Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Szlif nr.2 w JAWIE 50 %)
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/szlif-nr-2-w-jawie-50-t9257.html
Strona 1 z 2

Autor:  pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:27 pm ]
Temat postu:  Szlif nr.2 w JAWIE 50 %)

Miał ktoś z was może taką sytuacje że jeździł ogarem 200 na cylku po 1 szlifie a puźniej zrobił szlif nr.2? Jeżeli tak to o ile u was się poprawiłą dynamika oraz v-max?

Pytam bo ja będe robiłszlif nr2.

Autor:  =XawiD= [ Pon Gru 17, 2007 7:29 pm ]
Temat postu: 

Praktycznie, to nie czuć różnicy... Chyba, że masz wyjechany już.

Autor:  pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:31 pm ]
Temat postu: 

=XawiD= napisał(a):
Praktycznie, to nie czuć różnicy... Chyba, że masz wyjechany już.


Wyjechany czyli o co ci chodziło?

Autor:  =XawiD= [ Pon Gru 17, 2007 7:32 pm ]
Temat postu: 

Ryski, duży luz na pierścieniach, próg na cylku...

Autor:  pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:37 pm ]
Temat postu: 

tzn. On jest lekko zarysowany. Ale myślałem że 2 szlif to zawsze się zwiększa pojemność o tyle samo. Ale widocznie sie myliłem. Nie wiem co z nim jest ciągle jest coś z cylindrem. Wypaduje mi często zabezpieczenie sworznia tłokowego. Ciekawe czym to możę być spowodowane. Czy może sworzeń jest za duży i jak sie nagrzeje to troszke puchnie i wypycha zabespieczenie? To mnei zaczuna wkurzać. Zdaża mi się to często. Wypadnei zabespieczenei i znów 35zł w dupe. Albo więcej jak całego cylka rozwali. Z wału się łożyska sypały ale go wymieniłem. Może za bardzo na nim szarżuje?

Autor:  =XawiD= [ Pon Gru 17, 2007 7:44 pm ]
Temat postu: 

Może... Ale dam głowę, że jak kupisz dobry tłok, pierścienie i zabezpieczenia (i dobrze założysz), to nie wypadnie.

Autor:  pph93 [ Pon Gru 17, 2007 7:53 pm ]
Temat postu: 

Już tak 2 razy zrobiłęm. Wszystko dobrze skałdam na 100%

Autor:  apollan [ Pon Gru 17, 2007 8:19 pm ]
Temat postu: 

Jakbyś dobrze składał, to by nie wypadało. Sprawdź jeszcze czy korbowód masz prosty.

Pisze się wypada, a nie "wypaduje".

Autor:  pph93 [ Pon Gru 17, 2007 8:21 pm ]
Temat postu: 

NA pewno dobrze składam. Korbowód prosty.

Autor:  omnia2005 [ Pon Gru 17, 2007 8:43 pm ]
Temat postu: 

Głowa pewnie też, zwłaszcza w dziedzinie ortografii <wow>
Jak mogłeś sprawdzić korbę bez rozpoławiania silnika? Pytanie staje się bezzasadne jeśli to robiłeś - ale o tym nie piszesz.

Autor:  buniek92 [ Pon Gru 17, 2007 10:27 pm ]
Temat postu: 

Pojemność zwiększa się o tyle samo, czyli po pierwszym szlifie masz 100 ccm, po 2 150 ccm? xD Czy źle zrozumiałem?
Jeżeli masz zajechany (czytaj: słaby, ma mało mocy) to odczujesz poprawę.
Co do zabezpieczeń. Nie wiem, słyszałem, ze są jakieś dwa rodzaje (niby jakieś druciane i jeszcze jakieś) i że podobno tzw. druciane są dwa nieba lepsze (mam nadzieję, że dobrze zapamiętałem). O szczegółach nic nie wiem.

Autor:  pph93 [ Wto Gru 18, 2007 3:23 pm ]
Temat postu: 

Silnik rozpaławiałem juz 4 razy! Jestem dysortografikiem wiem ze to nei usprawiedliwia ale tylko tak pisze. A wie ktoś cośdokładniej o tych zabespieczeniach? JAk to jest jakie kupić. Byłem w sklepie z czesciami i kupilem 2 zabespieczenia ale on ni mówiłz cvzego to jest albo o 2 rodzajach.

Autor:  apollan [ Wto Gru 18, 2007 3:44 pm ]
Temat postu: 

buniek92 napisał(a):
druciane są dwa nieba lepsze


fakt, są dobre, tylko trzeba je umieć założyć. mnie jeszcze nigdy w żadnej maszynie nie zawiodły.

Autor:  Garry1 [ Wto Gru 18, 2007 4:59 pm ]
Temat postu: 

najlepsze druciane... ale tylko nowe nie zuzyte, zalozylem niedawno segery blaszane takie czarne, po jakims czasie dostaja luzu w gniazdach i niestety jedno sie plamalo niszczac tlok i troche cylka...

Autor:  pph93 [ Wto Gru 18, 2007 5:21 pm ]
Temat postu: 

A jake są te gruciane podalibyście cene oraz zdjęcie albo linka?

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/