Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Cze 18, 2024 12:29 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 74 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 8:30 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Gdyby dać faktycznie z przodu Z-13 to może jakoś by było. Szybko by się rozpędzało i nawet miałoby moc, a spadki prędkośc spowodowane zębatką nadrabiałby z nawiązką 4 bieg :-)

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 8:59 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 31, 2005 10:58 am
Posty: 1181
Miejscowość: Gniezno
Pojazd: Ogar 200
Kawasaki KLF 300
Audi A4 Avant 1,9 TDI

był:
Renault Scenic 1,9 dti
jak już to uzyć zębatki 11z a nie 13...
moja opinia o 4 biegu - szkoda roboty, tak jak pisał Apollan "dla większości rzecz nie do zrobienia"

_________________
[quote="Dawideq"]kurwa spac nie mogiem brak alko we krwi jednak skzodzi :([/quote]

lachvj


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 9:00 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Jak już planować takie ekstremalne przeróbki to lepiej od razu na 14z i tak zrobić aby v-max stały byl koło 80km/h.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 6:24 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Czw Lip 06, 2006 7:31 pm
Posty: 77
Miejscowość: Bytom
możliwy czwarty bieg jest, tylko trzeba sie zastanowić czy gra jest warta świeczki, czy osiągi beda odzwierciedleniem włożonej pracy no i czy to wszystko nadaje sie do czeskiego silnika?:)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 10:02 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Cze 28, 2006 9:14 pm
Posty: 227
Miejscowość: Kraków
Pojazd: Suzuki RG 80 :*
Racja.Sorki za pomyłke.Z-11 daje leprze przyspieszenia i więcej mocy.Jeżeli dacie więkrzą to wtedy nie opłaca się dawać 4 biegu bo nigdy nie rozpędzicie się na tyle żeby go użyć.

_________________
Teraz czas na RG 80 ;) SuuuuuuuZuuuuuuuuuKiiiiiiii......


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 10:55 am 
Z dużej górki można by dać czwórkę


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 11:09 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Na prostej w jednego też by szło lecz musiałby mieć inne zębatki kombinuj :-)

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 11:36 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Lip 20, 2006 1:23 pm
Posty: 33
Miejscowość: Trawniki
treba kombinować z tą 4 metodą prób i błędów <spoko>

_________________
// nie wolno reklamowaÃŚ innych for o podobnej tematyce - apollan


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 2:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Wto Maj 16, 2006 4:28 pm
Posty: 618
Miejscowość: WaWa
soviet union napisał(a):
Najlepiej to przeżutki założyć na tył. :D

<hahaha> <hahaha> <hahaha> ale mnie tym rozwaliłeś


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 6:50 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Albo poprostu zrobić, że 3 będzie czwórką, dwujka-trójką,jedynka-dwujką, a jedynkę zrobić tak żeby się dobrze rozpędzał na 14z.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 10:43 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 8:59 am
Posty: 61
Miejscowość: Miasto Gali
Wiecie co?? Troche mnie to smieszy... zrobienie 4 o ile jest możliwe to kosztuje kupe kasy to moze odrazu kupic simsonke??? Ja na waszym miejscu nawet bym sie za to niebral! a pozatym znam budowe tego silnika.... Niema szans!!!

_________________
130 bez kasku=Wiatr we włosach


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Lip 21, 2006 10:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Tak to nie da rady bo próbuj sobie ruszyc na przykład w 2 osoby z 2 przecierz będzie Ci go muliło jeśli już zrobić tą czwórke to dołóż tryb !! ja na Twoim miejscu bym się z tym nie bawił :-) :-)

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 8:52 am 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Zastanawiam się właśnie nad kupnem jakiegoś silnika do eksperymentów.
Co do tego, że to nie ma sensu to powiem tak: cała zabawa w tym żeby to rozpracować, a dostęp do odpowiednich maszyn już mam <z jezorem>. Tylko za sam projek się zabiorę zimą(po sezonie), a wykonanie wiosną(oile dam radę).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 6:28 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 29, 2006 7:25 pm
Posty: 226
Miejscowość: grÃłjec
dało by rade cos takiego zrobic zamiast luzu ostatniedgo zrobic 4 luz i zabatki zeby były chudsze a sprobujcie takie cos ze na silniku sa dwie osie i na tych osiach sa 2 takie tryby na ktore wchodzi wodzik zamieie je miejscami taki jest sprinyt ze szok tylko ze na 3 go zamula


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 7:22 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Cze 19, 2006 8:52 pm
Posty: 299
Miejscowość: Opolskie
Masz na myśli likwidację luzu między 2 a 3, czy coś źle zrozumiałem?


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 74 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Co to jest membrana

Zioom

10

7637

Wto Kwi 12, 2011 6:25 am

yazimoo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów co to jest!!! prosze o pomoc

wojnatkaniec

8

3504

Pon Gru 19, 2005 9:37 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Czy dobry jest ten tłok??

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

BaczekSTWA

31

7205

Czw Maj 22, 2008 4:46 pm

Olo Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Co daje podkowa i po co to jest?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Hanus

21

29312

Czw Sty 27, 2011 6:45 pm

jawka50 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Co to jest elastyczny silnik i jak taki zrobić

soviet union

3

2445

Śro Cze 21, 2006 7:48 am

apollan Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.053s | 21 Queries | GZIP : Off ]