Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 2:40 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Problem z chłodzeniem kymco bet&win 50 2t LC
PostWysłany: Śro Lut 05, 2014 7:50 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 28, 2009 11:33 am
Posty: 25
Pojazd: honda ns1 75/50
Witam. Mam problem z chłodzeniem w skuterze. Jest tam, a raczej był obieg cieczy przez gaźnik. Nie wiem dla czego linki od gaźnika są zimne, po odłączeniu ich po chwili leci płyn. odpowietrzę układ i le wężyki dalej są zimne i się zapowietrzają chyba... kurcze trochę mnie to irytuje, jak jest zbyt wysokie ciśnienie to zamiast płyn wracać do zbiorniczka wyrównawczego to wywala chłodnicą przez zawór bezpieczeństwa... jeszcze w zeszłym roku wszystko było OK, a teraz coś się popiepszyło*. może dla tego, że termostat padł i jest ciągle otwarty, a mnie nie stać na zakup nowego. Zrobiłem elektroniczne sterowanie do włączania pompy elektrycznej po osiągnięciu określonej temperatury przez silnik. kosztowało całe 10zł :)
Zastanawiam się, jakby poprostu wywalić podgrzewanie gaźnika, dać 2 wężyki wejście i powrót z silnika do chłodnicy i zamontować nad chłodnicą zbiorniczek wyrównawczy czy działało by to prawidłowo?
Mam dosyć napraw tego obiegu wężyków jest od cholery jakieś złączki trójniki ... nie wiem po co to wszystko...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Problem z chłodzeniem kymco bet&win 50 2t LC
PostWysłany: Sob Lut 15, 2014 4:03 pm 
Offline

Rejestracja: Wto Sty 21, 2014 9:44 pm
Posty: 3
Pojazd: Aprilia SR
Musisz wymienić uszczelkę pod glowicą, bo to spaliny wypychają płyn z obiegu. Potem trzeba niestety wymienić termostat bo w tym modelu sie skubaniec po takiej awarii nie otwiera. Dopiero wtedy wszystko zadziała jak nowe. Patent z tym co zrobiłeś może zostać pod warunkiem że termostat sie otworzy, bo inaczej nie będzie normalnego obiegu. Wężyki od gaźnika zostaw na miejscu, bo będzie ci palił jak czołg.
MrBrother


Sent from my iPad using Tapatalk


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów problem z chłodzeniem kymco bet&win

glebor

0

12386

Nie Paź 28, 2012 7:30 pm

glebor Zobacz ostatni post

Brak nowych postów problem z silnikiem od kymco B&w 2t przeróbka na morini???

glebor

10

16597

Pon Paź 01, 2012 10:36 am

glebor Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Mój Kymco - HELp ~~

Ry$io

2

2751

Sob Sie 23, 2008 8:01 pm

Ry$io Zobacz ostatni post

Brak nowych postów kymco agility nie pali

turek_kk

6

14541

Czw Kwi 26, 2012 2:43 pm

turek_kk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Kymco Vitality 50. sportowy wydech

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

powerkonus

15

7851

Sob Lip 30, 2011 10:05 pm

Wojtek666 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 24 Queries | GZIP : Off ]