Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Cy jest możliwy czwarty bieg? https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cy-jest-mo-liwy-czwarty-bieg-t2016-60.html |
Strona 5 z 5 |
Autor: | Dawideq [ Nie Lut 04, 2007 2:36 pm ] |
Temat postu: | |
Ehh... nie do końca zrozumiale się wyraziłem. Chodzi o to aby w silniku jawki mieć 4 bieg, a nie założyć silnik od Simsona z 4 biegową skrzynią . |
Autor: | kala2191 [ Nie Lut 04, 2007 6:14 pm ] |
Temat postu: | |
Ale po co sie męczyc jeszcze wieksze wydatki by chyba przy przerabianiu silnika jawki a po za tym gdzie wsadzisz ten czwarty tryb to lepiej kupic uzywany silnik simsona i bedzie o wiele lepszy niz silnik jawoski z 4 biegami przynajmniej ja bym tak zrobił // ja bym się słownikiem ortograficznym zajął na Twoim miejscu |
Autor: | dido1214_ [ Pon Lut 05, 2007 9:24 am ] |
Temat postu: | |
Nie tylko ty bys tak zrobił bo ja też |
Autor: | kroczus [ Pon Lut 05, 2007 3:16 pm ] |
Temat postu: | |
macie jakieś dziwne pojęcie do sprawy,kupcie sobie całego simsona jak tak chcecie ten silnik tu chodzi o to,że przecież niejednej silnik od jawki może być silniejszy od simsona.walniesz jeszcze czwarty bieg to będzie krążownic szos.a co to za prestiż mieć 4 bieg,gdy inni mają tylko 3 :d |
Autor: | Szef1990 [ Pon Lut 05, 2007 4:35 pm ] |
Temat postu: | |
nie mozliwe jest wsadzic skrzynie 4 biegowa albo kombinowac z zebatkami.ten 4 bieg wrzucalibyscie chyba jakbyscie z przepasci lecieli.chcecie predkosci to kupcie albo simsona albo pomyslcie nad REALNYMI pomyslami np inny gaznik, cylinder itd. |
Autor: | Garry1 [ Pon Lut 05, 2007 8:42 pm ] |
Temat postu: | |
moim zdaniem to by trzeba przerobic cala skrzynie... zmienic przelozenie pierwotne i wtedy 3 to byla by 4 i wstawic mocniejsza jedynke i dwa biegi pomiedzy... a kolegą co pierniczą o wstawianiu silnika simka przypomne ze to dzial tuning techniczny Ogar 200, tak wiec silnik jawki... |
Autor: | r4g3 [ Wto Lut 06, 2007 9:58 am ] |
Temat postu: | |
pierwotna nie nadaje sie do przerabiania... jezeli co to cala nowa(szczerze to wedlug mnie nie wykonalne!!) i dodatkowo trzebaby inny aparat zmiany biegow dac.. |
Autor: | kroczus [ Wto Lut 06, 2007 2:13 pm ] |
Temat postu: | |
przcież można go stuningować troche,i z pewnością starczy mu mocy na 4 bieg |
Autor: | r4g3 [ Śro Lut 07, 2007 9:04 am ] |
Temat postu: | |
Niektórzy ludzie według mnie nie maja wyobrazni... To tak jakbys chciał założyc cylinder od ETZ 250 (tylko i wyłacznie przykład) do rometa!! A dlaczego nikt jeszcze nie wykonał takiej przerróbki?? Bo jest to nieopłacalne i praktycznie nie do wykonania!! Może admin zamknął by ten temat?? |
Autor: | Mariola [ Śro Lut 07, 2007 11:53 am ] |
Temat postu: | |
Jak przysłowie mówi "Niemożliwe staje się możliwe"...lecz w tym przypadku raczej sie niesprawdzi |
Autor: | Grzechu [ Śro Lut 07, 2007 8:07 pm ] |
Temat postu: | |
Nigdy nie mów nigdy... |
Autor: | Szef1990 [ Czw Lut 08, 2007 2:29 pm ] |
Temat postu: | |
Rób jak uważasz ale za dużo roborty z tym.A narobisz sie jak wół, złożysz i moze byc tak ze nie przejedziesz ani metra,ja na to bym sie nie zdecydował |
Autor: | Garry1 [ Czw Lut 08, 2007 6:05 pm ] |
Temat postu: | |
Szef1990 napisał(a): nie przejedziesz ani metra niby dlaczego? |
Autor: | apollan [ Czw Lut 08, 2007 6:07 pm ] |
Temat postu: | |
Panowie, pisałem kiedyś, że umiem ale nie pisałem, że zrobię - jak ktoś zauważył się nie opłaca. Mam tokarkę, frezarkę, artykuł z PRL z motoru jak przerobić skrzynię w Rysiu na 4 biegową (wiem, że Ryś to nie Ogar, ale mam podstawy.), no i trochę wiedzy praktycznej o tym jak należy to wykonac. Musiałbym wykonać wszystkie tryby od nowa, zmienić przełożenie wstępne i najtrudniejsze - przerobić aparat zmiany biegów. Byłaby to znacząca przeróbka. Myślę jednak, że zostawimy ten temat na razie, może kiedyś wrócimy do naszych rozważań. |
Strona 5 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |