Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Zębatki https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/z-batki-t3046.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | szary841 [ Śro Sty 24, 2007 10:50 am ] |
Temat postu: | Zębatki |
Witam jak to jest z tymi zębatkami?Jaką dać najlepiej z przodu a jaką z tyłu???Jak to jest z nimi czy nie ma rozwiązania optymalnego???Bo z tego co wiem można postawić albo na prędkość albo na moc?????? |
Autor: | Grzechu [ Śro Sty 24, 2007 1:05 pm ] |
Temat postu: | |
Dobra ale o jakie moto chodzi bo większość myli działy. Przypomne że to dział o Ogarze 200 |
Autor: | szary841 [ Śro Sty 24, 2007 9:18 pm ] |
Temat postu: | |
Chodziło mi o Rometa Chart ale mam również Ogara więc byłbym zainteresowany |
Autor: | Grzechu [ Czw Sty 25, 2007 2:54 pm ] |
Temat postu: | |
Do Ogara na tył z tego co wiem jest tylko jeden rodzaj zębatek. Na przód masz do wyboru 11 zębów, 12 zebów i 13 zębów. Ja mam 12 zębów Do Charta mój kumpel dorabiał zębatke 16 zębów |
Autor: | SzyMZek [ Czw Sty 25, 2007 3:06 pm ] |
Temat postu: | |
Magnum 200 do ogara pasuje z WSKi ktoś na forum mówił że ma 14 |
Autor: | Grzechu [ Czw Sty 25, 2007 3:09 pm ] |
Temat postu: | |
Być może ale ja mówie o tych które są dostepne typowo do Ogara |
Autor: | Olo [ Czw Sty 25, 2007 9:29 pm ] |
Temat postu: | |
z tyłu jest zwykłe koło od rometa to tam można dac jaką się chce zębatkę tylko trzeba się liczyć z tym, ze moze wogóle nie ruszyć jak damy za małą |
Autor: | mati590 [ Pią Sty 26, 2007 12:07 pm ] |
Temat postu: | |
14 to nie ma sensu, seria sobie nie poradzi. |
Autor: | Michal200 [ Nie Sty 28, 2007 12:23 pm ] |
Temat postu: | |
Moj kolega mowił że w ogarach z tyłu jest inna zebatka niż w czeskich jawach bez blokady. Możesz porównać jak masz skąd wziąć. Ale chyba najbardziej sie opłaca z tyłu zostawić oryginalną a z przodu z12. |
Autor: | miki1002 [ Nie Sty 28, 2007 2:05 pm ] |
Temat postu: | |
W jawkach jest inna bo jawka ma mnijesze kołą 11-moc 12- ustawienie optymalne 13- prędkośc Ale to i tak wszystko zalezy od stanu silnika, bo zajechany silnik na 13 sobie nie poradzi i będzie wolniejszy niz na 12 |
Autor: | Garry1 [ Nie Sty 28, 2007 4:06 pm ] |
Temat postu: | |
moj silnik w najlepszej kondycji nie byl i przy zmianie zebatki z z11 na z12 predkosc powiekszyla sie z 55 km/h na 60 km/h ale kosztem mocy we dwojke to tak sobie juz jechal... a pierniczenie ludzi ze zalozyli zebatke z komarka i jezdzili 90 to po prostu niech se wsadza bo na pewno mial by tyle mocy co silniczek od zabawki |
Autor: | mati590 [ Nie Sty 28, 2007 5:32 pm ] |
Temat postu: | |
W sumie trzeba brać pod uwage to, że na z 11 będzie mu najłatwiej osiągnąć vmaxa, będą mniejsze opory więc wyżej się wkręci. Czyli na większych zębatkach ma wieksze straty bo nie może sie wkręcić na maxa Ja Z11 miałem i przynajmniej motor miał moc (przy ostrym puszczeniu sprzegła na siedząco podrywał koło troszkę). |
Autor: | Conqeror [ Nie Sty 28, 2007 5:37 pm ] |
Temat postu: | |
Tu masz racjei mo Komar zanim sie rozbujał na 13/32 to taki kadet ktory mail 13/42 przyspeiszal znacznei szybciej . Zanim go wyprzedziłem to muisłem zlapać więskzy rozpęd |
Autor: | Michal200 [ Nie Sty 28, 2007 6:01 pm ] |
Temat postu: | |
mati590 napisał(a): Ja Z11 miałem i przynajmniej motor miał moc (przy ostrym puszczeniu sprzegła na siedząco podrywał koło troszkę). Masz słeby silnik Ja jak strzeliłem sprzegłem i nie uwarzałem to zgiołem rejestracje. NIewarzną ale zawsze |
Autor: | Grzechu [ Czw Lut 01, 2007 7:12 pm ] |
Temat postu: | |
Jawka ma zębatke przykręcaną jeszcze do obręczy, Ogar ma w całości. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |