Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Tłoczek
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/t-oczek-t11039.html
Strona 1 z 2

Autor:  Zioom [ Pią Mar 28, 2008 6:29 pm ]
Temat postu:  Tłoczek

Siemka

Co myślicie o takim tłoku jak ten

Autor:  adaś [ Pią Mar 28, 2008 8:21 pm ]
Temat postu: 

Ten tłok, tak mi się wydaje że, zmniejsza kompresje. A tak poza tym po co to robić jeśli można powiększyć okna.

Autor:  kialu9 [ Pią Mar 28, 2008 8:41 pm ]
Temat postu: 

Odchudzony :D

Autor:  adaś [ Pią Mar 28, 2008 8:57 pm ]
Temat postu: 

kialu9 napisał(a):
Odchudzony :D


To można wyczytać z aukcji <Czytaj> . Napisałbyś coś mądrzejszego, Czy pomaga czy wręcz przeciwnie.

Autor:  dawid529 [ Pią Mar 28, 2008 9:02 pm ]
Temat postu: 

a czy do tłoka od rometa dało by się coś takiego zrobić?

Autor:  przem578 [ Pią Mar 28, 2008 9:05 pm ]
Temat postu: 

Co to za problem pobawić się trochę pilnikiem

Autor:  dawid529 [ Pią Mar 28, 2008 9:08 pm ]
Temat postu: 

mozna się pobawić ale czy nie pogorszy to pracy silnika?

Autor:  przem578 [ Pią Mar 28, 2008 9:11 pm ]
Temat postu: 

W ten sposób przenosisz moc max na wyższe partie obrotów

Autor:  adaś [ Pią Mar 28, 2008 9:33 pm ]
Temat postu: 

No tak ale, czy sprężanie się nie zmniejszy? Czy nie lepiej podwyższyć kanały?

Autor:  kazik3193 [ Pią Mar 28, 2008 10:50 pm ]
Temat postu: 

adas, to jest słuszna uwaga ;) Wg mnie ten tłok zmniejszy kompresje i nie wiele da więc ja wolał bym sie pobawić w podwyższanie kanałów.

Autor:  lazer [ Sob Mar 29, 2008 2:36 am ]
Temat postu: 

ten tłok nie zmniejszy kompresji bo nie jest aż tak spiłowany a jak nawet zmniejszy to splanowanie głowicy załatwi sprawę ;) ten tłok jest wyprofilowany na frezarce i wypolerowany papierem 2500 więc pilnik se schowaj w buty bo jeżeli nie masz pojęcia o grubości denka tłoka to nawet sie za to nie bierz ponieważ za mocne wyprofilowanie skończy sie tym ze denko tłoka pod wpływem ciśnienia zostanie wepchnięte do tłoka i może uszkodzić cylinder :P ten tłok daje trochę lepsze obroty i lepsze napełnienie obrotów w czasie kiedy mamy moto na full gazie a poza tym to on nic nie daje i taki tuning moim zdaniem jest nie opłacalny i nie bezpieczny .

Autor:  kialu9 [ Sob Mar 29, 2008 8:39 am ]
Temat postu: 

Sorry za to popatrzylem tylko na Fote
A wyczytalem ze taka przerobka tloka poprawia osiagi moto
A nawet ten Sałek pisał w tej swojej ksiazce :P

Autor:  SzyMZek [ Sob Mar 29, 2008 8:54 am ]
Temat postu: 

Ten tłok powoduje lepsze napełnienie komory spalania bo śą dłużej otwarte okna ssące ale to jest logiczne że objętość komory spalania rośnie czyli spada ciśnienie sprężania, niewiele ale różnica jest i dla tego należało by splanować głowice ;) Do Rometa oczywiście też można coś takiego dorobić

Autor:  Kubik [ Sob Mar 29, 2008 9:04 am ]
Temat postu: 

Mi sie wydaje, ze zmniejszając masę tłoka psujemy przeciwwagę suwu pracy silnika

Autor:  adaś [ Sob Mar 29, 2008 2:04 pm ]
Temat postu: 

SzyMZek napisał(a):
Ten tłok powoduje lepsze napełnienie komory spalania bo śą dłużej otwarte okna ssące

Chyba okna płuczące...

Moim zdaniem lepsze jest podwyższenie okien w cylindrze, dlatego że kompresja się nie zmniejsza i nie robią się niepotrzebne zawirowania mieszanki.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/