Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

wymiana cylindra na 90 ccm
https://motokirc.pl/tuning-tech-f49/wymiana-cylindra-na-90-ccm-t31251.html
Strona 1 z 1

Autor:  sajk [ Pon Lip 18, 2011 7:26 pm ]
Temat postu:  wymiana cylindra na 90 ccm

Czy jeżeli wymienię cylinder z 50 ccm na 90 ccm do 4t to czy muszę wymienić tłumik albo gaźnik na większy, czy może będzie mi chodził na tych od nowości z góry dziękuje.

Autor:  Wojtek666 [ Pon Lip 18, 2011 7:30 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

Hmm, wg mnie przydałby się inny gaźnik. Co do tłumika to nie jestem pewny, raczej ten co jest może być.

Autor:  sajk [ Pon Lip 18, 2011 8:02 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

A nie wie ktoś ile mi to poleci bo teraz mam założony cylinder 65 ccm i mi 65 km/h jedzie.

Autor:  spider15 [ Wto Lip 19, 2011 10:13 am ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

Ja jak kiedys miałem 4T na seryjnym 50ccm leciał mi tyle. Po wymianie cylindra na 90 ccm powinienes zmienic gaznik, albo conajmniej dyszę główną, filtr powietrza, ktory bedzie miał lepszy przepływ, wydech powinien tez byc inny , tez o lepszym przeplywie. Po tym blokuje cie jeszcze wariator. Po tym powinna byc widoczna róznica.

Autor:  Paul1614 [ Czw Lip 21, 2011 4:49 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

Gaźnika nie musisz wymieniać wystarczy wymiana dyszy na większą. Wydech sam w sobie nie powinien ci blokować mocy, ale jeśli wymienisz go na taki za 500 zł w górę powinien ją zwiększyć. Wariator zepsuć się przy tak dużych obrotach nie powinien i seryjny wystarczy. Lepiej zmień sprzęgło bo przy takiej pojemności seryjne może ci ślizgać. Z tego co słyszałem wał seryjny w 4t powinien wytrzymać do 125ccm, ale zaszkodzić na wzmocniony nie zaszkodzi gdyż seryjny może się urwać.

Autor:  melo999 [ Wto Paź 25, 2011 6:14 am ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

tylko pamiętaj o wymianie wału na wzmocniony i dobór odpowiednich rolek.

Autor:  KamiloloPL [ Wto Paź 25, 2011 4:34 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

W 4t wydech nie jest taki ważny , wał hmm... 90 w 4t nie osiąga takich wielkich mocy więc ja bym nie wymieniał
Pozdrawiam

Autor:  0sa [ Wto Paź 25, 2011 5:10 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

KamiloloPL jak nie zmienisz tłumika, a zmienisz pojemność na większą to silnik może się grzać bo spaliny nie będą miały dobrego odpływu.
Po za tym po za wymianą wału na wzmocniony radziłbym ci pozmieniać łożyska także na wzmocnione.

Autor:  Hanus [ Wto Paź 25, 2011 5:41 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

Nie musisz nic zmieniać, załóż te 90cc, i dobrze go wyreguluj taak

Autor:  0sa [ Wto Paź 25, 2011 5:59 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

Heh to zobaczymy jak długo pociągnie, mogę się mylić ale wydaje mi się że długo to nie będzie:D W dodatku pewnie chińczyk.

Autor:  KamiloloPL [ Czw Paź 27, 2011 9:16 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

0sa napisał(a):
KamiloloPL jak nie zmienisz tłumika, a zmienisz pojemność na większą to silnik może się grzać bo spaliny nie będą miały dobrego odpływu.
Po za tym po za wymianą wału na wzmocniony radziłbym ci pozmieniać łożyska także na wzmocnione.


To jest tylko 90 w 4t , więc takie zmiany są nieopłacalne wydech niech zostawi taak , o łożyskach się z tobą zgodzę taak

Autor:  radzioo [ Czw Paź 27, 2011 9:28 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

taak niech zmieni przynajmniej wał i wariator do tego dysze inaczej przejedzie jakies 100km sprawdzi v-max na 100% i wał pójdzie z wariatorem jak tego nie wymieni:) z tym że wytrzymują do 125ccm to jest według mnie bajka ostatnio kolega wymieniał własnie w skuterze na 80 długo nie pojezdził padł wał a miał wytrzymać ojapier zaraz po tym jak wymienił wał padł wariator:)

Autor:  Hanus [ Czw Paź 27, 2011 10:13 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

radzioo napisał(a):
taak niech zmieni przynajmniej wał i wariator do tego dysze inaczej przejedzie jakies 100km sprawdzi v-max na 100% i wał pójdzie z wariatorem jak tego nie wymieni:) z tym że wytrzymują do 125ccm to jest według mnie bajka ostatnio kolega wymieniał własnie w skuterze na 80 długo nie pojezdził padł wał a miał wytrzymać ojapier zaraz po tym jak wymienił wał padł wariator:)



Sypiesz bajkami po prostu. Z wariatorem to jest śmiech na sali, nie musi nic zmieniać. A jeśli wał jest jeszcze w bardzo dobrej kondycji, to też nie widzę jakiekolwiek sensu by go wymieniać na "wzmacniany" jak one się niczym nie różnią poza nazwą ojapier

Autor:  radzioo [ Pią Paź 28, 2011 8:00 am ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

niech robi co chce ja tylko wyrażam swoją opinie:) jak mu wał padnie to potem będę mógł napisać "a nie mówiłem??"

Autor:  Pelas [ Sob Paź 29, 2011 7:11 pm ]
Temat postu:  Re: wymiana cylindra na 90 ccm

wał padnie prędzej czy później ale zmiana pojemności skróci jego żywotność, a łożysk nie wymieni... wariator od czego ma niby paść ? sprzęgło może nie wydolić bo 50ccm a 80ccm to wielka różnica w mocy a co dopiero 90ccm..

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/