Forum motoryzacyjne motokirc.pl
http://motokirc.pl/

Blokada gazu
http://motokirc.pl/tricki-f5/blokada-gazu-t3494-30.html
Strona 3 z 3

Autor:  Raymax [ Czw Sty 10, 2008 9:12 pm ]
Temat postu: 

A jakby zaznaczyć punkt na korpusie gazu, dobrać sobie jakąś prędkość, zaznaczyć na manetce miejsce w którym będzie się ono przy tej prędkości pokrywać z zaznaczeniem na korpusie, zamocować małą podkładke (czy coś innego z odpowiednim otworem) na manetce (równolegle do korpusu), na korpusie zamocować coś w stylu rygla np. na zasadzie włącznika długopisu (klik i włączasz, drugi klik wyłączasz) i w momencie osiągnięcia odpowiedniego połorzenia oczka nacisnąć włącznik i wsunąć tym samym rygiel w oczko. Jeżeli rygiel wytrzyma to blokada jak ta lala. :D Włączało by sie kciukiem. Z tego co oglądałem to powinno być wygodne rozwiązanie. Co wy na to??

[ Dodano: 10 Styczeń 2008, 22:20 ]
Na prędce narysowałem swój pomysł:
Image
http://www.upek.pl/images,5597.html

Autor:  GumiS [ Czw Sty 10, 2008 9:43 pm ]
Temat postu: 

ale do tego patentu radze założyć Killswitch'a
np takiego --> http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ba48e1f193

Autor:  Raymax [ Pią Sty 11, 2008 2:22 pm ]
Temat postu: 

Albo zrobić dwie sprzęgnięte ze sobą manetki, jedna by była normalinie na kierze a drugą (nie rollgaz tylko dźwignia jak przy hamulcu czy sprzęgolo) by sie brało w łape i można by regulować prędkość. Albo zamontować coś takiego pod piętą (po tej stronie po której jest hamulec) i podczas jazdy by sie wciskało mocniej lub lżej. Tylko, że przy tym drugim rozwiązaniu podczas normalnej jazdy mogło by się przypadkowo włączać :(

Autor:  Kresek25 [ Pią Sty 11, 2008 3:02 pm ]
Temat postu: 

raymax ale podsunołes pomysł :D
linke od gaznika odpowiednio poprowadzic do dzwigni hamulca noznego i mamy gaz jak w samochodzie :D a pret od tylnego przerobic na linke i do manetki ;D nie no ten drugi pomysł to przegiecie ;D
sory za ot :P

aa w sumie jak by przewiercic manetke i kierownice w mjejscu gdzie jest optymalny gaz, np wbijamy dwa naciagamy manetke az sa dobre obroty zaznaczamy po te w tym mjejscu wiercimy dziure przez manetke na wylot przez kierownice albo tylko przez jedna scianke rurki kierownicy i jak sie zrownaja w czasie jazdy wsadzamy np srobe i juz :D

Autor:  MarciN__ [ Pią Sty 11, 2008 9:20 pm ]
Temat postu: 

hmm ja mam ale mi nie jest potrzebny mam gaźnik w Simku a ten gaźnik jak go za mocno skręcisz to przepustnica idzie do góry i się blokuje nie wiem czemu ale mnie to wku**** jak nie miałem aku to dodałem gazu on się zablokował i żarówki zjarało :(

Autor:  scyzoryk [ Pon Maj 19, 2008 7:35 pm ]
Temat postu: 

Kumpel w ogarze 3 biegowym wyjął iglice, sprężynkę i w jakąś szparę wkładał mały patyczek. Im dłuższy patyk tym wolniej jedzie. <hahaha>

Autor:  jorgiel [ Śro Maj 28, 2008 4:31 pm ]
Temat postu: 

od spodu manetki jest taka śruba dokręć ją aż do moment kiedy manetka nie będzie się obracała ja tak robie w moim ogarze 205

Autor:  kewin [ Śro Maj 28, 2008 6:43 pm ]
Temat postu: 

jorgiel, ma racje ;) wkręć jąna max i będzie fajnie ;) mi gaz nie odbija sam więc bez trzymanki moge nawet 400 km przejechać ;)

Autor:  mafios01 [ Śro Cze 25, 2008 5:28 pm ]
Temat postu: 

Ale kombinujecie... Nie lepiej jechać wstawić go na luz przed puszczeniem kierownicy??

Autor:  dedaj4001 [ Pią Lip 04, 2008 2:44 pm ]
Temat postu: 

mafios01, masz racje :D

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/