Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 9:40 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika
PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 12:33 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Maj 24, 2009 12:18 pm
Posty: 1
Pojazd: jawa 350ts
witam morze ktoś się oriętuje jak ustawić zapłon i gaznik w jawie 350ts co do zapłonu to oznaki są take że na prawym tłoku jest jakaś słaba iskra jak zaczynam ją wkręcać na obroty to z lewego tłumnika dymek ładnie leci a z prawego o wiele słabiej oczywiście świece są nowe.
a co do gażnika to uwarzam że jest źle wyregulowany ponieważ za karzdym razem muszę parę razy kopnąć na włączonym saniu i to nie warzne czy zimna czy ciepła jest jawa najgorsze są problemy jak jest zimna 10minut kopania zanim zacznie się dzywać, ale jeśli wykręce świece i podleję pod świece troszkę benzyny nie ma więkrzych problemów z odpaleniem moim zdaniem to tak jagby nie dostawała paliwa ;[
morze ktoś wie jak z tymi problemami sobie poradzić albo gdzie w warszawie mogę zrobić kapitalny remont silnika i jakie to by były koszta


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: potrzebna pilna pomoc w jawie 350ts
PostWysłany: Wto Maj 26, 2009 6:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Maj 22, 2009 2:11 pm
Posty: 29
Miejscowość: Kamienna Góra
Pojazd: Cross xb 250 4T
naprawa u kogoś to droga rzecz!!zrób sam to ustaw gaźnik żeby dawał wiecej paliwa.....
i pier jak ją chcesz odpalicz to przedtym weź na gazie pompuj długo gaźnik!!i będzie lajtowo ;-) :P

_________________
Rahim711


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika
PostWysłany: Nie Maj 31, 2009 1:22 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Maj 30, 2009 9:11 am
Posty: 20
Pojazd: Romet Komar 2352, Ogar 200
#up
No i co z tego, że będzie drogo? chyba remek zapytał się gdzie i za ile a nie czy się opłaca?

#Topic
W Warszawie, napewno jest dużo mechaników. Poszukaj w internecie i na obrzeżach miasta.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Jawa 350TS] Regulacja zapłonu, gaźnika
PostWysłany: Nie Kwi 20, 2014 8:14 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Lis 08, 2013 9:18 pm
Posty: 35
Miejscowość: Middletown
Pojazd: RS 80/Escort 1.6/Clio 1.5/Jawa 350 TS
Remek - ja ustawiłem w swojej po remoncie kapitalnym tak: - zwalasz obie głowice,ustawiasz 2,7 mm przed GMP,mierzone suwmiarką od gładzi cylindra przy jej brzegu. Jak będzie tłok 2,7mm przed GMP to przerywacz musi w tym momencie mieć 0,4mm rozwarcia styków.
Tak samo z drugim garem. Jak po czymś takim nie chce zapalić - zamień miejscami fajki.
Zmień cewki wysokiego napięcia.

Co do gaźnika - rozbierz go,przedmuchaj,przeczyść,skręć. DUUUżo pomaga:P

Kapitalny remont - to już zależy.
Jak masz wał bez luzów to wystarczą łożyska(wszystkie nowe łożyska kosztowały mnie 100 zł),uszczelki. Warto oblukać aparat biegów oraz sprzęgła.
Tłoki - czeskie to około 300 zł,podróbki to 150 za komplet.
Gaźnik - ponad 300 Jikov,250 podróbka. Przy czym za 300 zł możesz kupić Dellorto PHBH28mm. Kilka osób ma ten gaźnik w TSkach i mówią,że różnica jest powalająca.
Jeśli wał ma luzy - może Cię to 500 zł wynieść - regeneracja labiryntu,nowe korbowody,centrowanie wału. I nie możesz odkładać regeneracji wału,bo to zawsze Ci padnie,zwłaszcza labirynt.
No i cylki - szlify kosztują średnio od 120 zł wzwyż od jednego gara

co do tego kopania - sprawdź,czy nie zasysa lewego powietrza pomiędzy cylkami a króćcem,oraz pomiędzy flanszą gaźnika a króćcem.

Iskra - ten silnik MUSI mieć sprawny aku,inaczej nie ma iskry. Przed odpaleniem naładuj akumulator. 350tka najpierw pobiera prąd z aku do cewek wysokiego napięcia,a dopiero kiedy odpali - akumulator do zapłonu nie jest potrzebny,bo alternator już podaje prąd.

PS = pod wirnikiem alternatora(prawy cylek) jest tulejka,która uszczelnia wał. Sprawdź przy okazji,czy nie ma tam mokro ten silnik. Wówczas będziesz miał odpowiedź,czemu nie pali na prawy gar:P

_________________
[url=https://www.facebook.com/EkstremalniFani] - Fan Page RS Extremy

Piękno to coś,co odbija się w naszych oczach

Radość z jazdy i pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.


Poszukuje ramy z papierami do Jawy 350 TS w dobrym stanie


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [Jawa 350 TS] tuning na moc

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3, 4 ]

KRYSTI

46

49114

Wto Gru 22, 2009 9:49 pm

adam21w2s2 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika Jawa 250

Jasio125

5

16161

Pon Gru 06, 2010 5:45 pm

Jasio125 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jawa 50/ogar200 3okna płuczące, powiększenie kanałów.

kacperski5350

1

12069

Nie Kwi 20, 2014 8:02 pm

Greg92PL Zobacz ostatni post

Brak nowych postów jawa 50"kaczka" modyfikacje.

kacperski5350

12

17307

Czw Mar 13, 2014 11:46 pm

kacperski5350 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 26 Queries | GZIP : Off ]