chodniku gdy rozmawialismy o moim ogarze... po prostu przypomniało mi się i pomyślałem że może coś na to powiecie

Autor:  KrzysieK [ Sob Sie 13, 2005 7:11 am ]
Temat postu: 

No wiadomo ze troche sie szybciej zuzywa.. ale ma mniejsza kompresje.. to napewno, ale jak czesi przystowowali cylinder do trojek to raczej jest OK. A w sumie to od czego sa te dwu piercieniowce bo mi sie zdaje ze one sa od ogara 205 ( z silnikiem 3-y biegowym)

Autor:  pavlitto [ Nie Wrz 11, 2005 9:29 am ]
Temat postu: 

apollan napisał(a):
Tłok dwu pierścieniowy byl stosowany w Polskich jawkach i ogara produkowanych w jakis tam latach(pozniej bylo normalnie) tak wynika z moich informacji
lepiej zakladac tlok z 3 pierscieniami masz wtedy wieksza kompresje <faja>

zgadzam się z wszystkimi. a pozatym tłok dwupierścieniowy był stosowany w silnikach blikowanych. Jak chcesz, żeby śmigał lepiej, załóż trzypierścieniówkę <cfaniak>

Autor:  Conqeror [ Pon Lis 21, 2005 9:51 pm ]
Temat postu: 

3 piescieniowy moc i kop Bo ogary 200 z 2 pierscieniowymi tlokami nie maja szans z moim Komarem

Autor:  marcinpc [ Pon Lis 21, 2005 10:41 pm ]
Temat postu: 

Conqeror napisał(a):
3 piescieniowy moc i kop Bo ogary 200 z 2 pierscieniowymi tlokami nie maja szans z moim Komarem
Ehh czy wy myślicie ze jak złożycie tłok na 3 pierścienie to wam wzrośnie prędkość o 15 km/h ? To samo dotyczy się sportowego tłumika, filtra stożkowego czy chociazby splanowanej głowicy. Różnica w 2 i 3 pierścieniowym tłoku jest niewielka i wątpie zeby wszystie Ogary 200 z tłokiem na 2 pierscienie nie miały szans z twoim Komarem a po zmianie na 3 pierścienia nastąpiłaby jakaś cudowna zmiana...

Autor:  Artur [ Pon Lis 21, 2005 11:52 pm ]
Temat postu: 

klega mail tlok na 2 pierscionki i lepiej smigal od mojego ,super sie rozpedzal w 2 osoby prawie tak samo jak w jedna i 60 km/h jechalismy w 2 osoby po prostej ;)

Autor:  Arkadius3 [ Wto Lis 22, 2005 7:29 am ]
Temat postu: 

silnik jawki jest przystosowany do 3 pierścieniowego tłoka ale na 2 też dobrze chodzi... kiedyś znajomy zapakował 3 pierścieniowy tłok do Charta i mu sie zatarł...

Autor:  michal4329 [ Wto Lis 22, 2005 11:17 am ]
Temat postu: 

zgadza sie - mozna jezdzic na 2 pierscieniowym i to całkiem dobrze. moj ogar tez jezdzil na 2 pierscieniowym i wymiatał całkiem niezle jak na jego wiek :)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/