Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Szlif nr.2 w JAWIE 50 %) https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/szlif-nr-2-w-jawie-50-t9257.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:27 pm ] |
Temat postu: | Szlif nr.2 w JAWIE 50 %) |
Miał ktoś z was może taką sytuacje że jeździł ogarem 200 na cylku po 1 szlifie a puźniej zrobił szlif nr.2? Jeżeli tak to o ile u was się poprawiłą dynamika oraz v-max? Pytam bo ja będe robiłszlif nr2. |
Autor: | =XawiD= [ Pon Gru 17, 2007 7:29 pm ] |
Temat postu: | |
Praktycznie, to nie czuć różnicy... Chyba, że masz wyjechany już. |
Autor: | pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:31 pm ] |
Temat postu: | |
=XawiD= napisał(a): Praktycznie, to nie czuć różnicy... Chyba, że masz wyjechany już.
Wyjechany czyli o co ci chodziło? |
Autor: | =XawiD= [ Pon Gru 17, 2007 7:32 pm ] |
Temat postu: | |
Ryski, duży luz na pierścieniach, próg na cylku... |
Autor: | pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:37 pm ] |
Temat postu: | |
tzn. On jest lekko zarysowany. Ale myślałem że 2 szlif to zawsze się zwiększa pojemność o tyle samo. Ale widocznie sie myliłem. Nie wiem co z nim jest ciągle jest coś z cylindrem. Wypaduje mi często zabezpieczenie sworznia tłokowego. Ciekawe czym to możę być spowodowane. Czy może sworzeń jest za duży i jak sie nagrzeje to troszke puchnie i wypycha zabespieczenie? To mnei zaczuna wkurzać. Zdaża mi się to często. Wypadnei zabespieczenei i znów 35zł w dupe. Albo więcej jak całego cylka rozwali. Z wału się łożyska sypały ale go wymieniłem. Może za bardzo na nim szarżuje? |
Autor: | =XawiD= [ Pon Gru 17, 2007 7:44 pm ] |
Temat postu: | |
Może... Ale dam głowę, że jak kupisz dobry tłok, pierścienie i zabezpieczenia (i dobrze założysz), to nie wypadnie. |
Autor: | pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:53 pm ] |
Temat postu: | |
Już tak 2 razy zrobiłęm. Wszystko dobrze skałdam na 100% |
Autor: | apollan [ Pon Gru 17, 2007 8:19 pm ] |
Temat postu: | |
Jakbyś dobrze składał, to by nie wypadało. Sprawdź jeszcze czy korbowód masz prosty. Pisze się wypada, a nie "wypaduje". |
Autor: | pph93 [ Pon Gru 17, 2007 8:21 pm ] |
Temat postu: | |
NA pewno dobrze składam. Korbowód prosty. |
Autor: | omnia2005 [ Pon Gru 17, 2007 8:43 pm ] |
Temat postu: | |
Głowa pewnie też, zwłaszcza w dziedzinie ortografii Jak mogłeś sprawdzić korbę bez rozpoławiania silnika? Pytanie staje się bezzasadne jeśli to robiłeś - ale o tym nie piszesz. |
Autor: | buniek92 [ Pon Gru 17, 2007 10:27 pm ] |
Temat postu: | |
Pojemność zwiększa się o tyle samo, czyli po pierwszym szlifie masz 100 ccm, po 2 150 ccm? xD Czy źle zrozumiałem? Jeżeli masz zajechany (czytaj: słaby, ma mało mocy) to odczujesz poprawę. Co do zabezpieczeń. Nie wiem, słyszałem, ze są jakieś dwa rodzaje (niby jakieś druciane i jeszcze jakieś) i że podobno tzw. druciane są dwa nieba lepsze (mam nadzieję, że dobrze zapamiętałem). O szczegółach nic nie wiem. |
Autor: | pph93 [ Wto Gru 18, 2007 3:23 pm ] |
Temat postu: | |
Silnik rozpaławiałem juz 4 razy! Jestem dysortografikiem wiem ze to nei usprawiedliwia ale tylko tak pisze. A wie ktoś cośdokładniej o tych zabespieczeniach? JAk to jest jakie kupić. Byłem w sklepie z czesciami i kupilem 2 zabespieczenia ale on ni mówiłz cvzego to jest albo o 2 rodzajach. |
Autor: | apollan [ Wto Gru 18, 2007 3:44 pm ] |
Temat postu: | |
buniek92 napisał(a): druciane są dwa nieba lepsze
fakt, są dobre, tylko trzeba je umieć założyć. mnie jeszcze nigdy w żadnej maszynie nie zawiodły. |
Autor: | Garry1 [ Wto Gru 18, 2007 4:59 pm ] |
Temat postu: | |
najlepsze druciane... ale tylko nowe nie zuzyte, zalozylem niedawno segery blaszane takie czarne, po jakims czasie dostaja luzu w gniazdach i niestety jedno sie plamalo niszczac tlok i troche cylka... |
Autor: | pph93 [ Wto Gru 18, 2007 5:21 pm ] |
Temat postu: | |
A jake są te gruciane podalibyście cene oraz zdjęcie albo linka? |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |