Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 3:19 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: wsk 125 tiuning
PostWysłany: Śro Cze 25, 2008 11:21 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Cze 25, 2008 11:12 pm
Posty: 1
Miejscowość: kłodzko
ema wszystkim!! <Czytaj> jak zwiększyc moc silnika wsk 125 ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 25, 2008 11:29 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Cze 25, 2008 10:23 pm
Posty: 5
Miejscowość: Sianosin
trzeba zeszlifowac cylinder o 1mm , wydech inny , filtr powietrza doskonale pasuje od mz 150 pozdro

[ Dodano: 26 Czerwiec 2008, 00:34 ]
daje kopa


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 25, 2008 11:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
pa88ul, możesz założyć np. taką podkowę zwiększającą moc (znam ją tylko z opisu na allegro, nie testowałem, ale wydaje się to sensowne) i kilka innych pierdółek takich, ale takie sensowne to jest zwiększenie pojemności cylindra i przerobienie go na wielokanałowy...

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Ostatnio edytowany przez Mikolaj211, Czw Cze 26, 2008 5:29 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 25, 2008 11:47 pm 
Offline

Rejestracja: Śro Cze 25, 2008 10:23 pm
Posty: 5
Miejscowość: Sianosin
wyjmij jeszcze z tlumika dlawik ta koncowke o wiele lepsze osiagi i czysty dzwiek polecam


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 12:49 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Paź 27, 2007 12:01 am
Posty: 185
Miejscowość: Lidzbark Welski
markos1968, pierd*licie Hipolicie... Korekta niedociągnięć produkcyjnych, zmiana wysokości okien (podnieś i poszerz wydech, obniż i poszerz dolot, kanały powiększ), wydech liczony i wyspawany pod Twój właśnie cylinder. Podkowa do skrzyni korbowej. Tłok jedno-pierścieniowy na zamówienie w ceramice i teflonie, pierścień także na zamówienie z chromową powloką. Zawór membranowy do skrzyni korbowej, ew. do cylindra. Gaźnik jakiś 26-28 mm. Filtr powietrza duży gąbkowy. Dospawaj żeberka do cylindra i głowicy. A, jeśli będziesz robił membranę do cylindra, to nie zapomnij rzecz jasna o otworze w tłoku!
Cylinder możesz zrobić wielokanałowy. W starych cylindrach ("z tamtych czasów") powinno dać się wybić tuleję, a jesli nie, to polecam tuleje z Mahle Krotoszyn. Wtedy masz pole do popisu. Możesz wykonać cylinder wielokanałowy. 3 kanały wydechowe, 5 płuczących. 5 płuk byłby zasilany z membrany. Jeśli zdecydowałbyś się na nową tuleję, to starą musisz roztoczyć, a w nowej mozesz zrobić dzielony wydech. Wtedy okna wydechowe możesz bardzo dużo poszerzyć. Membrana jakaś odpowiednia, nie od moto 50cc, jak się domyślasz - od 125 cc).
Możliwości masz jeszcze więcej, nie tylko to, co przeczytałeś powyżej. Wykonasz chociaż 40% z tego...?
Pozdro.

_________________
Simson.
bikepics


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.045s | 24 Queries | GZIP : Off ]