Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 1:56 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Pon Lip 18, 2011 7:26 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Paź 03, 2010 8:09 am
Posty: 10
Pojazd: skuter
Czy jeżeli wymienię cylinder z 50 ccm na 90 ccm do 4t to czy muszę wymienić tłumik albo gaźnik na większy, czy może będzie mi chodził na tych od nowości z góry dziękuje.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Pon Lip 18, 2011 7:30 pm 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: Nie Lis 21, 2010 11:22 am
Posty: 758
Pojazd: corolla e11 1.4 kurwa stens luj gnuj w chuj monster enerdżi
amico
Hmm, wg mnie przydałby się inny gaźnik. Co do tłumika to nie jestem pewny, raczej ten co jest może być.

_________________
MOTORI MINARELLI taak
DEZAMET taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Pon Lip 18, 2011 8:02 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Nie Paź 03, 2010 8:09 am
Posty: 10
Pojazd: skuter
A nie wie ktoś ile mi to poleci bo teraz mam założony cylinder 65 ccm i mi 65 km/h jedzie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Wto Lip 19, 2011 10:13 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sie 20, 2007 6:54 pm
Posty: 1208
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Pojazd: Romet 50t-1
Jawa 350 TS
Audi 80 B3 1.8S
Ford Escort 1.6
Ja jak kiedys miałem 4T na seryjnym 50ccm leciał mi tyle. Po wymianie cylindra na 90 ccm powinienes zmienic gaznik, albo conajmniej dyszę główną, filtr powietrza, ktory bedzie miał lepszy przepływ, wydech powinien tez byc inny , tez o lepszym przeplywie. Po tym blokuje cie jeszcze wariator. Po tym powinna byc widoczna róznica.

_________________
Romet 50t-1
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/50,T-1/59332"

Jawa 350 TS
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Jaw ... port/84155"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Czw Lip 21, 2011 4:49 pm 
Offline

Rejestracja: Sob Lip 16, 2011 9:53 pm
Posty: 7
Pojazd: Romet 777
Gaźnika nie musisz wymieniać wystarczy wymiana dyszy na większą. Wydech sam w sobie nie powinien ci blokować mocy, ale jeśli wymienisz go na taki za 500 zł w górę powinien ją zwiększyć. Wariator zepsuć się przy tak dużych obrotach nie powinien i seryjny wystarczy. Lepiej zmień sprzęgło bo przy takiej pojemności seryjne może ci ślizgać. Z tego co słyszałem wał seryjny w 4t powinien wytrzymać do 125ccm, ale zaszkodzić na wzmocniony nie zaszkodzi gdyż seryjny może się urwać.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Wto Paź 25, 2011 6:14 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Paź 23, 2011 8:50 am
Posty: 80
Miejscowość: koło. Tomaszów LUB.
Pojazd: Piaggio Sfera 50
tylko pamiętaj o wymianie wału na wzmocniony i dobór odpowiednich rolek.

_________________
Badziew chiński,
badziew tani,
chiński badziew,
jest do bani


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Wto Paź 25, 2011 4:34 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Paź 21, 2011 9:35 pm
Posty: 235
Miejscowość: Płock
Pojazd: -Benzer Xcross ,
-Honda Mbx 80
-Quad 150
W 4t wydech nie jest taki ważny , wał hmm... 90 w 4t nie osiąga takich wielkich mocy więc ja bym nie wymieniał
Pozdrawiam


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Wto Paź 25, 2011 5:10 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 11, 2010 9:18 pm
Posty: 94
Miejscowość: Biskupiec
Pojazd: Gotowe:
-Aprilia sr 50
-Honda Cx 500

W trakcie remontu:
-Honda Cb1100 R

Do remontu:
-BMW r-35
-WFM 125

Byłe:
-Kawasaki Klx 250
_Gilera Stalker 50
KamiloloPL jak nie zmienisz tłumika, a zmienisz pojemność na większą to silnik może się grzać bo spaliny nie będą miały dobrego odpływu.
Po za tym po za wymianą wału na wzmocniony radziłbym ci pozmieniać łożyska także na wzmocnione.

_________________
Moje pszczółki!:D

http://motokirc.pl/wasze-sprzety-f31/moja-ma-a-kolekcja-maszynek-t31723.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Wto Paź 25, 2011 5:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 8:12 pm
Posty: 1175
Pojazd: Sei
Nie musisz nic zmieniać, załóż te 90cc, i dobrze go wyreguluj taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Wto Paź 25, 2011 5:59 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Wrz 11, 2010 9:18 pm
Posty: 94
Miejscowość: Biskupiec
Pojazd: Gotowe:
-Aprilia sr 50
-Honda Cx 500

W trakcie remontu:
-Honda Cb1100 R

Do remontu:
-BMW r-35
-WFM 125

Byłe:
-Kawasaki Klx 250
_Gilera Stalker 50
Heh to zobaczymy jak długo pociągnie, mogę się mylić ale wydaje mi się że długo to nie będzie:D W dodatku pewnie chińczyk.

_________________
Moje pszczółki!:D

http://motokirc.pl/wasze-sprzety-f31/moja-ma-a-kolekcja-maszynek-t31723.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Czw Paź 27, 2011 9:16 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Paź 21, 2011 9:35 pm
Posty: 235
Miejscowość: Płock
Pojazd: -Benzer Xcross ,
-Honda Mbx 80
-Quad 150
0sa napisał(a):
KamiloloPL jak nie zmienisz tłumika, a zmienisz pojemność na większą to silnik może się grzać bo spaliny nie będą miały dobrego odpływu.
Po za tym po za wymianą wału na wzmocniony radziłbym ci pozmieniać łożyska także na wzmocnione.


To jest tylko 90 w 4t , więc takie zmiany są nieopłacalne wydech niech zostawi taak , o łożyskach się z tobą zgodzę taak


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Czw Paź 27, 2011 9:28 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 08, 2010 7:31 pm
Posty: 134
Miejscowość: okolice Bielska Białej
Pojazd: ogar 200 i romet c1 via city
taak niech zmieni przynajmniej wał i wariator do tego dysze inaczej przejedzie jakies 100km sprawdzi v-max na 100% i wał pójdzie z wariatorem jak tego nie wymieni:) z tym że wytrzymują do 125ccm to jest według mnie bajka ostatnio kolega wymieniał własnie w skuterze na 80 długo nie pojezdził padł wał a miał wytrzymać ojapier zaraz po tym jak wymienił wał padł wariator:)

_________________
"szumi las płynie czas słowa płyną są,
miną,niektórzy z nas zginą,inni nas miną,jedni coś stracą drudzy się wzbogacą"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Czw Paź 27, 2011 10:13 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Sob Lut 02, 2008 8:12 pm
Posty: 1175
Pojazd: Sei
radzioo napisał(a):
taak niech zmieni przynajmniej wał i wariator do tego dysze inaczej przejedzie jakies 100km sprawdzi v-max na 100% i wał pójdzie z wariatorem jak tego nie wymieni:) z tym że wytrzymują do 125ccm to jest według mnie bajka ostatnio kolega wymieniał własnie w skuterze na 80 długo nie pojezdził padł wał a miał wytrzymać ojapier zaraz po tym jak wymienił wał padł wariator:)



Sypiesz bajkami po prostu. Z wariatorem to jest śmiech na sali, nie musi nic zmieniać. A jeśli wał jest jeszcze w bardzo dobrej kondycji, to też nie widzę jakiekolwiek sensu by go wymieniać na "wzmacniany" jak one się niczym nie różnią poza nazwą ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Pią Paź 28, 2011 8:00 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 08, 2010 7:31 pm
Posty: 134
Miejscowość: okolice Bielska Białej
Pojazd: ogar 200 i romet c1 via city
niech robi co chce ja tylko wyrażam swoją opinie:) jak mu wał padnie to potem będę mógł napisać "a nie mówiłem??"

_________________
"szumi las płynie czas słowa płyną są,
miną,niektórzy z nas zginą,inni nas miną,jedni coś stracą drudzy się wzbogacą"


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: wymiana cylindra na 90 ccm
PostWysłany: Sob Paź 29, 2011 7:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
wał padnie prędzej czy później ale zmiana pojemności skróci jego żywotność, a łożysk nie wymieni... wariator od czego ma niby paść ? sprzęgło może nie wydolić bo 50ccm a 80ccm to wielka różnica w mocy a co dopiero 90ccm..

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Romet 727] Wymiana sprzęgła, wariatora itp.

pawel727

1

13429

Pią Wrz 10, 2010 7:29 am

Heliox Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jaki gażnik do cylindra?

hubi962052

7

17641

Pią Lut 03, 2012 8:36 pm

krecik1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 24 Queries | GZIP : Off ]