Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Czy przy malowaniu zedrzeć farbe??
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/czy-przy-malowaniu-zedrze-farbe-t10616-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Grzechu [ Wto Mar 11, 2008 10:06 pm ]
Temat postu: 

Taaa... I na końcu pomalujesz tak że masakra bedzie :P

Autor:  stasiux [ Śro Mar 12, 2008 1:53 pm ]
Temat postu: 

ale jaka bedzie frajda podczas malowania

Autor:  Grzechu [ Śro Mar 12, 2008 3:35 pm ]
Temat postu: 

Dobra, dobra. Koniec OT!

Autor:  pawelp1993 [ Czw Mar 13, 2008 5:18 pm ]
Temat postu: 

Ja ostatnio malowałem i lepiej zedrzeć ale strasznie dużo roboty z tym jest. Jak masz tylko oryginalny lakier to nie zdzieraj! Ale jak masz kilka warstw lakieru i odchodzą to lepiej zdzieraj!

Autor:  Kissiel00 [ Czw Mar 13, 2008 8:12 pm ]
Temat postu: 

ja szpachtli, używam przeważnie na wgnieceniach..itd...

Autor:  stasiux [ Czw Mar 13, 2008 10:40 pm ]
Temat postu: 

ja mam orginalny lakier i co zdzierać go czy tylko zmatować??

Autor:  Jacek-J129 [ Czw Mar 13, 2008 10:43 pm ]
Temat postu: 

Zmatuj tyle ile dasz radę ;).

Autor:  Olo [ Czw Mar 13, 2008 11:34 pm ]
Temat postu: 

Tylko trzeba brać pod uwagę, że każda kolejna warstwa lakieru powoduje zanikanie szczegółów nadwozia i wszystko robi się takie zaokrąglone :) Jeżeli masz faktycznie oryginalny lakier to ładnie go zmatuj papierem wodnym 600 (się miało praktyki u lakiernika :])

Autor:  pawelp1993 [ Pią Mar 14, 2008 10:00 am ]
Temat postu: 

Jak masz oryginalny to nie zdzieraj wystarczy zmatowac. Pamietaj o tym zeby odtluscic rozpuszczalnikiem nitro i pózniej kilka cienkih warstw i na koniec bezbarwnym.

Autor:  Kissiel00 [ Pią Mar 14, 2008 2:58 pm ]
Temat postu: 

Olo napisał(a):
Tylko trzeba brać pod uwagę, że każda kolejna warstwa lakieru powoduje zanikanie szczegółów nadwozia i wszystko robi się takie zaokrąglone :) Jeżeli masz faktycznie oryginalny lakier to ładnie go zmatuj papierem wodnym 600 (się miało praktyki u lakiernika :])


dokladnie.. ja również 600-setką wszystko atakuje :D

Autor:  orient [ Nie Kwi 06, 2008 12:24 am ]
Temat postu: 

tylko nie rob tak, jak ktos pisal kilka postow wczesniej, zeby odtluscic benzyna ekstrakcyjna. rozpuszczalnik nitro 20 zl za 5l baniak jest najlepszy, bo potem nim mozesz ewentulanie farbe rozcienczac (jak malujesz pistoletem). benzyna jest "tlusta", moze wyjsc lakier nie bardzo.

Autor:  DJabeł [ Nie Kwi 06, 2008 8:35 am ]
Temat postu: 

orient napisał(a):
tylko nie rob tak, jak ktos pisal kilka postow wczesniej, zeby odtluscic benzyna ekstrakcyjna.

orient napisał(a):
benzyna jest "tlusta"


Jak sie nie znasz to odpuść sobie :|
Benzyna ekstrakcyjna jest odtłuszczona, śmiało można jej użyć i jest lepsza od nitro.

Autor:  Konrad [ Nie Kwi 06, 2008 8:37 am ]
Temat postu: 

orient napisał(a):
benzyna jest "tlusta"
zmień dilera :P

Autor:  orient [ Pią Kwi 11, 2008 12:19 am ]
Temat postu: 

nie bede sie klocil, tyle ze znajomy lakiernik mowil mi, zeby nie uzywac benzyny ekstrakcyjnej do odtluszczania, bo nitro jest lepsze. napisalem tlusta w cudzyslowie, bo jak latwo sie domyslic to byla przenosnia. zreszta jak zawsze sa rozne szkoly. a tak na marginesie to bezyna ekstrakcyjna zostawia bialy osad, co moze przy malowaniu akrylem nie ma takiego znaczenia, ale przy kladzeniu klaru to i owszem.

edit:
sprawdzilem w necie, i faktycznie benzyne ekstrakcyjna stosuje sie do odtluszczania.
ale nitro jest chyba troche tansze.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/