Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Info i porady przy kupnie BMW E36 https://motokirc.pl/ogolnie-o-autach-f83/info-i-porady-przy-kupnie-bmw-e36-t32657-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | kamilbob [ Pią Sty 13, 2012 7:19 pm ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Olo napisał(a): ale po jakimś czasie i tak Ci przyjdą smaki na 2.8 Zastanów się czy to nie byłoby lepszym wyjściem, spalanie nie jest takie złe bo nie trzeba dawać tyle gazu żeby jechało No właśnie moim zdaniem 2.0 jak na pierwszy samochód to i tak dużo. I myślę, że mając 2.8 naprawdę ciężko byłoby jeździć ekonomicznie, nie przekraczając tych 3tys.obr. - to jest chyba zbyt zajebiste, żeby sobie tego odmawiać Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, mam już taki mniej więcej swój typ którego będę poszukiwał kupując to auto. Ogólne informacje otrzymałem i na razie mi one wystarczą. Jak uzbieram już całą kasę, wtedy się tym bardziej wnikliwie zainteresuje. |
Autor: | Olo [ Sob Sty 14, 2012 4:18 am ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Uwierz, że jakbyś miał 2.8 to bałbyś się te 3k przekroczyć 2.0 szybko się nudzi, po miesiącu ronda i winkle są rutyną |
Autor: | Grzechu [ Sob Sty 14, 2012 5:36 pm ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Olo napisał(a): Uwierz, że jakbyś miał 2.8 to bałbyś się te 3k przekroczyć 2.0 szybko się nudzi, po miesiącu ronda i winkle są rutyną Niektórym 2.8 też się potrafi szybko nudzić jakby na to spojrzeć Jak na moje 2.0 na pierwsze auto jest i tak spokojnie wystarczające |
Autor: | Olo [ Sob Sty 14, 2012 6:11 pm ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Wtedy zaczynasz modzić i masz 250KM a z 2.0 maks 200 wyciągniesz i to z dużym ryzykiem |
Autor: | Grzechu [ Sob Sty 14, 2012 6:30 pm ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Wolałbym Impreze GD/GH 2.5 STi Tylko, że 2.8 po modach z tymi 250KM zeżre Cie z papciami, a i tak nie odpowiesz sobie naprawdę na chuj Ci tyle... Chyba, że tylko do budzenia respektu wśród innych albo do driftu |
Autor: | Olo [ Nie Sty 15, 2012 12:53 am ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Yyy a czy ja coś o prędkościach napisałem? co to za frajda lecieć 250km/h na autostradzie? Grzechu, oczywiście chodzi mi o drift i wyścigi na prostej, z resztą apetyt rośnie w miarę jedzenia, Bercik coś może o tym powiedzieć Z tą żarłocznością to nie tak do końca, nie trzeba od razu zwiększać dawki, można się bawić w zmianę wydechu i dolotu, tego typu zabiegi sporo dają w tych silnikach O turbo nie mówię bo to jest poważniejsza zabawa Przejechałem się parę razy taką betą i po tych kilku razach stwierdziłem, że już mnie to nie kręci, do tych 150KM można się szybko przyzwyczaić. |
Autor: | Grzechu [ Nie Sty 15, 2012 3:09 am ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Tylko po co do tego aż 2.8? http://www.youtube.com/watch?v=MhSbICfXwHs |
Autor: | kamilbob [ Nie Sty 15, 2012 1:26 pm ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
A powiedzcie mi jeszcze czy wszystkie roczniki miały ocynkowaną blachę? W których miejscach najwcześniej zaczynają gnić? |
Autor: | Grzechu [ Nie Sty 15, 2012 4:53 pm ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Tylny pas pod klapą bagażnika: http://img843.imageshack.us/img843/9581/sl371016.jpg Jak się przypatrzysz to widać |
Autor: | Matej [ Nie Sty 15, 2012 4:59 pm ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Pas pod bagażnikiem, zobaczyć tylne nadkola, sprawdzić wszystkie szczeliny sa takie same, itd |
Autor: | 73michal [ Nie Sty 15, 2012 9:30 pm ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
A progi nie gniją? U mnie w okolicy to się najczęściej spotyka e36 i e30 z przegnitymi nadkolami wspomnianymi wyżej i progami. |
Autor: | Olo [ Nie Sty 15, 2012 11:15 pm ] |
Temat postu: | Re: Info i porady przy kupnie BMW E36 |
Dolna krawędź tylnej klapy, tylne nadkola, grill - szczególnie w okolicach nerek i po bokach, a w wersjach z M-pakietem progi w miejscach montażu spinek od dokładek Pod spodem ciężko o rdzę, chyba że auto jeździło na glebie ale podłużnice są tak grubo ocynkowane, że ciężko przetrzeć warstwę |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |