Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 3:31 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: czy opłaca sie dokładać 3 pierścien np. wsk 125
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2007 5:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Lip 14, 2007 9:27 pm
Posty: 37
Miejscowość: Trzebnica
moim zdaniem niezabardzo się opłaca bo zadózo siły niedaje a tepetatura wzrasta bardzo szybko i wysoko


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2007 6:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1617
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Dotabiałem kiedyś dodatkowy rowek na pierścień do rometa, efekt: Znacznie większa kompresja, dużo spalanie a grzać się strasznie nie grzał, temperatura była nie wiele większa, mniejsze obroty. Teraz dąży się do zmniejszania ilości pierścieni a nie zwiększania... Ale w WSK może mieć sens. Na jakieś stronie widziałem taką WSK-ę ale nie wiem jak z osiągami...

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2007 7:00 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Lip 14, 2007 9:27 pm
Posty: 37
Miejscowość: Trzebnica
ja zrobiłem tak w wsk 125
teperature miała bardzo wysoką


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Wrz 24, 2007 8:48 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Kwi 01, 2007 10:03 pm
Posty: 489
Miejscowość: Orłowo
Smyku1, mój dziadek toczył tłok pod 3 pierścień :D mówił że miała wyrwanie ale potem tłok pękł czy coś :|

_________________
WSK - wiejski sprzęt kaskaderski :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Wrz 28, 2007 11:15 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
heh... w taki mit jak 3 pierścień dodający mocy w WSK 125 nie wierze i nigdy nie uwierze , nie będę się rozpisywał bo nie mam czasu tylko opisze w skrócie 3 pierścień zwiększy tarcie o gładź cylindra i nawet jeśli jakimś cudem przybyło by kompresji to siły te zrównoważyły by się i nic byś nie poczuł ;P

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 5:52 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Lip 14, 2007 9:27 pm
Posty: 37
Miejscowość: Trzebnica
własnie poto załozyłem ten temat bo niektórzy dokładają 3 pierścien i myślą ze bedzie silniejsza. Przez 3 pierścien zwieksza sie tylko tęperatóra silnika a siły? jakieś + 9%
wiec to h** nie robota


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Wrz 30, 2007 6:45 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 16, 2006 9:30 am
Posty: 317
Miejscowość: Mogielnica
Pojazd: Stadko zabytków :)
heh... co wy macie z tą temperaturą tego się nie sprawdzi tak na oko no chyba że mierzyliście to jakimś specjalnym urządzeniem , no i ten licznik siły "na oko" to trzeba być specjalistą żeby podać z taką dokładnością (9%) jeszcze się z takim człowiekiem się nie spotkałem i raczej nigdy nie spotkam echh... a czy nie było przypadkiem tak że pierścienie i tłok te które zamieniłeś były już stare a nowy tłok (na 3 pierścienie) i pierścionki były nieużywane bo raczej wątpie żebyś przerabiał stary tłok i zakładał do niego 3 stare pierścienie bo to mijało by się z celem

_________________
"To jest Magnum 44, najpotężniejsza broń krótka na świecie. Może elegancko odstrzelić ci głowę ..."


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Paź 01, 2007 7:27 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Sob Sie 25, 2007 9:11 pm
Posty: 46
Miejscowość: ok. Środy Wlkp
Pojazd: Simson SR50 90ccm 4 pluki 2 okna wydechowe ;)
kolega ma wske z 3 pierscieniami, co do temp to nie wiem, malo to istotne bo jezdzi bardzo malo i krotko, ale podobno ma troche wieksza kompreche. tyle powiem na ten temat.

_________________
.../-\.|\|.']['.(O).|\|.|.(O)...|Ϛ...|2.|.[).|.|\|.G...(O).|\|...Ϛ.|.|\/|.Ϛ.(O).|\|...Ϛ|2 50...


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.047s | 24 Queries | GZIP : Off ]