Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Gaźnik od simsona i membrana w silniku Jawa 223
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ga-nik-od-simsona-i-membrana-w-silniku-jawa-223-t8431-30.html
Strona 3 z 9

Autor:  Scorpio [ Nie Paź 14, 2007 2:24 pm ]
Temat postu: 

podpasowany do jawki : http://www.allegro.pl/item253559201_pra ... html#photo
Mam pytanie kruciec jawki a simsona maja podobne 'wloty' ?

Autor:  miki1002 [ Pon Paź 15, 2007 3:57 pm ]
Temat postu: 

Króciec ssący simka to na wejsciu koło/okrąg..

Autor:  bezelek [ Pon Paź 15, 2007 5:16 pm ]
Temat postu: 

jawka=kwadrat
simson=kółko

Autor:  Conqeror [ Pon Paź 15, 2007 10:33 pm ]
Temat postu: 

to ssanie trzeba będzie zakryć więc ten gwint mozę przeszkadzać. Czasem się tak zastanawiałem czy nie lepszy by był 19n1 11 niż G20M

Autor:  karol282 [ Wto Paź 16, 2007 10:50 am ]
Temat postu: 

Szczerze ? Napewno by był lepszy.

Autor:  kala2191 [ Wto Paź 16, 2007 2:59 pm ]
Temat postu: 

o wiele :D

Autor:  Conqeror [ Wto Paź 16, 2007 8:50 pm ]
Temat postu: 

Ale się rozpisałeś . 19n11 tylko kupie nowe bo ja sie boje rozwiercić 16nastki . Nie chce niczego rozwalić .

Autor:  karol282 [ Śro Paź 17, 2007 6:47 am ]
Temat postu: 

Jak niechcesz nic rozwalić to rozwierć na stołowej wiertarce z reg. obrotów. Na np. 18,5 żeby nie przesadzić. Kupić dysze 75 i masz moc <cfaniak> Widze na avatarze że już kończysz robienie 4 płuków ;) Czekam z niecierpliwością na efekty i relacje ;) Będzie do tego membrana ?

Autor:  Conqeror [ Śro Paź 17, 2007 2:35 pm ]
Temat postu: 

membrane napewo będe monotwał ale nie tera bo nie mam kasy

Autor:  karol282 [ Śro Paź 17, 2007 8:14 pm ]
Temat postu: 

W takim razie czekam na efekty prac przy 4 płukach ;)

Autor:  Derek123 [ Pią Lis 09, 2007 6:14 pm ]
Temat postu: 

Mam zamiar kupic gaznik 16n1 jak trzeba go przerobic zeby posował ?

Autor:  smyk [ Pią Lis 09, 2007 6:30 pm ]
Temat postu: 

Derek123 Kruciec można zastosować przejściówkę albo przerabiać stary.
Tak zrobił Conqeror
http://www.extreme50.yoyo.pl/223t7.htm
a tak garry1:
http://www.bikepics.com/pictures/1027141/
Moim zdaniem lepiej jest zrobić sposobem garrego1 nie musisz ciąć cylindra...
Lepszy dla mnie jest 16n3 bo: 16N1 jest starszy ma szeroką przepustnicę i można go rozwiercić aż do 19 ekstremalnie 20mm, 16N3 to nowszy typ różniący się innym układem wolnych obrotów (czystość spalin), wygodniejszą zapinką na iglicy ale można go rozwiercić tylko do 17,5mm więc jeśli nie masz zamiaru rozwiercać gaźnika lepszy jest 16n3. I taki będzie w moim moto ;]

Autor:  Derek123 [ Pią Lis 09, 2007 7:02 pm ]
Temat postu: 

garry dał grubszą uszczelke , a kolanka nie trzeba przerabiac ? Ja mam do kupienia za groasze 16n1 dlatego go wezne , tylko powiecie mi jeszcze jak ten gaznik sie reguluje ?

Autor:  Garry1 [ Pią Lis 09, 2007 9:46 pm ]
Temat postu: 

reguluje sie jak kazdy inny gaznik ;p
ta srobka po boku taka schowana jest od regulacji mieszanki wolnych obrotow,
ta pod skosem do polozenia przepustnicy, wiadomo chyba do czego...
iglica to wiadomo
no i w ostatecznosci zmiana rozmiaru dysz oraz regulacja na plywaku...

P.S.
Jak coś to mogę na zamówienie dorobić odpowiednią przejściówkę i podkładkę ;)

Autor:  Conqeror [ Pią Lis 09, 2007 10:10 pm ]
Temat postu: 

Ja se dorobiłem taką podkładke pod gaźnik . Ale moge ją sprzedać bo i tak króciec pod membrane będize inny.


Image

Image

Strona 3 z 9 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/