Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Maxymalny Moment Obrotowy
https://motokirc.pl/pomoce-f18/maxymalny-moment-obrotowy-t12615.html
Strona 1 z 1

Autor:  Punkbuster [ Czw Maj 22, 2008 8:40 am ]
Temat postu:  Maxymalny Moment Obrotowy

Jaki jest Maxymalny Moment Obrotowy w ogarze 200(czeski)?.Szukałem i nie znalazłem.np. do Ogara 205 jest podany moment który wynosi 2,85Nm.Prosze o szybką odpowiedz

Autor:  Kry19 [ Nie Cze 01, 2008 2:12 pm ]
Temat postu: 

Moment obrotowy wynosi około 4,3 Nm. Dane mam ze znalezionego w internecie wykresu mocy silnika jawki, który pokazuje moc silnika na seryjnym tłumiku (linia ciągła) jak i na pseudo-sportowym tłumiku (linia przerywana)

http://img214.imageshack.us/img214/1553 ... 223kw8.jpg

Autor:  Yksilion [ Nie Cze 01, 2008 4:20 pm ]
Temat postu: 

Oryginalny lepiej wypada :D. Ważne jest też to przy jakich obrotach moto osiąga max. moment.

Autor:  Kry19 [ Nie Cze 01, 2008 5:27 pm ]
Temat postu: 

Ten niby sprtowy dodaje troszkę mocy ale tylko na maksymalnych obrotach, ale praktycznie w całym zakresie obrotów spada moment obrotowy, więc pewnie nie ma już tego kopa jakiego każda jawka dostaje od pewnego zakresu obrotów

Autor:  Punkbuster [ Pią Cze 06, 2008 9:16 pm ]
Temat postu: 

Ale ten oryginalny tłumik strasznie pierdzi :] Ja mam tłumik od simsona oryginalny to do jakiej lini podobne byłoby oddawanie mocy i momentu ciągłej czy przerywanej ? Podobno ogar ma duzy moment obr. jak na 50 cc bo ma większy skok tłoka, Myslicie ze momentem przewyzsza np. taka Yamaha tzr 50 ? I jeszcze 1...co ma większy moment obrotowy o tej samej pojemności 2 suw czy 4 suw ? wiem ze 2 suw ma większa moc ale moment ? dzieki za odpowiedzi

Autor:  Kry19 [ Sob Cze 07, 2008 10:17 am ]
Temat postu: 

Ogar ma standardowy jak na większość starych motorowerów skok tłoka czyli 44 mm. Momentem obrotowym napewno nie przewyższa Yamahy bo to już porównywanie malucha do mercedesa :) Ale jadąc równo z simkiem nie za dużą prędkością przy obrotach przed maksymalnym momentem ogara gdy obydwaj damy gazu to simek niema szans, więc nie jest tak źle

Autor:  Punkbuster [ Sob Cze 07, 2008 3:11 pm ]
Temat postu: 

Nadal czekam na odpowiedzenie na 2 pytania ;] ale moment obrotowy w porównaniu z ogarem 205 i rometem chartem jest dosyc duzy. pozdro.

Autor:  r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 6:55 pm ]
Temat postu: 

Kry19 napisał(a):
Ale jadąc równo z simkiem nie za dużą prędkością przy obrotach przed maksymalnym momentem ogara gdy obydwaj damy gazu to simek niema szans


:)

Im większy skok tłoka tym moment większy na niższych obrotach i analogicznie odwrotnie.

Autor:  Punkbuster [ Sob Cze 07, 2008 7:24 pm ]
Temat postu: 

I czym większy skok tłoka tym mniejsze obroty maxymalne i mniejsza moc. Wciąz czekam na odpowiedz do moich 2 pytań. pozdro.

Autor:  r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 8:20 pm ]
Temat postu: 

1. Nie przewyższa....
2. 4takt

Autor:  Punkbuster [ Sob Cze 07, 2008 8:32 pm ]
Temat postu: 

Ale jestem ciekawy czy zaniza osiągi czyli ze wykres byłby gorszy niz ciągła linia moze ktos zna odpowiedz ? i ile kosztuje i gdzie mozna zrobic taki test. Byłem na 2 stacjach diagnostycznych. pytalem sie ale oni mówia ze sprawdzaja na hamowni tylko siłe hamowania ;/ odp. pozdro.

Autor:  r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 8:56 pm ]
Temat postu: 

Nie rozumiem o co pytasz... Wyjasnij dokłądniej

Autor:  Punkbuster [ Sob Cze 07, 2008 9:05 pm ]
Temat postu: 

Czy mój tłumik od simsona zaniza osiągi czy będa gorsze niz linia ciągła na wykresie w 2 poscie tego tematu od Kolegi Kry19 ;) a 2 pytanie chyba jest zrozumiałe odp.

Autor:  r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 9:14 pm ]
Temat postu: 

Tego bez testu na hamowni nie da się powiedzieć.
Nie na wszystkich stacjach diagnostycznych mozna to sprawdzic. Koszt? Nie mam pojęcia.

Autor:  Punkbuster [ Sob Cze 07, 2008 9:16 pm ]
Temat postu: 

A gdzie mozna to sprawdzic ? Na mniejszych,większych moze konkretne miasta, zadu.pia ? pozdro. ;]

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/