Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 7:50 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Sob Wrz 22, 2012 10:54 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Kwi 11, 2009 9:31 pm
Posty: 533
Miejscowość: Gdynia [GA]
Pojazd: -
Romet Kadet M-780
Romet Chart 210
Mam problem, bo simmeringi w przednim zawieszeniu po wymianie nadal przepuszczają olej. I naszła mnie taka myśl, czy nie można by tej uszczelki filcowej, znajdującej się tuż nad simmeringiem, zastąpić drugim simmeringiem? Czy dałoby to coś, czy może taka zamiana spowodowałaby złą pracę zawieszenia?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Sob Wrz 22, 2012 11:23 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 16, 2009 1:40 pm
Posty: 257
Miejscowość: Tomaszów Lub
Pojazd: Gilera GSM 01r
Romet Chart 211 70ccm 89r
romet chart 210 z wózkiem bocznym 89r,
romet komar 2350,
była:
Jawa 50 "kaczka" 78r
Romet motorynka
Romet motorynka pony m3
Romet motorynka m2
Jincheng
Romet ogar 200
ja miałem tak z robione w jednym teleskopie i problem przepuszczania oleju znikną.

_________________
http://bikepics.com/members/murzyntl/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Sob Wrz 22, 2012 1:33 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 06, 2010 10:51 pm
Posty: 1005
Miejscowość: Trzebcz/Kraków
Pojazd: Romet Chart 210
Ciągnik SAM, 1 HC 102, Lublin 51, Star 28, Żuk
Audi A4 B5 1,9 TDI '98
Romet Mińsk 125 400A '89
Suzuki GSF Bandit 600N '96
Tylko simmeringi szybciej ci padną, bo nie będzie uszczelniaczy zewnętrznych (tą rolę pełni filc), ściągających syfu z lag i chroniących simmeringi przed kurzem i brudem z otoczenia.

Lepiej skrócić sobie sprężynkę w simmeringu, ew. kupić o 1 mm mniejszy rozmiar :)

_________________
Bieganie to coś więcej niż pasja, to styl życia, miłość, oddanie...


DIESEL KOPCI, DIESEL CZADZI, DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Sob Wrz 22, 2012 2:19 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 20, 2009 7:56 pm
Posty: 770
Miejscowość: okolice Chojnic
Pojazd: Motorynka 50-M-1 (1979r,)
Pojazd 2:Romet Kadet 780 (1984r.)
Pojazd 3:Romet Ogar 200 (1987r.)
Pojazd 4: Simson S51 E (1988r.)
Pojazd 5: Yamaha XS400 12E (1989r.)
Pojazd 6: Nissan Sunny N13 1.7D (1988r.)
Huberts napisał(a):
Tylko simmeringi szybciej ci padną, bo nie będzie uszczelniaczy zewnętrznych (tą rolę pełni filc), ściągających syfu z lag i chroniących simmeringi przed kurzem i brudem z otoczenia.

Lepiej skrócić sobie sprężynkę w simmeringu, ew. kupić o 1 mm mniejszy rozmiar :)


Nie wiem jak jest w Charcie ale może uszczelniacz dwuwargowy? W Simsonie taki jest i jeden zgrania syf.

Image

_________________
SIMSON S70 ENDURO
TEMAT:
wasze-sprzety-f31/simson-s70-enduro-1988r-grune-perle-t32919.html
FILM GOPRO!(str. 14)

YAMAHA XS400
wasze-motocykle-f90/yamaha-xs400-12e-dohc-1989r-27km-t35548.html
NOWY LAKIER!(str. 3)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Sob Wrz 22, 2012 4:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Skyer, a jak wygląda u Ciebie sprawa odpowietrzenia? Kolega miał akcję, gdzie założył śruby zwykłe u góry i mu wyrzucało olej, po założeniu dziurawych problem znikł :)

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Sob Wrz 22, 2012 4:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Kwi 11, 2009 9:31 pm
Posty: 533
Miejscowość: Gdynia [GA]
Pojazd: -
Romet Kadet M-780
Romet Chart 210
Wszystko złożone według schematu, odpowietrzenie działa jak należy (śruby z otworami, smarowniczki sprawne).

Jeszcze co do odpowiedzi hubertsa, to czy nie wystarczy że są gumy na lagach?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Sob Wrz 22, 2012 5:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Wrz 15, 2009 2:18 pm
Posty: 758
Miejscowość: Zamość
Pojazd: Romet POLO 760
Cezeta 175 typ 477
Fiat 125P
Skyer napisał(a):
Wszystko złożone według schematu, odpowietrzenie działa jak należy (śruby z otworami, smarowniczki sprawne).

Jeszcze co do odpowiedzi hubertsa, to czy nie wystarczy że są gumy na lagach?


Nie


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Nie Wrz 23, 2012 11:57 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Kwi 11, 2009 9:31 pm
Posty: 533
Miejscowość: Gdynia [GA]
Pojazd: -
Romet Kadet M-780
Romet Chart 210
W takim razie chyba kupię uszczelniacze 30x45x7 (o 2mm mniejsze, bo 31x45x7 nie dostanę). Ewentualnie może kupić jakieś z wyższej półki (na przykład ARIETE http://www.agmot.pl/sklep/p/12972/ARI-122-32x45x7)?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Nie Wrz 23, 2012 1:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lis 06, 2010 10:51 pm
Posty: 1005
Miejscowość: Trzebcz/Kraków
Pojazd: Romet Chart 210
Ciągnik SAM, 1 HC 102, Lublin 51, Star 28, Żuk
Audi A4 B5 1,9 TDI '98
Romet Mińsk 125 400A '89
Suzuki GSF Bandit 600N '96
Albo kup zwykłego na wymiar uszczelniaczy z charta i po prostu ściągnij bardziej sprężynkę

--------- Nie Wrz 23, 2012 2:37 pm Połączono ---------

Albo kup zwykłego na wymiar uszczelniaczy z charta i po prostu ściągnij bardziej sprężynkę

_________________
Bieganie to coś więcej niż pasja, to styl życia, miłość, oddanie...


DIESEL KOPCI, DIESEL CZADZI, DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI takk


Ostatnio edytowany przez Huberts, Nie Wrz 23, 2012 1:37 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2012 4:54 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Jeżeli masz lagi w dobrym stanie, a nie zatarte to kup po prostu porządne, firmowe uszczelniacze, a nie syf po 2zł i problem cieknących lag zniknie, simmeringi stosuje się powszechnie i jakoś w motocyklach wyższej klasy tego problemu nie ma.. Może dlatego, że użytkownicy droższych sprzętów nie oszczędzają kilku złotych na simmerach? Przemyśl to sobie...

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2012 5:04 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 15, 2010 8:22 pm
Posty: 1843
Miejscowość: Wieluń [EWI]
Pojazd: Romet Chart 210 Elektronik '88
Piaggio Sfera NSL 50 '92
Honda Civic VI EJ9 '01
Był: Simson SR50/1 C "skuter" '88
Romet Pony 50-M-2 '87
Romet Komar 2330 '70
Opel Vectra A Irmscher CD Diamant 91'
Z drugiej strony jeżeli ma gdzieś jakąś rdzę czy coś na tych lagach, to szkoda tych simmeringów za 30zł, jeżeli i tak je zaraz chuj strzeli :P

_________________
łan cyl, tu stroke :F
Apollan napisał(a):
GNICIE I BRODA TO NASZA WYGODA lachvj
taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2012 5:16 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 11, 2007 10:25 pm
Posty: 1651
Miejscowość: Katowice
Pojazd: '89 Romet ETZ (Chart =D)
'95 Yamaha TZR 125 Belgarda

'89 Toyota Supra (MA70)
'00 BMW E46 328CI
'88 Toyota Corolla GT-i (AE92)

Pan profesor od śrubek ;D
Jeżeli ma rdzę to może już rozpocząć spacer do najbliższego skupu złomu...

_________________
2stroke 4ever!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2012 6:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Kwi 11, 2009 9:31 pm
Posty: 533
Miejscowość: Gdynia [GA]
Pojazd: -
Romet Kadet M-780
Romet Chart 210
Nie ma śladu rdzy nigdzie.
Kupiłem dzisiaj te mniejsze uszczelniacze (30x45x7) po 3zł/szt. Jak będzie dalej się rozszczelniało, to kupie te ariete.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2012 6:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 04, 2007 5:11 pm
Posty: 1230
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki [WGM]
Pojazd: Yamaha TZR 250
Fantic Strada 125(160)[350 :F] LC
Aprilia AF1 125 Futura
Yamaha RD 80 (160 :F)MX
Jawa 90 Roadster
Fiat Seicento Sporting Abarth
Opel Astra F Caravan
Saab 9-3 Arc
Ja też miałem podobną sytuacje, tyle, ze w innym moto. Simery nówki, lagi nie zużyte i prawie od razu zaczęło przepuszczać. Najprawdopodobniej jest to spowodowane właśnie przez tanie uszczelniacze, inna rzecz mi do głowy nie przychodzi.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Podwójne simmeringi w zawieszeniu w Charcie
PostWysłany: Nie Mar 03, 2013 12:15 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Kwi 11, 2009 9:31 pm
Posty: 533
Miejscowość: Gdynia [GA]
Pojazd: -
Romet Kadet M-780
Romet Chart 210
Uszczelniacze Ariete zamontowane kilka dni temu. Dodatkowo zamiast filców, tanie simeringi. Wczoraj krótka przejażdżka, dzisiaj schodzę do garażu no i pod lewą lagą plama oleju... W takiej sytuacji pozostaje chyba tylko kupienie innego zawieszenia.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Niebieskie simmeringi

ArcWolFF

5

2331

Pon Sty 17, 2011 10:56 pm

Szczygieł Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Łożyska i simmeringi do silnika o19

Rebelia

1

1609

Pią Kwi 04, 2008 9:51 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wymiana oleju w przednim zawieszeniu.

Addadko

2

2392

Pon Lip 06, 2009 7:56 pm

Addadko Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Wymiana Oleju w przednim zawieszeniu Romet Chart

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

alfa89

29

10369

Czw Sty 17, 2008 10:34 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Alufelgi w Charcie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Chartowiec

15

6932

Pią Mar 16, 2007 4:04 pm

SzyMZek Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.052s | 24 Queries | GZIP : Off ]