Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Kwi 27, 2024 2:54 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Jaki króciec do gaźnika Simka ?
PostWysłany: Pon Sty 07, 2008 3:35 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Sie 16, 2007 12:23 pm
Posty: 32
Miejscowość: kolo warszawy
wiec tak mam pytanie czy lepszy jest ten odblokowany kruciec czy zablokowany(ten okragly)
i czy ten okągly ma na całej długosci mniejsza średnice czy tylko poczatek jest zwezony????

ps. ma gaźnik 16n3-4 jaki on ma przelot

_________________
OGAR 200 RULEZZ


Ostatnio edytowany przez wolny1994, Śro Sty 30, 2008 6:07 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 07, 2008 3:38 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
ponoć lepszy jest zablokowany i rozwiercony to przelotu gaźnika z simka czyli 16mm

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: jaki kruciec lepszy do załozeniea gaźika simka
PostWysłany: Pon Sty 07, 2008 3:56 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
wolny1994 napisał(a):
wiec tak mam pytanie czy lepszy jest ten odblokowany kruciec czy zablokowany(ten okragly)
i czy ten okągly ma na całej długosci mniejsza średnice czy tylko poczatek jest zwezony????

ps. ma gaźnik 16n3-4 jaki on ma przelot


Tak jak womax wyżej pisał, lepszy jest zablokowany. Gaźnika 16n3-4 jak nazwa wskazuje ma 16mm. Kruciec zablokowany ma mniejszy otwór tylko na początku potem jest już normalnie.

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 07, 2008 6:36 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Hm... "ponoć"... CISZA opierajmy się na tym, iż w dolocie nie powinno być żadnych znaczących i drastycznych różnic przekroju. Chyba że w gaźniku... Kruciec rozwierć na 17mm i dokonaj coś w stylu rozszerzania się tej wielkości do wewnątrz krućca.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 07, 2008 6:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
napisałem ponoć bo sam tego nie testowałem :P

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 9:20 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Sie 16, 2007 12:23 pm
Posty: 32
Miejscowość: kolo warszawy
moze ktos ma inne zdanie?????

_________________
OGAR 200 RULEZZ


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 12:00 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Najlepszy króciec to króciec domowej roboty bez załamania tylko z łagodnym zgięciem. Był tu temat o tym kiedyś temat o tym ze zdjęciami i projektami ale coś go nie mogę znaleźć...

r4g3 napisał(a):
w dolocie nie powinno być żadnych znaczących i drastycznych różnic przekroju

I oczywiście droga mieszanki od gaźnika do cylindra powinna być jak najkrótsza i bez takich gwałtownych zakrętów. W sportowych motocyklach taki dolot mieszanki do cylindra jest nie do przyjęcia.

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 12:29 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
MaximusResetus napisał(a):
droga mieszanki od gaźnika do cylindra powinna być jak najkrótsza

Zależy na jakie obroty jest strojony silnik. Jeżeli na niższe to dolot jest dłuższy, jeżeli na wyższe to krótszy. Bodajże podobnie jest z dyfuzorem.

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 5:49 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
stroisz caly kanal dolotowy a nie tylko kanal pomiedzy skrzynia korbowa a gaznikiem

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 8:52 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Maj 09, 2007 7:55 pm
Posty: 426
Miejscowość: NS
Pojazd: ibiza 6L
Garry1, no to też ale mi głownie chodziło o to że takie załamanie drogi mieszanki o prawie 90 stopni jest dla niej że tak powiem nie lada przeszkodą. Skoro sie poleruje wszelkie kanały którymi wędruje mieszanka żeby jej droga była jak najgładsza to takie załamanie króćca w jawce jest jak ostry zakręt na autostradzie!!

_________________
http://www.kwitnaceogrody.pl - projektowanie ogrodów - aranżacje zieleni - realizacja nasadzeń


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 9:36 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
dużym minusem w jawce jest poziomo ułożony cylinder, nie możliwe jest wykonanie krótkiego krućca ale można zmniejszyć opory przepływu po przez wykonanie "banana" i polerkę ;]
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 26, 2008 10:08 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
MaximusResetus, odpowiadalem raczej na post uzytkownika buniek92, z twoim sie w pelni zgodze

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 27, 2008 2:44 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
Garry, mi chodziło o długość od filtra powietrza do płaszcza tłoka, tzn. do końca kanału dolotowego w cylindrze. Nie bardzo rozumiem o co chodziło w Twojej wypowiedzi. :/

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 27, 2008 7:33 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
looos, nie czepiam sie ;) MR pisal o jak najkrotszej drodze z gaznika do cylindra i myslalem ze o to samo Tobie chodzi

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 29, 2008 10:02 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 01, 2006 6:35 pm
Posty: 279
Miejscowość: Sobótka
Pojazd: Romet Ogar 200
buniek92 napisał(a):
od filtra powietrza

mam wątpliwości jak to jest w filtrze stożkowym, bo tam siateczka filtrująca rozciąga się przez całą ścianę boczną więc wydaje mi się, że długość dolotu powinno się mierzyć od wlotu filtra a nie od jego górnej powierzchni tak jak np. w filtrach z dezameta ( ale w sumie on jest płaski więc na jedno wychodzi :P)


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Króciec gaźnika - od czego on jest?

Krzyssiek91

7

2907

Sob Wrz 29, 2007 5:59 pm

1angel Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chart, króciec

Tocar

0

1879

Wto Cze 05, 2012 5:46 pm

Tocar Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Chart] Wymiary na króciec

piter24

1

1814

Czw Wrz 25, 2008 5:50 pm

piter24 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Króciec ssacy / uszczelka pod głowice!.

royekxd

4

2498

Wto Maj 17, 2011 5:51 am

BEBAK Zobacz ostatni post

Brak nowych postów głowica i króciec puch maxi ile warte

ArcWolFF

3

3224

Nie Paź 21, 2012 7:44 pm

Jaceq Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 24 Queries | GZIP : Off ]