Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

problemy z filtrem stożkowym
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/problemy-z-filtrem-sto-kowym-t3289-30.html
Strona 3 z 3

Autor:  R-Man [ Pią Mar 02, 2007 3:12 pm ]
Temat postu: 

1angel napisał(a):
wolniej się wkręcał na obroty porażka takie rzeczy są może i dobre ale nie przy tych pojemnościach...

wiesz to jest lepsze od jazdy bez filtra... u mnie na filtrze tak mulil ze szkoda pisac... przy takich juz przerobkach seryjny filtr za mało pow. łapie i muliło mi... a taki filterek to tylko wygląda i dzwięczy :P

Autor:  franek [ Pią Mar 02, 2007 3:41 pm ]
Temat postu: 

próbowałem go wyregulowac ale nic z tego nie mam pojecia

Autor:  Grzechu [ Pią Mar 02, 2007 3:56 pm ]
Temat postu: 

R-Man napisał(a):
mi sie ten dzwięk podoba :P
Fajnie można nim gadać
uuuUUAAAuuuuUUUAAAAuuuu :D
Co kto lubi... Jak lubisz głośne odgłosy to zdejmij tłumik. Też jest całkiem fajnie ;)

Autor:  mati590 [ Pią Mar 02, 2007 5:51 pm ]
Temat postu: 

Mówisz, że nie przy takich pojemnościach bo go źle wyregulowałeś. Po głupim filtrze nie spodziewaj się cudów, ale generalnie stożek stosuje się po modyfikacjach, gdzie potrzeba wiecej mieszanki. Regulacja będzie polegała na zmianie położenia iglicy, najlepiej jest zmienic dysze na większą gdzieś o 10-15 rozmiarów.

Autor:  KameQ [ Pią Mar 02, 2007 7:09 pm ]
Temat postu: 

W silnikach po przeróbce zakłada się ten filtr,w seryjnym silniku nie licz na cuda że Ci to mocy doda.

Autor:  1angel [ Pią Mar 02, 2007 8:03 pm ]
Temat postu: 

bardzo możliwe jest to co mówicie stożek założyłem na seryjny silnik zero modyfikacji więc możliwe że to dlatego

Autor:  Olo [ Nie Mar 04, 2007 2:47 pm ]
Temat postu: 

mati590 napisał(a):
najlepiej jest zmienic dysze na większą gdzieś o 10-15 rozmiarów.


tak i co ci to da?? zalejesz silnik i po sprawie. tak będzie za każdym razem :P czasem nawet 2 numery decydują o dobrej pracy silnika. np. w silnikach tłumionych była 65 a w oryginałach 68. 10-15 to przesada.

Autor:  mati590 [ Wto Mar 06, 2007 7:24 pm ]
Temat postu: 

Nie przesada. Generalnie właśnie przy stozku powinna być o tyle większa dysza, do ajwy się takich nie robi. Dobry mechanik sqterowy tez ci powie, że trzeba zwiększyć, a w motorowerach raczej jest tak samo ! Wiem co mówię.

Autor:  Olo [ Wto Mar 06, 2007 9:08 pm ]
Temat postu: 

ale nie o 10-15!! będzie palić tyle że bardziej sie będzie opłacało kupić samochód!! wogóle nie wiadomo czy gaźnik by nadążył z podawaniem takiej ilości benki (trza by jakoś obliczyć maks. przepływa, dodatkowo jeżeli masz filtr na przewodzie paliwowym to już pogadane), a jeżeli nawet to juz w tym momencie jest nieopłacalny tuning bo koszty wyniosa cię więcej niż sama radość z jazdy kopcącym piździkiem :P

Autor:  Grzechu [ Śro Mar 07, 2007 2:41 pm ]
Temat postu: 

Olo napisał(a):
ale nie o 10-15!! będzie palić tyle że bardziej sie będzie opłacało kupić samochód!! wogóle nie wiadomo czy gaźnik by nadążył z podawaniem takiej ilości benki (trza by jakoś obliczyć maks. przepływa, dodatkowo jeżeli masz filtr na przewodzie paliwowym to już pogadane), a jeżeli nawet to juz w tym momencie jest nieopłacalny tuning bo koszty wyniosa cię więcej niż sama radość z jazdy kopcącym piździkiem :P
Krótko mówiąc coś za coś...

Autor:  mati590 [ Śro Mar 07, 2007 7:06 pm ]
Temat postu: 

Toteż mówiłem, ze nie ma sensu go montowac w serii. Z resztą idealna regulacja przy stożku jest bardzo trudna, ponieważ przez stożek może dużo więcej powietrza lecieć i trzeba ustawić dobrze niskie, średnie i wysokie obroty, to nie jest łątwe !

Autor:  franek [ Czw Mar 08, 2007 9:57 pm ]
Temat postu: 

zgadzam sie z wami jest go ciezko wyregulowac kasa poszla w bloto nie oplaca sie

Autor:  mati590 [ Pią Mar 09, 2007 8:14 pm ]
Temat postu: 

Albo po prostu została źle wydana ...

Autor:  franek [ Pią Mar 09, 2007 10:39 pm ]
Temat postu: 

ale skoro go mam to moze go zamontowac i pobawic sie z regulacja??

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/