Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Info i porady przy kupnie BMW E36
https://motokirc.pl/ogolnie-o-autach-f83/info-i-porady-przy-kupnie-bmw-e36-t32657-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  kamilbob [ Pią Sty 13, 2012 7:19 pm ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Olo napisał(a):
ale po jakimś czasie i tak Ci przyjdą smaki na 2.8 :F Zastanów się czy to nie byłoby lepszym wyjściem, spalanie nie jest takie złe bo nie trzeba dawać tyle gazu żeby jechało :)

No właśnie moim zdaniem 2.0 jak na pierwszy samochód to i tak dużo. I myślę, że mając 2.8 naprawdę ciężko byłoby jeździć ekonomicznie, nie przekraczając tych 3tys.obr. - to jest chyba zbyt zajebiste, żeby sobie tego odmawiać :P
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, mam już taki mniej więcej swój typ którego będę poszukiwał kupując to auto. Ogólne informacje otrzymałem i na razie mi one wystarczą. Jak uzbieram już całą kasę, wtedy się tym bardziej wnikliwie zainteresuje.

Autor:  Olo [ Sob Sty 14, 2012 4:18 am ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Uwierz, że jakbyś miał 2.8 to bałbyś się te 3k przekroczyć ;] 2.0 szybko się nudzi, po miesiącu ronda i winkle są rutyną :D

Autor:  Grzechu [ Sob Sty 14, 2012 5:36 pm ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Olo napisał(a):
Uwierz, że jakbyś miał 2.8 to bałbyś się te 3k przekroczyć ;] 2.0 szybko się nudzi, po miesiącu ronda i winkle są rutyną :D

Niektórym 2.8 też się potrafi szybko nudzić jakby na to spojrzeć :F ;) Jak na moje 2.0 na pierwsze auto jest i tak spokojnie wystarczające ;)

Autor:  Olo [ Sob Sty 14, 2012 6:11 pm ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Wtedy zaczynasz modzić i masz 250KM :F a z 2.0 maks 200 wyciągniesz i to z dużym ryzykiem :D

Autor:  Grzechu [ Sob Sty 14, 2012 6:30 pm ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Wolałbym Impreze GD/GH 2.5 STi :F

Tylko, że 2.8 po modach z tymi 250KM zeżre Cie z papciami, a i tak nie odpowiesz sobie naprawdę na chuj Ci tyle... ;) Chyba, że tylko do budzenia respektu wśród innych albo do driftu <spoko>

Autor:  Olo [ Nie Sty 15, 2012 12:53 am ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Yyy a czy ja coś o prędkościach napisałem? co to za frajda lecieć 250km/h na autostradzie?

Grzechu, oczywiście chodzi mi o drift i wyścigi na prostej, z resztą apetyt rośnie w miarę jedzenia, Bercik coś może o tym powiedzieć :D Z tą żarłocznością to nie tak do końca, nie trzeba od razu zwiększać dawki, można się bawić w zmianę wydechu i dolotu, tego typu zabiegi sporo dają w tych silnikach :) O turbo nie mówię bo to jest poważniejsza zabawa ;) Przejechałem się parę razy taką betą i po tych kilku razach stwierdziłem, że już mnie to nie kręci, do tych 150KM można się szybko przyzwyczaić.

Autor:  Grzechu [ Nie Sty 15, 2012 3:09 am ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Tylko po co do tego aż 2.8? :F

http://www.youtube.com/watch?v=MhSbICfXwHs

saalutuj

Autor:  kamilbob [ Nie Sty 15, 2012 1:26 pm ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

A powiedzcie mi jeszcze czy wszystkie roczniki miały ocynkowaną blachę? W których miejscach najwcześniej zaczynają gnić?

Autor:  Grzechu [ Nie Sty 15, 2012 4:53 pm ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Tylny pas pod klapą bagażnika:

http://img843.imageshack.us/img843/9581/sl371016.jpg

Jak się przypatrzysz to widać ;)

Autor:  Matej [ Nie Sty 15, 2012 4:59 pm ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Pas pod bagażnikiem, zobaczyć tylne nadkola, sprawdzić wszystkie szczeliny sa takie same, itd

Autor:  73michal [ Nie Sty 15, 2012 9:30 pm ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

A progi nie gniją? U mnie w okolicy to się najczęściej spotyka e36 i e30 z przegnitymi nadkolami wspomnianymi wyżej i progami.

Autor:  Olo [ Nie Sty 15, 2012 11:15 pm ]
Temat postu:  Re: Info i porady przy kupnie BMW E36

Dolna krawędź tylnej klapy, tylne nadkola, grill - szczególnie w okolicach nerek i po bokach, a w wersjach z M-pakietem progi w miejscach montażu spinek od dokładek :) Pod spodem ciężko o rdzę, chyba że auto jeździło na glebie ale podłużnice są tak grubo ocynkowane, że ciężko przetrzeć warstwę :D

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/