Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Mar 28, 2024 9:51 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: Problem z BTS Barton fighter 50
PostWysłany: Sob Cze 28, 2014 9:29 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 20, 2007 4:38 pm
Posty: 551
Miejscowość: Zabrze
Pojazd: FSO Polonez Caro 1.6GLE
Czy w wyżej wymienionym motorku iskra występuje co drugi czy co czwarty suw? Chodzi o to, że wymieniłem koledze szpilkę cylindra co wymagało demontażu głowiczki, cylindra i rozpięcie rozrządu. Po poskładaniu i ustawieniu rozrządu motor nie pali. Rozrząd ustawiony jest prawidłowo wg znaków, problem polega na tym, że jeśli iskra występuje tylko przed suwem pracy ty mogłem złożyć go odwrotnie i musiał bym odkręcić zębatkę w głowicy, zrobić jeden pełny obrót wałem korbowym i złożyć z powrotem. Pytanie czy to ma sens. Ja bardziej obstawiał bym gaźnik, którym kolega (nie ma pojęcia w tych tematach) się bawił w regulację i pewnie nie do końca mu to wyszło, jednak przed robotą palił.

_________________
JEST:
FSO POLONEZ CARO 1.6GLE

Ef Es O.o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Problem z BTS Barton fighter 50
PostWysłany: Pon Cze 30, 2014 8:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lip 08, 2008 3:22 pm
Posty: 1235
Miejscowość: Łowin
Pojazd: Romet chart 210
Golf IV 1.9 tdi AHF
ustaw tłok w górny martwy punkt a wałek rozrządu tak aby oba zaworki były zamknięte-najprostszy i najlepszy sposób na rozrząd :P ja jak mam zdjęta głowice w aucie, to nawet potem nie szukam znaków jak sobie tak ustawie to musi być dobrze :P

_________________
Cytuj:
23:04 apollan
bierz mnie jeszcze ogierze

lokurva


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z BTS Barton fighter 50
PostWysłany: Pon Cze 30, 2014 9:02 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
Ma sens bo 2 obroty wału to jeden obrót wałka. W złym punkcie masz zapłon i go nie odpalisz ;) Znajdź sobie gmp i którym masz iskrę a wałek w tym momencie ma mieć krzywki do góry czyli zawory pozamykane

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów CZ 350 Problem

doktor13xxx

2

3355

Sob Mar 24, 2012 8:15 pm

Patrycjusz28 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z osiągami w WSK 125

r-marcin

3

4347

Nie Wrz 23, 2007 5:16 pm

habez Zobacz ostatni post

Brak nowych postów CZ 175 problem z obrotami

Sixer

3

3563

Czw Mar 01, 2012 5:31 pm

Matii-x Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z Crossem

Vesten

7

5378

Nie Gru 11, 2011 2:27 pm

Vesten Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Problem z Ele.{mz ETZ150}

llOMENll

5

4483

Sob Maj 26, 2012 11:57 am

Patryk82 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.050s | 24 Queries | GZIP : Off ]