Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
małe turbo https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ma-e-turbo-t2795.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | biohack [ Nie Gru 10, 2006 10:05 pm ] |
Temat postu: | małe turbo |
mam ciekawy pomysł wiem ze było tu gdzies na temat tego ale ja chciałbym podrzucic swój pomysł na turbo więc tak usunąłem kiedys z mojego komara filtr powietrza i zamontowałem tam rure od chłodnicy z poloneza i wsadziłem tam silniczek z małym wiatraczkiemzeby nic sie nieocierało i podłączyłem to do iskrownika a efekty cudo na biegu jałowym niezle sie wkręcał na obroty a podczas jazdy szybko reagował na dodanie gazu troche sie dławił ale to była kwestia regulacji i co o tym sądzicie? |
Autor: | =XawiD= [ Pon Gru 11, 2006 8:21 am ] |
Temat postu: | |
1. Naucz się pisać. 2. biohack napisał(a): efekty cudo na biegu jałowym niezle sie wkręcał na obroty A na luzie Ci się nie wkręca dobrze?3. W silnikach T2 nie ma to zastosowania. |
Autor: | Diabloo [ Pon Gru 11, 2006 2:07 pm ] |
Temat postu: | |
Ale podłączyłes całą chłodnice czy tylko wiatrak? Sorki ze zapytam. Co to się sinkiki T2? |
Autor: | GLONEK [ Pon Gru 11, 2006 3:00 pm ] |
Temat postu: | |
2T to dwusów |
Autor: | Womax [ Pon Gru 11, 2006 3:01 pm ] |
Temat postu: | |
T2 to sa silniki dwusuwowe |
Autor: | biohack [ Pon Gru 11, 2006 3:09 pm ] |
Temat postu: | |
wiatraczek był tak włożony do tej rury żeby nie ocierał o wnętrze i był podłączony do iskrownika i komarek chodził super dużo lepiej wkręcał sie na obroty a Vmax podniósł się około 7km/h a po tym obciąłem kolanko zeby tylko sie łączyło z tłumikiem wszystko ładnie uszczelniłem tłumik cały przeczyściłem i obciąłem przód do pierwszej przegrody i podpiłowałem troche kanał wylotowy a efekty tego były oczywiste zrwyniejszy i większy Vmax no i moc jesli ktos niewierzy niech tez tak zrobi a tego "turbo" juz niemam bo sie wszystko rozwaliło i została sama rura |
Autor: | Garry1 [ Pon Gru 11, 2006 3:21 pm ] |
Temat postu: | |
piszesz ze to nie mozliwe ? to spojrz na to Vespa raczej ma silnik 2T... http://video.google.pl/videoplay?docid= ... espa+turbo |
Autor: | Womax [ Pon Gru 11, 2006 3:48 pm ] |
Temat postu: | |
ta ale to ma turobspręrzarkę |
Autor: | biohack [ Pon Gru 11, 2006 4:09 pm ] |
Temat postu: | |
i powiem nie lubie "sceptyków " po sylwestrze dostane komara a jeszcze dzis napisze co w nim przerobie:) [ Dodano: 11 Grudzień 2006, 17:28 ] więc tak -filtr paliwa -obcięcie kolanka i spasowanie go tak żeby tylko był połączony z tłumikiem i wyczyszczenie go -zastosowanie tłumika po przeróbkach no i wyczyszczenie -plan głowicy i polerka -polerka kanału dolotowego i wylotowego -podcięcie tłoka od strony gaźnika -gaźnik od rometa t1 i rozpiłowanie tego wlotu powietrza -turbo założe jak zrobie a tak to tylko długi tłumik szmerów ssania -i pare jeszcze różnych kombinacji |
Autor: | miki1002 [ Pon Gru 11, 2006 9:34 pm ] |
Temat postu: | |
Tak patrząc na to naukowo, pomagami silnikowi zasysac powietrze, akurat czym większe obroty tym więcej paliwka by szło. Tylko chyba taki wiatrak jest spory i cały prąd zuzywa..... Ta vespa nieźle popierdala, ale jak już ktoś to zauwazył to jest profesjonalna przeróbka. |
Autor: | biohack [ Pon Gru 11, 2006 10:09 pm ] |
Temat postu: | |
ale ja do tego mojego "turba" zamontowałem silniczek na bateryjki więc prądu tak duzo niezużywa |
Autor: | apollan [ Wto Gru 12, 2006 6:40 pm ] |
Temat postu: | |
Bieg jałowy to inaczej luz. |
Autor: | biohack [ Wto Gru 12, 2006 8:45 pm ] |
Temat postu: | |
wiem pomyłka |
Autor: | pasikonik ogier [ Nie Gru 17, 2006 2:55 pm ] |
Temat postu: | |
NIesądze żeby to działało . niee <nonono> |
Autor: | matemarek [ Pon Gru 18, 2006 4:47 pm ] |
Temat postu: | |
Niestety muszę was przelać, bo to jakimś cudem daje efekty. Sprawdzałem na ogarku przy użyciu kompresora na biegu jałowym i wkręciło go na wysokie obroty. Podejżwewam, że wiatraczek powoduje większe podciśnienie w gaźniku co pozwala na większe obroty(coś w stylu gas boxa- ale niewiem dokładnie jak są zbudowane). pozdro. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |