Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

małe turbo
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ma-e-turbo-t2795.html
Strona 1 z 3

Autor:  biohack [ Nie Gru 10, 2006 10:05 pm ]
Temat postu:  małe turbo

mam ciekawy pomysł wiem ze było tu gdzies na temat tego ale ja chciałbym podrzucic swój pomysł na turbo więc tak usunąłem kiedys z mojego komara filtr powietrza i zamontowałem tam rure od chłodnicy z poloneza i wsadziłem tam silniczek z małym wiatraczkiemzeby nic sie nieocierało i podłączyłem to do iskrownika a efekty cudo na biegu jałowym niezle sie wkręcał na obroty a podczas jazdy szybko reagował na dodanie gazu troche sie dławił ale to była kwestia regulacji i co o tym sądzicie?

Autor:  =XawiD= [ Pon Gru 11, 2006 8:21 am ]
Temat postu: 

1. Naucz się pisać.
2.
biohack napisał(a):
efekty cudo na biegu jałowym niezle sie wkręcał na obroty
A na luzie Ci się nie wkręca dobrze?
3. W silnikach T2 nie ma to zastosowania.

Autor:  Diabloo [ Pon Gru 11, 2006 2:07 pm ]
Temat postu: 

Ale podłączyłes całą chłodnice czy tylko wiatrak?
Sorki ze zapytam. Co to się sinkiki T2?

Autor:  GLONEK [ Pon Gru 11, 2006 3:00 pm ]
Temat postu: 

2T to dwusów :D

Autor:  Womax [ Pon Gru 11, 2006 3:01 pm ]
Temat postu: 

T2 to sa silniki dwusuwowe ;]

Autor:  biohack [ Pon Gru 11, 2006 3:09 pm ]
Temat postu: 

wiatraczek był tak włożony do tej rury żeby nie ocierał o wnętrze i był podłączony do iskrownika i komarek chodził super dużo lepiej wkręcał sie na obroty a Vmax podniósł się około 7km/h a po tym obciąłem kolanko zeby tylko sie łączyło z tłumikiem wszystko ładnie uszczelniłem tłumik cały przeczyściłem i obciąłem przód do pierwszej przegrody i podpiłowałem troche kanał wylotowy a efekty tego były oczywiste :) zrwyniejszy i większy Vmax no i moc jesli ktos niewierzy niech tez tak zrobi a tego "turbo" juz niemam bo sie wszystko rozwaliło i została sama rura ;(

Autor:  Garry1 [ Pon Gru 11, 2006 3:21 pm ]
Temat postu: 

piszesz ze to nie mozliwe ?
to spojrz na to Vespa raczej ma silnik 2T...
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... espa+turbo

Autor:  Womax [ Pon Gru 11, 2006 3:48 pm ]
Temat postu: 

ta ale to ma turobspręrzarkę ;]

Autor:  biohack [ Pon Gru 11, 2006 4:09 pm ]
Temat postu: 

i powiem nie lubie "sceptyków " CISZA
po sylwestrze dostane komara a jeszcze dzis napisze co w nim przerobie:)

[ Dodano: 11 Grudzień 2006, 17:28 ]
więc tak
-filtr paliwa
-obcięcie kolanka i spasowanie go tak żeby tylko był połączony z tłumikiem i wyczyszczenie go
-zastosowanie tłumika po przeróbkach no i wyczyszczenie
-plan głowicy i polerka
-polerka kanału dolotowego i wylotowego
-podcięcie tłoka od strony gaźnika
-gaźnik od rometa t1 i rozpiłowanie tego wlotu powietrza
-turbo założe jak zrobie a tak to tylko długi tłumik szmerów ssania
-i pare jeszcze różnych kombinacji <Czytaj>

Autor:  miki1002 [ Pon Gru 11, 2006 9:34 pm ]
Temat postu: 

Tak patrząc na to naukowo, pomagami silnikowi zasysac powietrze, akurat czym większe obroty tym więcej paliwka by szło. Tylko chyba taki wiatrak jest spory i cały prąd zuzywa.....


Ta vespa nieźle popierdala, ale jak już ktoś to zauwazył to jest profesjonalna przeróbka.

Autor:  biohack [ Pon Gru 11, 2006 10:09 pm ]
Temat postu: 

ale ja do tego mojego "turba" zamontowałem silniczek na bateryjki więc prądu tak duzo niezużywa

Autor:  apollan [ Wto Gru 12, 2006 6:40 pm ]
Temat postu: 

Bieg jałowy to inaczej luz.

Autor:  biohack [ Wto Gru 12, 2006 8:45 pm ]
Temat postu: 

wiem pomyłka CISZA

Autor:  pasikonik ogier [ Nie Gru 17, 2006 2:55 pm ]
Temat postu: 

NIesądze żeby to działało . niee <nonono>

Autor:  matemarek [ Pon Gru 18, 2006 4:47 pm ]
Temat postu: 

Niestety muszę was przelać, bo to jakimś cudem daje efekty. Sprawdzałem na ogarku przy użyciu kompresora na biegu jałowym i wkręciło go na wysokie obroty.

Podejżwewam, że wiatraczek powoduje większe podciśnienie w gaźniku co pozwala na większe obroty(coś w stylu gas boxa- ale niewiem dokładnie jak są zbudowane).

pozdro.

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/