Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.
https://motokirc.pl/serwis-f88/kawasaki-klr-650-cie-ko-odpala-t33206-45.html
Strona 4 z 4

Autor:  Grzechu [ Wto Mar 27, 2012 9:13 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

Skoro wymieniał tłok to zawsze w komplecie są pierścienie. A jak wymieniał tłok to i szlif pewnie robił.

Autor:  Pelas [ Śro Mar 28, 2012 3:55 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

no chyba że z góry wiedział ze sprzedaje to różnie bywa niestety... niech ci sprawdzą szczelnośc głowicy ogólnie im powiedz co się działo i będą wiedziec co sprawdzic itd :]

Autor:  dexster11 [ Śro Mar 28, 2012 7:00 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

Takie 'sprawdzanie' kosztuje wiele pieniedzy, a ja ich nie mam.

zamowilem uszczelke alternatora, pod cylinder, sprzegla, 2 plytki zaworowe, w piatek bedzie.

Jutro glowica jedzie do Karlina na plan, zobaczymy czy wymienia tez uszczelniacze zaworowe.

Mam nadzieje, ze po tych wymianach i szczelnym zlozeniu wszystko bedzie w porzadku. W sobote/niedziele jak bedzie glowica zacznie sie skladanie.

Wiedzieć nie wiedział, przed sezonem go wymieniał.

Zrobie fote tłoka w cylku i zobaczycie jak to wygląda, no luz jest, musi być, ale jaki jest dopuszczalny? Jak będzie ciągnął przez tłok, to trudno, w wakacje będzie kasa, to się kupi tłok, zrobi szlif i heja :p

Teraz tak myśle, to na pewno będzie brała tłokiem, bo luz jest widoczny gołym okiem, co teraz? Czekać na kase, czy składać? 500zl z rekawa nie wyciągne na nowy tłok.

Autor:  dexster11 [ Czw Mar 29, 2012 2:22 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

A więc tak panowie, zakupione zostało:

-uszczelka sprzęgła, zapłonu, wydechu, pod cylinder, pod głowice,
-2 płytki zaworowe
-olej, filtr oleju
-uszczelniacze zaworowe.

Jutro odbieram splanowaną głowicę, wraz z wymienionymi uszczelniaczami i jak dobrze pamiętam docieranymi zaworamii, na czym polega docieranie zaworów i co ono ma na celu?

No złoże i zobaczymy co to będzie.

Autor:  Grzechu [ Sob Mar 31, 2012 4:52 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

dexster11 napisał(a):
luz jest, musi być

Ale jaki jest ten luz? Jak ruszasz tłokiem w cylindrze na boki to czuć ten luz?

Pamiętaj żeby śruby głowicy przykręcać w odpowiedniej kolejności i kluczem dynamometrycznym. Dokładne wartości momentów masz w serwisówce.

Autor:  dexster11 [ Sob Mar 31, 2012 6:32 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

Tak czuć luz, przejeżdżę ten sezon, a na jesien wymienie tlok i zrobie szlif.

No chyba, że są jakieś tańsze tłoki innej firmy DVB-T niż wossner, szukałem ale nic tańszego nie ma :p

Autor:  Grzechu [ Nie Kwi 01, 2012 1:39 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

Jeśli czuć luz to albo cylinder albo masz już korbę do wymiany :]

Nie kupuj nic tańszego bo to sensu nie ma, lepiej dołożyć. Kupuj albo Wossnera, Vertexa itp.

Autor:  dexster11 [ Nie Kwi 01, 2012 7:01 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

Czemu niby korba miała by być do wymiany? Widać, że tłok ma lekki luz, no trudno, trzeba kupić większy tłok i szlif cylindra, ale to dopiero na jesień.

Autor:  Grzechu [ Nie Kwi 01, 2012 10:25 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

Może mieć już wyrobiony otwór na główce korbowodu i sworzeń ma luz dlatego czuć go na tłoku. Przerabiałem ten temat w XBR.

Autor:  dexster11 [ Czw Kwi 05, 2012 8:28 pm ]
Temat postu:  Re: Kawasaki KLR 650, cieżko odpala.

Niemiłosiernie kopci.

Będzie stał do jesieni, aż znajdą się pieniądze albo na silnik, albo remont.

Można zamknąć.

-- 03 Maj 2012 13:43 --

Panowie, w jaki sposób ścisnac pierscenie podczas zakładania cylindra, any ideas?

Strona 4 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/