Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

cylinder w charcie 70cm3
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cylinder-w-charcie-70cm3-t11249-15.html
Strona 2 z 6

Autor:  romek_s51 [ Sob Kwi 05, 2008 8:51 am ]
Temat postu: 

Rozumiem, czyli są pojedyncze okazy na sprzedaż ;]

Więc sie juz nie dziwie dlaczego praktycznie nikt chartów nie tuninguje. Brak części

Autor:  kazik3193 [ Sob Kwi 05, 2008 8:52 am ]
Temat postu: 

romek_s51 napisał(a):
Rozumiem, czyli są pojedyncze okazy na sprzedaż ;]

Więc sie juz nie dziwie dlaczego praktycznie nikt chartów nie tuninguje. Brak części
dokładnie tak jak mówisz i nie inaczej ;) Ale z cylkiem 70ccm to może nie było by aż tak dużego problemu jak dostać wał pod 70ccm

Autor:  Pumba [ Sob Kwi 05, 2008 9:00 am ]
Temat postu: 

kazik3193, wal seryjny by wytrzymał ale co sezon wymiana łożysk xD Cyla nie problem zrobić ożebrowanie z 50 cm tuleja 70 cm i jazda powinno sie znaleść miejsce na 70 cm chyab ze się nie znajdzie ... ;( :D

Autor:  romek_s51 [ Sob Kwi 05, 2008 9:05 am ]
Temat postu: 

Może i by jeździł z seryjnym ale co racja to racja, siadałyby łożyska i w każdej chwili mógłby się rozlecieć. Co roku nowe łożyska i regeneracja. Pozostaje chyba tylko próbowac maksymalnie udoskonalać 60-ke.

Autor:  kazik3193 [ Sob Kwi 05, 2008 9:08 am ]
Temat postu: 

romek_s51 napisał(a):
Pozostaje chyba tylko próbowac maksymalnie udoskonalać 60-ke.
ee 60ccm to kópa wolał bym już 50ccm rozwiercić do 55ccm i wtedy działać ;) Bo jak już kończysz docierać 60ccm to trza już pierścienie wymieniać.

Autor:  Pumba [ Sob Kwi 05, 2008 9:10 am ]
Temat postu: 

kazik3193, jedna osoba z forum mi się chwaliła w charcie że ma 60/4 xD :D

Autor:  romek_s51 [ Sob Kwi 05, 2008 9:15 am ]
Temat postu: 

Z tego co wiem to da się wybić/wyprasować tuleję z tego cylindra, więc pole do manewru przy przeróbkach jest całkiem spore.

Autor:  kazik3193 [ Sob Kwi 05, 2008 9:23 am ]
Temat postu: 

romek_s51, Na pewno wiem, że w cylindrze ZMD da sie wybić tuleje ale nie wiem jak z almotami itd.

Autor:  romek_s51 [ Sob Kwi 05, 2008 9:39 am ]
Temat postu: 

Co do almotu to też nie mam pojęcia. Tomek1212 powinien wiedzieć

Autor:  paulm [ Sob Kwi 05, 2008 11:00 am ]
Temat postu:  Re: cylinder w charcie 70cm3

sidor napisał(a):
Witam. Czy cos by dało zamontowanie do charta cylindra 70cm3 wraz z głowicą i czy bym musiał rozwiercac kartery jak w simsonie czekam prędko na odpowiedz.


Czy coś daje taka przeróbka? - Napewno tak, silnik jest troche mocniejszy, ale bez zmiany przełożenia prędkość maks. będzie taka sama jak w zwykłym silniku 50 ccm. Jeśli chodzi o samą przeróbkę to musisz liczyć koszt nie tylko roztoczenia karterów, ale również spawania w aluminium, będziesz musiał również przerobić głowicę. Warto będzie powiększyć dolot oraz zastosować większy gaźnik - ja założyłem 19N1.

Autor:  romek_s51 [ Sob Kwi 05, 2008 11:04 am ]
Temat postu: 

Jaki zastosowałeś wał? oryginalny?

Rzeczywiście, jeśli nei ma możliwości zmiany przełożenia za pomocą innego sprzęgła to szybkosc nie bedzie duzo wieksza.

Można by zębatkami się pobawić jednak szczerze mowiac nie wiem jakie są dostępne do chartów.

Autor:  R-Man [ Sob Kwi 05, 2008 11:10 am ]
Temat postu: 

romek_s51, ty sam się śmiałeś z tłoka 70ccm do charta
Była aukcja (i o tym temat był)... koleś miał wspomniany przez kazika zestaw... to mówiłeś że ten tłok po 2km spuchnie spulany

romek_s51 napisał(a):
Jaki zastosowałeś wał? oryginalny?

chyba tak...
a co do pochodzenia tych cylków to są one z silników Dezamet 027 70ccm 4biegi... (motorydwan, chart (pojedyńcze sztuki))

Autor:  paulm [ Sob Kwi 05, 2008 11:13 am ]
Temat postu: 

romek_s51 napisał(a):
Jaki zastosowałeś wał? oryginalny?

Rzeczywiście, jeśli nei ma możliwości zmiany przełożenia za pomocą innego sprzęgła to szybkosc nie bedzie duzo wieksza.

Można by zębatkami się pobawić jednak szczerze mowiac nie wiem jakie są dostępne do chartów.


Wał oryginalny, w fabrycznych silnikach 70 ccm, wały były te same co w 50ccm. Ze zmianą przełożenia nie ma problemów. W firmie produkującej zębatki do motocykli zamówiłem Z15 i Z16 do Charta. Nie są to duże koszty.

Autor:  romek_s51 [ Sob Kwi 05, 2008 11:20 am ]
Temat postu: 

R-Man napisał(a):
romek_s51, ty sam się śmiałeś z tłoka 70ccm do charta
Była aukcja (i o tym temat był)... koleś miał wspomniany przez kazika zestaw... to mówiłeś że ten tłok po 2km spuchnie spulany

romek_s51 napisał(a):
Jaki zastosowałeś wał? oryginalny?

chyba tak...
a co do pochodzenia tych cylków to są one z silników Dezamet 027 70ccm 4biegi... (motorydwan, chart (pojedyńcze sztuki))


Znajdziesz mi ten temat? nie przypominam sobie.

Autor:  sidor [ Nie Kwi 06, 2008 9:36 am ]
Temat postu: 

to nic nie da taka przerubka a zebym zastosował cylinder 50 rozwiercono na 55 i dorobił kanały płuczące

[ Dodano: 6 Kwiecień 2008, 11:36 ]
i do tego zembatke 15z

Strona 2 z 6 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/