Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Mar 29, 2024 2:36 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 4:51 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2394
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
wedle zyczenia

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 5:03 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Dzięki. Umieszczam filmik, jak chodzi WSK-a. Stała od czerwca, odpaliłem ją kilka dni temu.
Na dowód, że silnik nie jest rozgrzany, na początku pokazuję, że mogę trzymac rękę na cylindrze.

http://pl.youtube.com/watch?v=5e7q_zHgZXY

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 6:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 25, 2007 10:56 am
Posty: 986
Miejscowość: Papieskie okolice
Pojazd: buty
przydałoby sie jej malowanko i polerka. ;)

_________________
Pelas napisał(a):
ale to też możesz diagnoscie coś postawić i będzie dobrze. kumpel roxem którym gosciu w niemczech wygrywał zawodu na 1,4mili był na przeglądzie i diagnoste prawie w pion postawiło jak z rolek zjeżdzał xd oczywiscie pieczątka została wbita

ojapier


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 10:09 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Lut 18, 2006 8:37 pm
Posty: 1128
Miejscowość: Strzebiń
Pojazd: Ogar 200
Komar 2350
MOTóóóóóóRRRRRR :D

Piękna 9,9/10 za lakier :P

_________________
200 powodów do dumy ;]

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-200/17087


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 10:40 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Ale silnik jak chodzi... Elektryka będzie zrobiona chyba po mojemu...

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 11:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Mikolaj211, zrób elektrykę na oryginał ;) No faktycznie lakierowanko by sie jej przydało bo lakier trochę obdrapany :)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 08, 2008 1:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Brakuje wielu części :( Ale jak to jest z taką sprawą: jeżeli on fabrycznie nie miał kierunkowskazów, to czy teraz, aby legalnie jeździć, musiałbym je założyć?

[ Dodano: 8 Marzec 2008, 12:40 ]
Aha, może dzisiaj dam filmik jak na niej jeżdżę.

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk 125 Lelek z 1978r.
PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 1:05 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
A więc odświeżam temat... Na początku wakacji Wska przeszła remont silnika. Po zaprowadzeniu do mechanika okazało się, że silnik, który był w niej zamontowany, wymaga wymiany bardzo wielu części, co było by nie opłacalne (w wale korbowym była dziura na wylot :D). Więc kupiłem drugi silnik na allegro, niby w super stanie, okazało się jednak trochę inaczej. Ale ogólnie rzecz biorąc z tych dwóch silników, dokupując nowe łożyska, pierścienie, sworzeń, tulejkę korbowodu, segery, udało się złożyć jeden silnik w dobrym stanie. Cylinder nie ma rys, tłok nowy (był założony nowy w silniku który dokupiłem, ale stare pierścienie, trochę bez sensu ktoś to zrobił ;/), pierścienie nowe, tarcze sprzęgła nowe, łożyska i simeringi nowe, także ogólnie nie jest źle. Tylko niestety wał korbowy ma drobny luz, przez co motor chodzi trochę głośniej na wyższych obrotach. Do tego coś jest nie tak ze zmieniaczem biegów - by z dwójki wrzucić jedynkę, trzeba najpierw ruszyć dźwignią zmiany biegów do góry. Do tego, nie wiem dlaczego, motor nie odpala z pierwszego kopa, zazwyczaj jest to 3 - 4 ruch startera. Natomiast po odpaleniu motor chodzi równo, nie gaśnie, trzyma wolne obroty. Co do prędkości maksymalnej, to nie jestem w stanie nic powiedzieć, bo po pierwsze silnik jest na dotarciu, a po drugie jeżdżę tylko po polnych drogach, bo nie mam jeszcze prawa jazdy. Ogólnie najwięcej jechałem około 40km/h ;). Co do silnika, to myślę, że tyle.


Co do instalacji elektrycznej, to zakupiona została nowa stacyjka. Ponieważ jest ona nie oryginalna, to prawie od razu wypadła blaszka od gaszenia - na chwilę obecną jest ona przywiązana drutem (jest to w środku stacyjki, także tego nie widać). Jednak chciałbym kupić nową, oryginalną stacyjkę, jeżeli ktoś ma taką do sprzedania, lub wie gdzie można ją kupić, to będę wdzięczny za takową informację... Do motoru zakupiłem taki akumulator, na chwilę obecną jeszcze go nie mam, czekam na kuriera. Zakupiłem tez prostownik selenowy i nowy włącznik stopu, gdy je otrzymam bee montował. Także instalacja elektryczna będzie w 100% oryginalna (nie wszystkie części będą oryginalne, jak choćby akumulator i stacyjka, tylko chodzi mi o to, że wszystko będzie działało tak, jak w chwili, gdy motor wyszedł z fabryki). Planuje zrobić jeszcze jedną rzecz - poucinać wszystkie konektory z kabli, kable skrócić o 0,5cm i założyć nowe wtyczki, a wszystkie styki oczywiście przeczyścić papierem ściernym. Co do instalacji, to tez myślę, że tyle.


Co do rejestracji - to już załatwione :) Mam już nawet stały dowód, ważny do kwietnia 2009r. przegląd i OC, europejską tablicę rejestracyjną o numerze SCZ X620 :)
Teraz tylko czekam dwa lata na wyrobienie prawa jazdy (myślałem o kategorii A1, która mógł bym już teraz zrobić, ale uznałem ,że mi się nie opłaca). O ile oczywiście nie wejdą te wszystkie planowane zmiany ;(

Co do pozostałych spraw - to wyczyściłem tylny błotnik tam, gdzie była rdza i prowizorycznie pomalowałem białym sprayem (wygląda i tak lepiej niż wcześniej, a do tego nie rdzewieje). Gdy znajdę oryginalny błotnik na przód, bo ba odkręcę, wyczyszczę i pomaluje. Do tego wyczyściłem i pomalowałem mocowanie rejestracji, blachę od chlapacza, a także sam chlapacz. Zamontowałem tablicę rejestracyjną. Planuję odkręcić, wyczyścić i pomalować osłonę błotnika, tylko czym? Proszę o porady (myślę o takiej żaroodpornej srebrzance, chce żeby wyglądało jak w oryginale oczywiście :)). Myślę tez co zrobić z ubytkami lakieru na baku i boczkach... Nie chce nakładać od nowa lakieru, bo sprayem wyjdzie nie ładnie, a nie mam pieniędzy (właściwie, to bardziej mi szkoda ich po prostu) na lakiernika. Znacie może kod tego lakieru, który jest na mojej wsce? Zdjęcia na początku tematu... Bo wtedy bym dokupił takiego lakieru i porobił b. delikatnie zaprawki (wiem, ze można dobrać komputerowo lakier, ale w mojej okolicy nie ma takiego punktu). Jeżeli macie jakieś inne pomysły co z tym zrobić, to proszę pisać :). Poszukuję także nowych, oryginalnych znaczków na bak, gumy na bok baku (takie, jak były w oryginale), a także tej gumy z KOŚCIOŁEM na środek baku. Myślałem o nowych oponach, ale te są jeszcze dość dobre, więc na razie zostaną. Myślę, że to wszystko, trochę się rozpisałem :) Prawdopodobnie wieczorem dam trochę nowych zdjęć. Jakby ktoś miał, albo wiedział gdzie można zdobyć części które poszukuję (czyli te znaczki, gumy i nową, oryginalną stacyjkę), to proszę o kontakt. Proszę także o opinie, komentarze, a także podpowiedzi co jeszcze zrobić. Pozdrawiam serdecznie, niech MOTÓR będzie z Wami!

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk 125 Lelek z 1977r.
PostWysłany: Pią Sie 29, 2008 11:48 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Ponieważ na starych zdjęciach było mało co widać, zamieszczam nowe. Proszę o opinie porady co zrobić. Oto zdjęcia:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Ostatnio edytowany przez Mikolaj211 Pon Wrz 01, 2008 11:48 am, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk 125 Lelek z 1977r.
PostWysłany: Sob Sie 30, 2008 12:12 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Mógł byś dać mniejsze zdjęcia bo na tych nic nie widać :P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk 125 Lelek z 1977r.
PostWysłany: Sob Sie 30, 2008 12:16 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Wcześniej w tytule tematu był blednie podany rocznik (1978), ale poprosiłem Sławka90 i zmienił on rocznik na poprawny, czyli 1977.

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Ostatnio edytowany przez Mikolaj211, Pon Wrz 01, 2008 11:50 am, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk 125 Lelek z 1977r.
PostWysłany: Sob Sie 30, 2008 1:14 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 25, 2008 1:04 pm
Posty: 294
Miejscowość: Proszowice
Pojazd: Knight 50 / CZ 350
jest wypas :D 10/10 mi sie bardzo podoba mój wsrok przenika bród i widzi piekny motocykl :D

_________________
CZ 350 - co prawda roboty jest ale cieszy :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk 125 Lelek z 1977r.
PostWysłany: Pią Wrz 26, 2008 12:56 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Wrz 12, 2007 7:41 pm
Posty: 62
Miejscowość: Biała Podlaska
Pojazd: Simson S51 Enduro, Kadet M-780, Pony 50 M-2, paści Komara 2350
Watpie by miała 90 tys. Pewnie z ostatnim, czerwonym polem liczyłeś...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk 125 Lelek z 1977r.
PostWysłany: Pią Wrz 26, 2008 3:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Nie liczyłem z żadnym czerwonym polem, zresztą tak jak mówiłem - na liczniku było ponad 78 tys, wtedy siadła linka i długi czas licznik nie chodził. Więc te 12000 jest tak a oko, ale mniej nie było zrobione. Oto zdjęcie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/411 ... 3cb22.html" target="_blank

Ja wiem jak jest i nie zależy mi, żeby ktoś w to wierzył. Mówię jak jest, a jak ktoś nie wierzy - jego sprawa. AMEN.

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Wsk 125 Lelek z 1977r.
PostWysłany: Pią Wrz 26, 2008 4:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 20, 2007 8:20 am
Posty: 1664
Miejscowość: WARSZAWA Bielany [WD]
Pojazd: Mazda 6 2.0 KAT Sedan '03
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-98
Polonez Caro 1.8GLI 16V L-90
Romet Chart 210 ,,Nowy" '89
Romet Chart 210 ,,Czarny" '89
Romet Chart 211 ,,211-nastka" '89
Romet Ogar 200 ,,Nowy" '89
Romet Ogar 200 '89
Romet Pegaz 710 Automatic '75
Romet Kadet M780 '88
Romet Kadet M780 '85
Romet Kadet 110 Automatic '90
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B3 '83
WSK 125 M06B2 '76
WSK 125 M06B1 '68
WSK 125 M06B3 ,,Bąk" '75
WFM 125 M06 '59
MZ ETZ 250 '88
elegancka :D i ten przebieg ze az sie wierzyc nie chce :) Trzymaj ją i nie sprzedawaj

_________________
Pozdrawiam Maciek


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Jawa 50 Mustang 1977r.

JawaMustangTeam

10

16793

Pią Paź 14, 2011 10:33 am

Cinuz Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 22 Queries | GZIP : Off ]