Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Cy jest możliwy czwarty bieg?
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/cy-jest-mo-liwy-czwarty-bieg-t2016-60.html
Strona 5 z 5

Autor:  Dawideq [ Nie Lut 04, 2007 2:36 pm ]
Temat postu: 

Ehh... nie do końca zrozumiale się wyraziłem. Chodzi o to aby w silniku jawki mieć 4 bieg, a nie założyć silnik od Simsona z 4 biegową skrzynią :).

Autor:  kala2191 [ Nie Lut 04, 2007 6:14 pm ]
Temat postu: 

Ale po co sie męczyc jeszcze wieksze wydatki by chyba przy przerabianiu silnika jawki a po za tym gdzie wsadzisz ten czwarty tryb to lepiej kupic uzywany silnik simsona i bedzie o wiele lepszy niz silnik jawoski z 4 biegami przynajmniej ja bym tak zrobił

// ja bym się słownikiem ortograficznym zajął na Twoim miejscu

Autor:  dido1214_ [ Pon Lut 05, 2007 9:24 am ]
Temat postu: 

Nie tylko ty bys tak zrobił bo ja też :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Autor:  kroczus [ Pon Lut 05, 2007 3:16 pm ]
Temat postu: 

macie jakieś dziwne pojęcie do sprawy,kupcie sobie całego simsona jak tak chcecie ten silnik :/

tu chodzi o to,że przecież niejednej silnik od jawki może być silniejszy od simsona.walniesz jeszcze czwarty bieg to będzie krążownic szos.a co to za prestiż mieć 4 bieg,gdy inni mają tylko 3 :d

Autor:  Szef1990 [ Pon Lut 05, 2007 4:35 pm ]
Temat postu: 

nie mozliwe jest wsadzic skrzynie 4 biegowa albo kombinowac z zebatkami.ten 4 bieg wrzucalibyscie chyba jakbyscie z przepasci lecieli.chcecie predkosci to kupcie albo simsona albo pomyslcie nad REALNYMI pomyslami np inny gaznik, cylinder itd.

Autor:  Garry1 [ Pon Lut 05, 2007 8:42 pm ]
Temat postu: 

moim zdaniem to by trzeba przerobic cala skrzynie... zmienic przelozenie pierwotne i wtedy 3 to byla by 4 i wstawic mocniejsza jedynke i dwa biegi pomiedzy...
a kolegą co pierniczą o wstawianiu silnika simka przypomne ze to dzial tuning techniczny Ogar 200, tak wiec silnik jawki...

Autor:  r4g3 [ Wto Lut 06, 2007 9:58 am ]
Temat postu: 

pierwotna nie nadaje sie do przerabiania... jezeli co to cala nowa(szczerze to wedlug mnie nie wykonalne!!) i dodatkowo trzebaby inny aparat zmiany biegow dac..

Autor:  kroczus [ Wto Lut 06, 2007 2:13 pm ]
Temat postu: 

przcież można go stuningować troche,i z pewnością starczy mu mocy na 4 bieg

Autor:  r4g3 [ Śro Lut 07, 2007 9:04 am ]
Temat postu: 

Niektórzy ludzie według mnie nie maja wyobrazni... ;[ To tak jakbys chciał założyc cylinder od ETZ 250 (tylko i wyłacznie przykład) do rometa!! A dlaczego nikt jeszcze nie wykonał takiej przerróbki?? Bo jest to nieopłacalne i praktycznie nie do wykonania!! Może admin zamknął by ten temat??

Autor:  Mariola [ Śro Lut 07, 2007 11:53 am ]
Temat postu: 

Jak przysłowie mówi "Niemożliwe staje się możliwe"...lecz w tym przypadku raczej sie niesprawdzi :|

Autor:  Grzechu [ Śro Lut 07, 2007 8:07 pm ]
Temat postu: 

Nigdy nie mów nigdy...

Autor:  Szef1990 [ Czw Lut 08, 2007 2:29 pm ]
Temat postu: 

Rób jak uważasz ale za dużo roborty z tym.A narobisz sie jak wół, złożysz i moze byc tak ze nie przejedziesz ani metra,ja na to bym sie nie zdecydował

Autor:  Garry1 [ Czw Lut 08, 2007 6:05 pm ]
Temat postu: 

Szef1990 napisał(a):
nie przejedziesz ani metra


niby dlaczego?

Autor:  apollan [ Czw Lut 08, 2007 6:07 pm ]
Temat postu: 

Panowie, pisałem kiedyś, że umiem ale nie pisałem, że zrobię - jak ktoś zauważył się nie opłaca. Mam tokarkę, frezarkę, artykuł z PRL z motoru jak przerobić skrzynię w Rysiu na 4 biegową (wiem, że Ryś to nie Ogar, ale mam podstawy.), no i trochę wiedzy praktycznej o tym jak należy to wykonac. Musiałbym wykonać wszystkie tryby od nowa, zmienić przełożenie wstępne i najtrudniejsze - przerobić aparat zmiany biegów. Byłaby to znacząca przeróbka. Myślę jednak, że zostawimy ten temat na razie, może kiedyś wrócimy do naszych rozważań.

Strona 5 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/