Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

v-max charta
https://motokirc.pl/inne-f30/v-max-charta-t7070.html
Strona 1 z 4

Autor:  przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 2:28 am ]
Temat postu:  v-max charta

ile wam leca charty?? bo moj to 61 62 a z gorki to nawet do 70 dojdzie... pochwalcie sie!

Autor:  yazimoo [ Czw Sie 16, 2007 8:36 am ]
Temat postu: 

Na oryginalnych zębatkach na prostej 60-64km/h. Z górki to jeszcze nie próbowałem tak bardzo bo dopiero co go dotarłem więc...Z górki na niecałym gazie 68km/h więcej narazie nie testowałem.

Autor:  przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 9:16 am ]
Temat postu: 

yazimoo napisał(a):
Na oryginalnych zębatkach na prostej 60-64km/h. Z górki to jeszcze nie próbowałem tak bardzo bo dopiero co go dotarłem więc...Z górki na niecałym gazie 68km/h więcej narazie nie testowałem.


a jak bym cylinder dal do szlifu(bo jeszcze ani razu nie mial) i jak bym zrobil odrazu po 4 szlifie i tlok dopasowal to duzo mocy by zyskal??

Autor:  yazimoo [ Czw Sie 16, 2007 9:57 am ]
Temat postu: 

Ehh możesz dużo nie zyskać, a będzie ci dużo więcej palił. Moim zdaniem się nie opłaca. Z resztą pogadaj ze Sk@tty1

Autor:  Sk@tty1 [ Czw Sie 16, 2007 10:15 am ]
Temat postu: 

jak chcesz robić szlif to weź od razu odchudź tłok, spiłuj na nim o 1mm tą ściankę która otwiera dolot paliwa i dopasuj wycięcia na tłoku do wycięć w tulei cylindra (te na dole). to ci powinno dać więcej mocy, jeśli chcesz to mozesz jeszcze zrobić wypełnianie wału.

[ Dodano: 16 Sierpień 2007, 11:22 ]
http://moto.kirc.pl/topics27/sprytny-sp ... vt7060.htm
tu masz link do tematu jak można zrobić odchudzanie tłoka bez frezarki chociaż jak będziesz robił szlif to możesz i za to troszkę zapłacić chyba około 50zł. a jak sięwypełnia wał to już chyba nie muszę tłumaczyć. :P:P powodzenia

Autor:  przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 10:47 am ]
Temat postu: 

Sk@tty1 napisał(a):
jak chcesz robić szlif to weź od razu odchudź tłok, spiłuj na nim o 1mm tą ściankę która otwiera dolot paliwa i dopasuj wycięcia na tłoku do wycięć w tulei cylindra (te na dole). to ci powinno dać więcej mocy, jeśli chcesz to mozesz jeszcze zrobić wypełnianie wału.

[ Dodano: 16 Sierpień 2007, 11:22 ]
http://moto.kirc.pl/topics27/sprytny-sp ... vt7060.htm
tu masz link do tematu jak można zrobić odchudzanie tłoka bez frezarki chociaż jak będziesz robił szlif to możesz i za to troszkę zapłacić chyba około 50zł. a jak sięwypełnia wał to już chyba nie muszę tłumaczyć. :P:P powodzenia


spiłuj na nim o 1mm tą ściankę która otwiera dolot paliwa i dopasuj wycięcia na tłoku do wycięć w tulei cylindra (te na dole). - troszke nie za bardzo rozumiem, jak bys mogl jakos dokladniej wytlumaczyc i wstawic jakas fotke w ktorym miejscu to musi byc spilowaany ten dolot paliwa to bylbym wdzieczny.

Autor:  Sk@tty1 [ Czw Sie 16, 2007 12:31 pm ]
Temat postu: 

no to tak: weź sobie tłok do ręki i odwróć go do góry nogami, zauważysz takie dość duże wycięcia zaraz pod tą okrągłą dziurą na sworzeń korbowodu. następnie weź cylinder i wsadź tłok do niego tak jak ma być wsadzony czyli tą szerszą ścianką w stronę wlotu paliwa gaźnika, później weź pilnik i zacznij piłować równo obie strony tej węższej ścianki tak żeby dopasować ich szerokość do szerokości wycięć w cylindrze(jak na zdjęciu) potem weź sobie kawałek szkła cienki papier ścierny i spiłuj minimalnie tą szersza stronę(jak popatrzysz do środka cylindra to zauważysz tam 4dzióry jedna jest od wlotu paliwa z gaźnika(chodzi o to żeby tłok kiedy idzie do góry szybciej otwierał ten wlot) jak masz jeszcze jakieś wątpliwości to pisz na gadu

Autor:  =XawiD= [ Czw Sie 16, 2007 3:03 pm ]
Temat postu: 

Ponad 90 - licznik był na równo z kołeczkiem 0 (motor się trzymał dorgi jak przyklejony a ja miałem pełno w gaciach :P) :P Oczywiście taki wynik został osiągnięty przezemnie z górki (dużej górki) na luzie :P. A tak to na prostej (na starym silniku, bo nowego jeszcze nie "testowałem"), to 70km/h.

Autor:  przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 6:13 pm ]
Temat postu: 

dzieki Sk@tty1!!! duzy to da przyrost mocy???

Autor:  Happek [ Czw Sie 16, 2007 8:39 pm ]
Temat postu: 

mi chart leci około 62-65 po równym z górki to różnie zależy jaka górka tak średnio 70-75km/h i w zakręty się nie zwalnia to kocham a skuterem sie tego nie da zrobić dlatego mówię że każdy kto czołga się skuterem nie wie co to jazda

Autor:  Sk@tty1 [ Czw Sie 16, 2007 8:56 pm ]
Temat postu: 

Happek - masz rację z tymi skuterami, co do przyrostu mocy to da trochę napewno poczujesz moc i prędkość, ja poczułem ale długo się nie nacieszyłem tym bo poszła mi sprężyna w kopce i muszę rozbierać cały silnik ale to nawet się dobrze składa bo i tak planowałem remont silnika więc porobię trochę zrobię m.in. wypełnianie wału :P zrób to dobrze tak jak ci napisałem to będzie więcej mocy.

Autor:  przemo89_2006 [ Czw Sie 16, 2007 9:23 pm ]
Temat postu: 

Sk@tty1 napisał(a):
Happek - masz rację z tymi skuterami, co do przyrostu mocy to da trochę napewno poczujesz moc i prędkość, ja poczułem ale długo się nie nacieszyłem tym bo poszła mi sprężyna w kopce i muszę rozbierać cały silnik ale to nawet się dobrze składa bo i tak planowałem remont silnika więc porobię trochę zrobię m.in. wypełnianie wału :P zrób to dobrze tak jak ci napisałem to będzie więcej mocy.


a jak ten wlot paliwa przyspiesze to trzeba bedzie przyspieszyc zapon, no nie?

Autor:  Sk@tty1 [ Czw Sie 16, 2007 10:06 pm ]
Temat postu: 

o tym to nie słyszałem raczej nie ja nie przyspieszyłem i działa

Autor:  tomek1212 [ Nie Sie 19, 2007 3:44 pm ]
Temat postu: 

Mój po prostej jedzie 75km/h... Na silniku od S51 4biegowym.

Autor:  Sk@tty1 [ Nie Sie 19, 2007 3:56 pm ]
Temat postu: 

jak byś jeszcze coś zrobił to jechał by szybciej mojemu kumplowi simson leci 85 na oryginalnym silniku nic nie przerabiał, a simsonjest cięższyod charta mimo że się nie wydaje, chart waży 76kg a simson coś koło 80-w zwyż

Strona 1 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/