Forum motoryzacyjne motokirc.pl
http://motokirc.pl/

[Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika
http://motokirc.pl/modyfikacje-f87/regulacja-zap-onu-ga-nika-t19708.html
Strona 1 z 1

Autor:  remek1987 [ Nie Maj 24, 2009 12:33 pm ]
Temat postu:  [Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika

witam morze ktoś się oriętuje jak ustawić zapłon i gaznik w jawie 350ts co do zapłonu to oznaki są take że na prawym tłoku jest jakaś słaba iskra jak zaczynam ją wkręcać na obroty to z lewego tłumnika dymek ładnie leci a z prawego o wiele słabiej oczywiście świece są nowe.
a co do gażnika to uwarzam że jest źle wyregulowany ponieważ za karzdym razem muszę parę razy kopnąć na włączonym saniu i to nie warzne czy zimna czy ciepła jest jawa najgorsze są problemy jak jest zimna 10minut kopania zanim zacznie się dzywać, ale jeśli wykręce świece i podleję pod świece troszkę benzyny nie ma więkrzych problemów z odpaleniem moim zdaniem to tak jagby nie dostawała paliwa ;[
morze ktoś wie jak z tymi problemami sobie poradzić albo gdzie w warszawie mogę zrobić kapitalny remont silnika i jakie to by były koszta

Autor:  rahim711 [ Wto Maj 26, 2009 6:38 pm ]
Temat postu:  Re: potrzebna pilna pomoc w jawie 350ts

naprawa u kogoś to droga rzecz!!zrób sam to ustaw gaźnik żeby dawał wiecej paliwa.....
i pier jak ją chcesz odpalicz to przedtym weź na gazie pompuj długo gaźnik!!i będzie lajtowo ;-) :P

Autor:  paTryk1322 [ Nie Maj 31, 2009 1:22 pm ]
Temat postu:  Re: [Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika

#up
No i co z tego, że będzie drogo? chyba remek zapytał się gdzie i za ile a nie czy się opłaca?

#Topic
W Warszawie, napewno jest dużo mechaników. Poszukaj w internecie i na obrzeżach miasta.

Autor:  Greg92PL [ Nie Kwi 20, 2014 8:14 pm ]
Temat postu:  Re: [Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika

Remek - ja ustawiłem w swojej po remoncie kapitalnym tak: - zwalasz obie głowice,ustawiasz 2,7 mm przed GMP,mierzone suwmiarką od gładzi cylindra przy jej brzegu. Jak będzie tłok 2,7mm przed GMP to przerywacz musi w tym momencie mieć 0,4mm rozwarcia styków.
Tak samo z drugim garem. Jak po czymś takim nie chce zapalić - zamień miejscami fajki.
Zmień cewki wysokiego napięcia.

Co do gaźnika - rozbierz go,przedmuchaj,przeczyść,skręć. DUUUżo pomaga:P

Kapitalny remont - to już zależy.
Jak masz wał bez luzów to wystarczą łożyska(wszystkie nowe łożyska kosztowały mnie 100 zł),uszczelki. Warto oblukać aparat biegów oraz sprzęgła.
Tłoki - czeskie to około 300 zł,podróbki to 150 za komplet.
Gaźnik - ponad 300 Jikov,250 podróbka. Przy czym za 300 zł możesz kupić Dellorto PHBH28mm. Kilka osób ma ten gaźnik w TSkach i mówią,że różnica jest powalająca.
Jeśli wał ma luzy - może Cię to 500 zł wynieść - regeneracja labiryntu,nowe korbowody,centrowanie wału. I nie możesz odkładać regeneracji wału,bo to zawsze Ci padnie,zwłaszcza labirynt.
No i cylki - szlify kosztują średnio od 120 zł wzwyż od jednego gara

co do tego kopania - sprawdź,czy nie zasysa lewego powietrza pomiędzy cylkami a króćcem,oraz pomiędzy flanszą gaźnika a króćcem.

Iskra - ten silnik MUSI mieć sprawny aku,inaczej nie ma iskry. Przed odpaleniem naładuj akumulator. 350tka najpierw pobiera prąd z aku do cewek wysokiego napięcia,a dopiero kiedy odpali - akumulator do zapłonu nie jest potrzebny,bo alternator już podaje prąd.

PS = pod wirnikiem alternatora(prawy cylek) jest tulejka,która uszczelnia wał. Sprawdź przy okazji,czy nie ma tam mokro ten silnik. Wówczas będziesz miał odpowiedź,czemu nie pali na prawy gar:P

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/