Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
POPRAWIENIE MOCY https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/poprawienie-mocy-t13162.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Zepik19 [ Sob Cze 07, 2008 3:47 pm ] |
Temat postu: | POPRAWIENIE MOCY |
chłopaki mam pytanie co zrobić żeby mój ogarek był mocniejszy jestem początkowy i za bardzo sie nie znam wiec prosze opisujcie mi różne rzeczy dokładnie tak żebym sie skapną o co chodzi |
Autor: | paabson [ Sob Cze 07, 2008 5:37 pm ] |
Temat postu: | |
Trochę dziwnie zadanie pytanie, bo nie wiem czy chodzi Ci o tuning silnika, czy tylko usprawnienie (remont, regulacja itp.). Jeżeli nie chcesz nic grzebać przy silniku to zmień przednią zębatkę na mniejszą (większe przyśpieszenie, kosztem mniejszej prędkości maksymalnej) A o tuningu możesz poczytać np. tu: http://moto.kirc.pl/topics3/tuning-siln ... vt1780.htm http://www.przecinak.republika.pl/silnik.htm http://www.przecinak.republika.pl/tunning.htm http://www.brezniewmoto.republika.pl/silnik.htm |
Autor: | slowik5522 [ Sob Cze 07, 2008 6:31 pm ] |
Temat postu: | |
Żeby był mocniejszy z większym v - max wbijasz do tyłu zębatke 53z, a żeby miał lepsze przyśpieszenie, ale miał mniejszy v - max dajesz tylnią zębtke od motoryny xD |
Autor: | filozof93 [ Sob Cze 07, 2008 6:38 pm ] |
Temat postu: | |
chyba ci sie pokręciło im mniejsza zębatka tym większy v-max ale mniejsza moc i na odwrót |
Autor: | Zepik19 [ Sob Cze 07, 2008 7:06 pm ] |
Temat postu: | |
aha dzieki z a podpowiedzi jeśli jeszcze macie jakieś pomysły to piszcie |
Autor: | King109 [ Pon Cze 09, 2008 11:47 pm ] |
Temat postu: | |
filozof93 napisał(a): im mniejsza zębatka tym większy v-max ale mniejsza moc i na odwrót ![]() -Im wjększa zębatka tym większy V-MAX ale silnik traci elastyczność. Nawet jest to napisane na stronie www.przecinak.republika.pl ![]() |
Autor: | Konrad [ Wto Cze 10, 2008 5:54 am ] |
Temat postu: | |
z przodu: -wieksza zebatka WIĘKSZA PRĘDKOŚĆ MNIEJSZA MOC -mniejsza zębatka WIĘKSZA MOC MIEJSZA PRĘDKOŚĆ z tyłu: -wieksza zebatka WIĘKSZA MOC MIEJSZA PRĘDKOŚĆ -mniejsza zębatka WIĘKSZA PRĘDKOŚĆ MNIEJSZA MOC jak w rowerze z przezutkami.... |
Autor: | BEBAK [ Wto Cze 10, 2008 5:58 am ] |
Temat postu: | |
Ludzie ludzie to jest tak samo jak w goralu Przód : Tył : Duza > Mała = V-max Mała > Duza = Moc |
Autor: | apollan [ Wto Cze 10, 2008 8:29 am ] |
Temat postu: | |
Nie moc, a przyspieszenie dla uściślenia. |
Autor: | BEBAK [ Wto Cze 10, 2008 12:34 pm ] |
Temat postu: | |
apollan ale moc przeciez tez wzrasta |
Autor: | MVVS [ Wto Cze 10, 2008 1:03 pm ] |
Temat postu: | |
BEBAK napisał(a): apollan ale moc przeciez tez wzrasta Nie wzrasta moc, tylko tak jak apollan napisał przyśpieszenie... Jakby wzrosła moc, to powinien lepiej przyśpieszać, ale nie tracąc V-MAXu.
|
Autor: | Konrad [ Wto Cze 10, 2008 2:44 pm ] |
Temat postu: | |
odczuwalna moc czyli przyśpieszenie |
Autor: | Z3US [ Wto Cze 10, 2008 6:42 pm ] |
Temat postu: | |
Wzrasta moment obrotowy na kole, ot cała filozofia. |
Autor: | BEBAK [ Wto Cze 10, 2008 7:05 pm ] |
Temat postu: | |
No ale efekt jest odczuwany przy zrywach |
Autor: | King109 [ Wto Cze 10, 2008 8:34 pm ] |
Temat postu: | |
Jest bardziej zrywny.Ma lepszy start. Człowieku ortografia się kłania! /Jacek-J129 |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |