Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Cze 21, 2024 6:52 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 09, 2007 8:54 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 06, 2007 10:11 pm
Posty: 139
Miejscowość: łabiszyn
ten klin musi byc bo by kolo magnesowe latało jak swinia.dobrze ,że ten bolczyk jest taki mocny bo w 205 co chwile sie ścina ;/

_________________
ogar 200 i wszystko jasne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 09, 2007 12:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
kowal10a, wystarczy mocniej magneto przykręcić.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Cze 09, 2007 4:55 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
Panowie! Rozpisujecie się o jakichś klinach w jawkach których nie ma, a biedny Czarnulek nie wie co z jego ogarem. Czarnulek, poruszaj trochę kabelkami od zapłonu, może pomoże. Ja dziś tak miałem, za h*** nie wiedziałem co się działo

_________________
Motórzyści! Jednoczmy się!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 1:58 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców

Rejestracja: Czw Maj 05, 2005 2:33 pm
Posty: 2390
Miejscowość: Bytom/Lubliniec
Pojazd: VW Golf Mk3 1.9td '92,
3xMr01 Ryś'58,'59,'60 :]
Były ;( :
Romet Ogar 200'86 (223 70ccm),
Yamaha RD 350 YPVS '90
W jawce kiln jest, jak się nie znasz to nie wprowadzaj kolegów w błąd. A ruszanie kabelkami, to hmm ... wszystko tylko nie naprawa.

_________________
There are two kinds of motorbikes: two strokes, and four jokes. taak

Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem dalej pić wódkę. takk


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 10, 2007 8:25 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
u mnie ruszanie kabelkami pomogło. Apollan, naprawiałem już kilka jawek i niewidziałem tam żadnego klinu

_________________
Motórzyści! Jednoczmy się!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 11, 2007 5:43 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Maj 02, 2007 8:46 pm
Posty: 22
Miejscowość: Slupsk
Niby dzis wlazlem do piwnicy poruszaBem magnetorem i zapalil na obroty wlazil.ale co z tego przejechalem sie wookol bloku i pry pryk zaczal dusic sie i zdechl ;/ i nei chce zapalic i mam pytanie w ktorym momencie mam ustawic przerwe na platynach i ten zaplon bo nie kumam ;/


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 11, 2007 6:46 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Czarnulek- Tłok musi znajdować się w górnym punkcie martwym, wtedy regulujesz przerywacz.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 11, 2007 9:04 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Maj 02, 2007 8:46 pm
Posty: 22
Miejscowość: Slupsk
A jaka przerwa na platynach i jeszcze wtedy jak tlok jest na samej gorze cofam go na oko o 2mm.I W TYM MOMECIE WKLADAM bibulke miedzy styki przerywacza i krece calym magnetorem i gdy bibulka sie rusza to znaczy ze jest poczatek rozwarca stykow czy ja dobrze robie ten zaplon czy cos zle prosze podpowiedzcie mi bo mam z tym problem i w wiekszosci czasu siedze w piwnicy i robie i riobie i zribic nie moge


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 11, 2007 9:22 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Czarnulek napisał(a):
A jaka przerwa na platynach

0,3 mm.
Jeśli tłok będzie w górnym punkcie martwym to ustawiasz przerwę przerywacza na 0,3 mm, i skręcasz.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 11, 2007 9:39 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Śro Maj 02, 2007 8:46 pm
Posty: 22
Miejscowość: Slupsk
Dobra a jak ustawic ten zaplon bo mi teraz nawet zalapac nie chce prosze o pomoc :(


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Cze 11, 2007 9:45 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
0,3 - 0,4, dzisiaj zastosowałem inny sposób na ustawienie wyprzedzenia: wsadzam śrubokręt w otwór świecy ale nie pod kątem tylko równolegle kładę go na głowicy. Potem ustawiam tłok w GMP i zaznaczam na śrubokręcie koniec głowicy - to jest mój punkt odniesienia. Następnie obracam wałem i odmierzam od nacięcia na śrubokręcie 1,8 do 2,0 mm odstęp od końca głowicy. Proste.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 12, 2007 3:06 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
ja tak zawsze robię tylko że zamiast śrubokręta jest suwmiarka z głębokościomierzem. Łatwiej dodać

_________________
Motórzyści! Jednoczmy się!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 12, 2007 9:36 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Maj 06, 2007 10:11 pm
Posty: 139
Miejscowość: łabiszyn
Kermit w tych silnikach od zawsze byly kliny.a jak ty naprawiles juz kilka jawek swoim sposobem''ruszanie kabelkami'' to juz widze jaki z ciebie fachowiec.heh

[ Dodano: 12 Czerwiec 2007, 22:40 ]
Czarnulek a wez zmniejsz albo powiększ przerwe miedzy stykami ale na świecy dzis mój brachol wzioł moją świece z ogara do wski i zwiększył przerwe ogarek nie chcial chodzic jak ja przełożylem spowrotem.miał takie objawy jak twój sprzęt spróbuj może to to lepiej zaczac od tych prostrzych żeczy do zrobienia

_________________
ogar 200 i wszystko jasne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 13, 2007 1:36 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Lis 17, 2006 3:37 pm
Posty: 174
Miejscowość: Szynwałd
kowal10a, dyskryminujesz mnie :D

_________________
Motórzyści! Jednoczmy się!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 13, 2007 1:46 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
bo w sumie ma racje, klin jest, a ruszanie kabelkami to nie naprawa tylko chwilowe uzdrowienie bo zaraz będzie to samo z powrotem.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Prosze o pomoc mam 2 sprawy

MateuszSTW

14

3994

Czw Cze 19, 2008 4:15 pm

krazeq Zobacz ostatni post

Brak nowych postów prosze o pomoc szybko

kamilos94

14

3972

Czw Lip 03, 2008 7:56 am

Martinus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Za duże obroty prosze o pomoc

Terminator

2

2277

Pią Mar 30, 2007 9:48 am

kristofix Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Mam problem z ogarem PROSZE O POMOC !!!!

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

pasio

15

4861

Śro Paź 24, 2007 8:15 am

smyk Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Dziwny problem prosze o pomoc!

Constantine

13

3422

Śro Maj 14, 2008 6:18 pm

Constantine Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 93 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 19 Queries | GZIP : Off ]