Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 1:02 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Cinquecento
PostWysłany: Pon Maj 05, 2014 9:17 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sie 05, 2012 11:48 am
Posty: 169
Miejscowość: Dębica
Pojazd: .
Poprzednie: WSK 125 B3 ('84)
Golf MkII 1.3 ('90)
Opel Astra F 1992
Aktualne:
Mitsubishi Galant '97 2.0
Siema, planuję kupić Fiata CC w celach taniego przemieszczania się. Potencjalna kwota do wydania to 1400 zł. Patrząc na ceny, myślę, że jest szansa na kupna przyzwoitego. Co do silnika - wolałbym 900 (bez gazu)...ale w tych niższych cenowo znajdują się przeważnie 700 więc możliwe, że trafię na taką właśnie jednostkę. Dalsze plany to lekkie mody wizualne na cult style (ale bez przesadyzmu) , +jakieś felgi ładne i to tyle. Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o silniku 700 i 900. Powiedzcie to co wiecie, ale prosiłbym o konkretne wady i zalety. Co jest słabym punktem tych silników. O mocach mi nie wspominajcie, to to wiem :D Druga sprawa to blachy. Wiem, że przy kupnie CC, warto spojrzeć uważnie na progi i podłogę. Czy są jeszcze jakieś najsłabsze punkty jeśli chodzi o blacharkę?


Druga część tematu dotyczy również CC. Powiem krótko - mieszkam na wsi i ciągnie mnie na drogi polne i leśne żeby czymś polatać. Motory mi się znudziły póki co. Pomyślałem o CC 700. Takie CC na dojebanie mogę dorwać za 500zł nawet w moim rejonie, bo pojawiają się takie na tablicy. Przeważnie są nieopłacone, lub bez możliwości rejestracji albo zeżarte przez rudą. To ma być na kata (żeby tamtego nie katować tylko dbać) więc stan blacharki mam w głębokim poważaniu i sprawę papierów też. Siedemsetka mocą nie tryska, wiem. Ale takie CC to najtańsze rozwiązanie takiej zabawy :D Żadnego malucha nie chcę kupować do czegoś takiego bo mam sentyment do 126p i nigdy nie posunąłbym się do latania tym klasykiem po lesie. Więc tak, odnośnie tej części tematu chodzi mi tylko czy ten silnik wytrzyma. Mam na myśli czy nie będzie się nadmiernie często przegrzewał? W przeciwieństwie do 126p jest chłodzony cieczą ale i tak nie jestem pewien. Zaznaczę, że odciążę budę jak najbardziej się da, no i w polach nie będę się grzebał tylko po drogach :F

Prosiłbym o odpowiedzi uporządkowane analogicznie :F

_________________
Live to Ride.


[quote="SzyMZek"]Zalatuje fuszerką, to tak jak na brudną du^pe zakładać czyste majtki :F[/quote]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Pon Maj 05, 2014 9:30 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 12, 2012 9:31 pm
Posty: 411
Miejscowość: Waganiec
Pojazd: Garbus, E34 i stara Polówka. Ponad 20 jednośladów.
Co do 700 to miałem 5 sztuk, silnik raczej wytrzymały a ewentualny remont jest tani jak barszcz i łatwiejszy niz złożenie silnika od np MZ 250 czy Jawy 350. Jeśli chodzi o blache to tak jak napisałeś, progi i podłoga. Samochód mimo swojej pojemnosci ładnie sobie radzi. Jezeli bd kupował to nie kupuj na tkz Japońskim gaxniku bo tam jest wieczny problem z obrotami. Jezeli chodzi o kwestie orki po lesie itd to grzac się nie powinien no chyba że bd jeździł na 1 i 2 biegu. Ja ze swojej strony polecam, mam miłe wspomnienia z tymi autami. Pozdro

_________________
Jeśli masz jakieś wraki motocykli, zbędne cześć, dokumenty- pisz, na pewno się dogadamy ;) (Za części do Ogarów i Komarów dziękuje, mam sporo, mogę sprzedać na kilogramy ;)

Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Pon Maj 05, 2014 10:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
lepiej zagazowaną 900setke :D spalanie skutera (chinskiego) a lepiej jedzie niż 700setka :P

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Wto Maj 06, 2014 7:16 am 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
700 to porażka, górki nie widac a auto zwalnia.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Wto Maj 06, 2014 7:27 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 11:25 am
Posty: 396
Pojazd: Jawka 50 Mustang
Ogar 200
Zumico quick 4t
podobno w tych samochodach 900 setki były mniej awaryjne niż 700 setki. Chcesz kupić takie coś do latania po lesie? To lepiej kup tico tam silnik jest nie do zajebania a i ma lepsze osiągi od cc


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 10:44 am 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2011 12:54 pm
Posty: 103
Miejscowość: Tarnów
Pojazd: Romet 760 Polo
Romet Chart 210
Romet Komar 2350
Romet Ogar 200
Wsk Z2
Jeśli CC to już tylko 900, miałem 700 i nigdy więcej. Podobno od 1996r. poprawili blacharkę, u nas w rodzinie było Cinquecento (1997r.) ponad 6 lat, nikt nie robił konserwacji a progi i podłoga była cała ;)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 12:01 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sie 05, 2012 11:48 am
Posty: 169
Miejscowość: Dębica
Pojazd: .
Poprzednie: WSK 125 B3 ('84)
Golf MkII 1.3 ('90)
Opel Astra F 1992
Aktualne:
Mitsubishi Galant '97 2.0
Qrios napisał(a):
Jeśli CC to już tylko 900, miałem 700 i nigdy więcej. Podobno od 1996r. poprawili blacharkę, u nas w rodzinie było Cinquecento (1997r.) ponad 6 lat, nikt nie robił konserwacji a progi i podłoga była cała ;)



A co było z Twoją 700 nie tak?

_________________
Live to Ride.


[quote="SzyMZek"]Zalatuje fuszerką, to tak jak na brudną du^pe zakładać czyste majtki :F[/quote]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 2:23 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
700 to maluch chłodzony cieczą ogólnie męczą go drobne problemy ogólnie ze wszystkim :P jak to z komarkiem maluchem ogólnie wszystkim co polskie :D

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 3:25 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sie 05, 2012 11:48 am
Posty: 169
Miejscowość: Dębica
Pojazd: .
Poprzednie: WSK 125 B3 ('84)
Golf MkII 1.3 ('90)
Opel Astra F 1992
Aktualne:
Mitsubishi Galant '97 2.0
No weź mnie nie dołuj :D

http://olx.pl/oferta/zmota-samorobka-z- ... 29673.html

patrzcie, chyba jakoś daje radę :D oczywiście tutaj poziom hard, ja bym po takim terenie się nie przeprawiał, wyłącznie drogi polne i leśne :D bo tutaj to jakieś chaszcze :D

_________________
Live to Ride.


[quote="SzyMZek"]Zalatuje fuszerką, to tak jak na brudną du^pe zakładać czyste majtki :F[/quote]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 8:46 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 11:25 am
Posty: 396
Pojazd: Jawka 50 Mustang
Ogar 200
Zumico quick 4t
a moze nie dawał rady i wepchneli go na tym 1 zdjęciu do tego rowu :D jak ktoś pisał wcześniej 700 to maluch :) podobno były też 1.1 silniki w tym to musiało iść dopiero


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Śro Maj 07, 2014 11:40 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Sie 05, 2012 11:48 am
Posty: 169
Miejscowość: Dębica
Pojazd: .
Poprzednie: WSK 125 B3 ('84)
Golf MkII 1.3 ('90)
Opel Astra F 1992
Aktualne:
Mitsubishi Galant '97 2.0
No sportingi miały 1.1...54km bodajże. Ale o CC 1.1 do 1400 zł mogę pomarzyć.

_________________
Live to Ride.


[quote="SzyMZek"]Zalatuje fuszerką, to tak jak na brudną du^pe zakładać czyste majtki :F[/quote]


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Czw Maj 08, 2014 9:31 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Cze 12, 2011 12:54 pm
Posty: 103
Miejscowość: Tarnów
Pojazd: Romet 760 Polo
Romet Chart 210
Romet Komar 2350
Romet Ogar 200
Wsk Z2
Mieliśmy Cinquecento z pewnym przebiegiem lekko ponad 120 kkm i pękł blok silnika <sciana> (nie tylko u mnie, znajomemu pękł po 170 kkm) i jeszcze był na tym japońskim gaźniku co ustawić go to była męka


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Nie Maj 11, 2014 8:42 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Czinkol to taki spuchnięty maluch lokurva lepiej dozbieraj kasy i kup coś co można nazwać samochodem :F

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Nie Maj 11, 2014 8:50 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Gru 09, 2010 11:25 am
Posty: 396
Pojazd: Jawka 50 Mustang
Ogar 200
Zumico quick 4t
ja bym wolał tico ;D istny szatan ;D


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Cinquecento
PostWysłany: Nie Maj 11, 2014 10:21 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Lut 04, 2009 8:10 pm
Posty: 2984
Miejscowość: Mińsk Maz.
Pojazd: Fiat Maluch Town
Fiat Regata 1.7D
Wartburg 1.3
Innocenti Elba
Ford Cougar 2.0
Dominator, jak chcesz fontanne to lepiej pojsc do castoramy i cos wybrac, a nie wybierac irygator w ksztalcie Tico, gdyz ani splendoru ani pozytku Ci to raczej nie przyniesie lokurva

700 szału nie robi, z japońskim gaźnikiem jednak taka zła nie jest, pod warunkiem że cała instalacja podciśnieniowa gra jak w fabryce (bo często przewody podciśnieniowe lubią sie przecierać - fakt jest uciążliwa, ale jeśli się dba to chodzi jak złoto ;) ) na 100% lepsza od przestarzałego webera, którego w zimę trzeba chechłać bardziej niż zajechane poldki. Jeździ u mnie taki cienias i często go użytkuję, mam wszystko ogarnięte i problemów zero. Trzeba umieć sobie poradzić, tyle na temat gaźnika ;) Z blacharą też problemu nie ma, choć poprzedni właściciel trochę pokpił temat i niedawno u mnie trzeba było wymieniać próg - newralgicznych punktów jako takich nie ma, bo chyba nikt nie kupi samochodu uprzednio nie zaglądając pod jego spód. Za ten hajs to wyłącznie 900 ;) Silnik mocno przestarzały ale 700 przy wyprzedzaniu to pozal sie Boze ;) juz maluch przy 70 sie lepiej zbiera lokurva


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów cinquecento 900

duduś

1

11732

Sob Lis 08, 2014 8:50 pm

Szczygieł Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 24 Queries | GZIP : Off ]