Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Maj 24, 2024 9:46 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:11 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Ile ważysz, yazimmo?

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:15 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Różnica była może z 5kg między mną, a kumplem. Nie wiem ile ważę bo dawno się nie ważyłem, serio nie mam pojęcia, ale mniej niż 60 tak myślę.

---- Połączono -----

Aha tylko dodam, że jak jechałem z BEBAKIEM to jechaliśmy tylko około 3km/h mniej niż sam jak jadę. A razem to sobie już trochę ważmy. Tylko go musiałem długo bujać na biegach i tyle.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:25 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 22, 2009 3:29 pm
Posty: 157
Miejscowość: Sypniewo.koło Ostrołęki
Pojazd: Honda MBX 80, Kadet M780lux, ETZ 150
POPRZEDNIE POJAZDY:
-Ogar 205,200
-Wsk 125 x2
- Jawa 50
- Chart 210 x2
- Motorynka
- Mińsk 125
- MZ 250 x2
z moim chartem jednak jest coś nie tak, jechałem chartem innym i lepiej się zbierał, v-max tez miał chyba lepszy, przynajmniej tak mi się wydaje bo licznika nie miał... i do tego miał gaźnik 14MC <zniesmaczony>

adaś do Ciebie: gaźnik od szitsona jest akurat założony nie do tuningu czy jak to nazwać, ale z powodu braku w pobliżu jakiego kol wiek gaźnika oryginalnego

Mój kolega ma Simsona S51, jeździłem nim nie raz. Jest po generalce na niemieckich częściach 50ccm. Wszyscy mówili, i czytałem sporo że ile ten szwabski Simson ma mocy i wogóle co za cudo...hmm i po przejażdżkach Simsonem wcale tak nie myślę. Wszyscy kumple się z niego śmieją i nie tylko z niego. Wydać 2000tys zł na cos co ma 2 koła i silnik....lekka przesada. Mówią że simson jest niezawodny, komfortowy-hmm duużo częściej się psuje od mojego charta, po za tym nie ma wyglądu, jest niższy od charta przez co komfort maleje.

Podsumowując, nigdy nie kupiłbym motoru z 2000tys zł takiego jak simson. Wolałbym dołożyć troszkę, jakieś 500zł i kupić japońca czy inny dobry motorower wysokiej klasy z nieporównywalnymi osiągami. Simson to wkońcu motorower który był produkowany z myślą sprzedaży go w krajach socjalistycznych, czyli inaczej mówiąc do ubogich nabywców...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:35 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Widzisz ja też tak uważam. Dać 2k za simzłoma to dla mnie jest chore. Osiągi osiągami owszem ma lepsze ale to nie wszystko, awaryjność jest też duża jak się okazuje, ja podchodzę rano do charta przekręcam kluczyk kopie i pali, a jak widzę pod sklepem czy gdzieś się męczą z tymi simsonami, kopią i kopią i nic to śmiać mi się chce. Holowałem już 3 simsony, a mnie ani razu jeszcze nikt nie holował, a jeżdżę bardzo dużo, na wakacjach to standard dzienny to 100-150km. Raz pchałem 17km ale to przez moją głupotę bo założyłem łożysko igiełkowe do korbowodu który nie jest przystosowany :|

Co do tematu to mówisz, że dzwonią Ci pierścionki? I nawet jeżeli założysz nowy tłok i pierścienie dalej tak jest? Jeżeli tak to już cylinder masz nadający się do szlifu i przez to też będzie gorzej jeździć. Co do gaźnika, rozwierciłeś króciec na 16mm, chodzi mi o samo wejście co się gaźnik do niego przykręca? Bo jak nie to jest próg i też kolejne km/h idą w dupę. I to potem tak wszystko super jeździ.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:42 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Chcę tylko zauważyć że Chart i poczciwy silnik Komarka mają taką samą wielkość kanałów płuczących... Czy to wam daje coś do myślenia?

No i jeszcze małe potwierdzenie ;) oryginalne kartery 027 a to czerwone to jest odrysowana uszczelka od simsona widać różnice?
Image

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:45 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 22, 2009 3:29 pm
Posty: 157
Miejscowość: Sypniewo.koło Ostrołęki
Pojazd: Honda MBX 80, Kadet M780lux, ETZ 150
POPRZEDNIE POJAZDY:
-Ogar 205,200
-Wsk 125 x2
- Jawa 50
- Chart 210 x2
- Motorynka
- Mińsk 125
- MZ 250 x2
ok. Cenię sobie Twoją wypowiedź <soczek> . Może dzięki nam ktoś pomyśli najpierw ,a potem kupi simsona za 2tys albo i lepiej...różnie bywa... <lol>

A co do tego przeczenia pierścieni to już sam nie wiem, bo jeździłem już w swojej karierze na dwóch cylindrach almot i tak samo było. Może to przez gaźnik, bo na nim strasznie sie grzeje, nie wiem dlaczego ale jak raz założyłem pożyczonego binga to przestał sie na nim grzać.
Króciec mam rozwiercony pod ten gaźnik.nie zapomniałem o tym :)


Szkoda że w Polsce były takie ostre przepisy wtedy na motorowery....wtedy chart na pewno byłby duużo mocniejszy. Przecież o tym pisano w prasie nie dziś a już w tamtym okresie że przydałby sie mocniejszy silnik.


Ostatnio edytowany przez adriandlugi, Wto Sty 27, 2009 10:49 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:48 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Co do grzania się cylindra to może być źle ustawiona mieszanka paliwowo powietrzna.

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:50 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 22, 2009 3:29 pm
Posty: 157
Miejscowość: Sypniewo.koło Ostrołęki
Pojazd: Honda MBX 80, Kadet M780lux, ETZ 150
POPRZEDNIE POJAZDY:
-Ogar 205,200
-Wsk 125 x2
- Jawa 50
- Chart 210 x2
- Motorynka
- Mińsk 125
- MZ 250 x2
tzn. czego może byc za mało. bo tak na zdrowy rozum to paliwa. Ale u mnie i tak jest iglica na najniższym i wkret od powietrza wkręcony na maksa i świece mam brązową


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:51 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 18, 2007 3:30 pm
Posty: 842
Miejscowość: Nakło
Pojazd: GOLF III TDI , Polonez Caro 1.4GLI,
Simson SR50, WSK 125, Chart, CZ Cross 250
Ja kupiłem Simsona za 2 tys, bardzo dokładnie to wcześniej przemyślałem. Czy żałuję - nie.

P.S. Oprócz ceny zakupu dołożyłem do niego jeszcze dużo, na tyle dużo, że kupił bym "japonie" w stanie bardzo dobrym, młodą.

_________________
Simson SR50 PolskaJazda.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Wto Sty 27, 2009 10:54 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
Ja kupiłem Charta za 1tyś. a ile już w niego włożyłem... heh pewnie za dużo :D ale też tego nie żałuję.

A co do gaźnika to nie mam pojęcia.

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Śro Sty 28, 2009 9:59 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Wrz 10, 2007 7:13 pm
Posty: 1122
Miejscowość: Rydy
Pojazd: Romet 50t-1 027 7UN!NG
Romet Komar
Romet Chart 210
Mi też silnik dzwonił na różnych zestawach i się już raczej nie dowiem. ;)

Adaś a nie zdziwiło Cię to że w charcie jest dużo większy wylot spalin niż w Simplu? Ja osobiście miałem silnik który się nie bujnął więcej niż 55/60 a tłok był ok. 0,5mm od ścianki cylindra. Teraz będzie wszystko zgrane na cylku Simsona i mam nadzieje że się bujnie te 70km/h :) ale nie z górki... xD

Może masz zle wyregulowaną mieszankę paliwowo-powietrzną? Zapłon?

_________________
Bike Pics
http://www.bikepics.com/members/djdanieloo1/" target="_blank

Simson Extreme Tuning:
[][][][][][][][][]

105ccm/8/2 Membran LC Nicasil
Zapłon Romet Chart
Gaznik 21mm
Skrzynia 4b (będzie 5b)
Dyfuzor 11 000RPM
Kosz S70

Bo liczy się REZO ^ ^


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Śro Sty 28, 2009 6:07 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 23, 2008 11:36 am
Posty: 229
Miejscowość: Iwonicz
Pojazd: Romet chart 210, Wsk 125, za niedługo komarochart
ja mam gaźnik 17mm ten z allegro i muszę wam powiedzieć że sobie go chwalę i do 70km/h dociągam bez problemu a warzę 75kg :)

_________________
Chart remont generalny skończony za niedługo zdjęcia
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom ... ,210/28941" target="_blank" target="_blank" target="_blank


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Śro Sty 28, 2009 6:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Dla mnie akurat to jest porażka, wyciągnąłem na nim maks 60km/h przy spalaniu 5/100, a na rozklekotanym 14MC dociągnę do 70km/h. Teraz w planach bing 17 ten simsonowski, miałem go już od kumpla i ładnie chodził.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Śro Sty 28, 2009 11:14 pm 
Offline
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Jestem Majstrem od Painta! ;]
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Cze 01, 2007 10:38 pm
Posty: 542
Miejscowość: Łódź
Pojazd: CBR 600, LowWagen Golf II
DjDanielo napisał(a):
daś a nie zdziwiło Cię to że w charcie jest dużo większy wylot spalin niż w Simplu?

Ciekawe jakim cudem jak średnica kolanka jest taka sama <rotfl>

_________________
Image
Romet Chart 210 70ccm na Polska Jazda
Romet Chart 210 70ccm na Bike Pics


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Tłok nie dochodzi do końca
PostWysłany: Czw Sty 29, 2009 11:35 am 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 22, 2009 3:29 pm
Posty: 157
Miejscowość: Sypniewo.koło Ostrołęki
Pojazd: Honda MBX 80, Kadet M780lux, ETZ 150
POPRZEDNIE POJAZDY:
-Ogar 205,200
-Wsk 125 x2
- Jawa 50
- Chart 210 x2
- Motorynka
- Mińsk 125
- MZ 250 x2
to że kolanko jest takiej samej średnicy nie znaczy że kanał wydechowy jest taki sam/ na razie jestem chory, ale sprawdzę to osobiscie bo mam obydwie tuleje...


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Gaż do końca a on gaśnie!!!

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

bulik1_3

15

5010

Śro Maj 21, 2008 11:01 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Nie do końca działający licznik

Kry19

3

1639

Pią Paź 05, 2007 9:21 am

Martinus Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. komar gasnie gdy dam gaz do konca

krzysiek-gdansk

9

3705

Śro Lut 13, 2008 5:09 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jawa nie wysprzęgla do końca

kuba1810

9

4481

Śro Wrz 05, 2012 1:44 pm

Dukes Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tłok chart

leszkumo1

8

2553

Sob Sty 22, 2011 11:26 am

reso Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.054s | 19 Queries | GZIP : Off ]