Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Distal i wypełnienie ?
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/distal-i-wype-nienie-t10899.html
Strona 1 z 2

Autor:  Ziuton [ Nie Mar 23, 2008 7:57 am ]
Temat postu:  Distal i wypełnienie ?

Oglądając wał już dawno załważyłem że ma takei wcięcia przy korbie, oraz lekkie wycięcia na zewnątrz . Nie mówiąc teżo dziurce w tulejce . I czy nei dobrym pomysłem by było nalanie tam Distalu? Klej nierozpuszczalny w benzynie oraz wytrzymujący temperature. Tak samo jak ma zrobione wypełniacze simson.

Image

Autor:  Wojtek_17. [ Nie Mar 23, 2008 8:16 am ]
Temat postu: 

pomysł dobry tylko że po tym by było na nowo trzeba wał wyważać i nie wiadomo czy ten klej by nie odpadł w czasie pracy silnika

Autor:  Ziuton [ Nie Mar 23, 2008 8:19 am ]
Temat postu: 

I tak trzeba wał rozbić. Właśnei nie wiem czy nie odpadnie. W simsonach się to trzyma więc sądze żę to też

Autor:  Wojtek_17. [ Nie Mar 23, 2008 8:27 am ]
Temat postu: 

tak ale w simsonach te wypełnienie jest na całym wale i dlatego się tak trzyma a w jawie aby to zdało egzamin to dobrze by było zrobić jakieś zabezpieczenie tego wylanego kleju i od razu wypełnić tą dziurkę w wale w tulejce jakimś korkiem wtedy to coś da

Autor:  BoNes0 [ Nie Mar 23, 2008 8:31 am ]
Temat postu: 

Musial bys troche ponacinac wal zeby to nieodpadlo , albo jakies dziorki moze ;)

Autor:  Wojtek_17. [ Nie Mar 23, 2008 8:33 am ]
Temat postu: 

dobre też by były małe wkręty po 4 na stronę wkręcić w wał i by było git

Autor:  Ziuton [ Nie Mar 23, 2008 8:33 am ]
Temat postu: 

one są nalane na tych wcieciach plus te dziurki
http://www.allegro.pl/item326644820_sim ... uning.html

Ale w 223 też można sprubować ,żęby taki klej się trzymał potrzeba lekko chropowatej powierzchni akurat tu taka jest

Autor:  Wojtek_17. [ Nie Mar 23, 2008 8:35 am ]
Temat postu: 

są na całej powierzchni od środka lane a dodatkowo te wypełnienie wchodzi w otworzy w wale wiec dlatego się dobrze to trzyma

Autor:  Ziuton [ Nie Mar 23, 2008 8:38 am ]
Temat postu: 

E no na całej to nie są tylko przy korbie ,a otwory to fakt . No nie wiem niech ktoś się jeszcze wypowie

Autor:  Wojtek_17. [ Nie Mar 23, 2008 8:39 am ]
Temat postu: 

no fakt pomyliłem się tylko przy korbie

Autor:  BoNes0 [ Nie Mar 23, 2008 8:45 am ]
Temat postu: 

Tylko trzeba uwazac na wiercenie dzior (jesli chcesz wogule wiercic) to patrz zeby byly rownolegle do siebie wzgledm osi walu/korbowodu
jesli cos to ja proponuje duzo dziorek pod roznymi katami , wtedy napewno nieodpadnie

Autor:  ogar2007 [ Nie Mar 23, 2008 10:57 am ]
Temat postu: 

uwazaj z tym wypełnieniem sworznia,zostaw malutka dziurke w srodku bo musi byc chłodzenie inaczej sie moze zatrzec łozysko

Autor:  BoNes0 [ Nie Mar 23, 2008 11:42 am ]
Temat postu: 

Admin powiniec ci dac bana za takie cos !!!
przeczytaj oco chodzi a nie nabijasz tylko posty !!!
nikt tu niechce zapychac sworznia ... a tak apropo jesli chodzi o sworzen w tloku to tam niema zadnego lozyska ! a jesli chodzi ci o sworzen ktory trzyma korbowod na wale to watpie ze tam sie jeszcze da czegos napchac ...

Autor:  Ziuton [ Nie Mar 23, 2008 12:03 pm ]
Temat postu: 

Zatrzeć ?? Dlaczego zatrzeć ? Ja miałem pełny sworzeń w siniku S38 i nic się nie stało.

Te dziury to na wylot czy takie małe

Autor:  BoNes0 [ Nie Mar 23, 2008 12:38 pm ]
Temat postu: 

Ja mysle zeby porobic duzo malych dziorek zeby to wszystko sie mocno trzymalo , ale raczej dziorki porob na wylot , tylko zeby byly symetryczne :D

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/