Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

tuning chart
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-chart-t11739.html
Strona 1 z 1

Autor:  karolik8 [ Wto Kwi 22, 2008 5:51 pm ]
Temat postu:  tuning chart

witam chcę zrobić tuning mojego charta więc zapytałem mechanika bo jestem w tym zielony a on powiedział że za 70zł zrobi mi 4.0km z 2.8km ... czy taka moc nie zaszkodzi dla charta??

Autor:  Dawideq [ Wto Kwi 22, 2008 7:31 pm ]
Temat postu: 

Wiesz może jakie owy mechanik planuje wykonać w nim przeróbki?
Bo cos mi się wydaje, że koleś zrobi Cie w balona spulany .

Autor:  karolik8 [ Wto Kwi 22, 2008 8:02 pm ]
Temat postu: 

czyli co ??

Autor:  kazik3193 [ Wto Kwi 22, 2008 8:04 pm ]
Temat postu: 

Dawideq, pyta się Ciebie czy ten tuning robi Ci jakiś porządny fachowiec czy jakiś kolega robi Cię w balona :)

Autor:  karolik8 [ Wto Kwi 22, 2008 8:08 pm ]
Temat postu: 

kolega...a co ta za różnica... czasem kolega lepiej się zna niż nijaki fachowiec ...

Autor:  MaciejH92 [ Wto Kwi 22, 2008 8:15 pm ]
Temat postu: 

4KM wcale nie jest trudno uzyskać. Trzeba tylko chcieć no i mieć kase ;]

Ale wał takiej mocy długo nie wytrzyma :/

Autor:  Ziuton [ Wto Kwi 22, 2008 9:31 pm ]
Temat postu: 

Ja ci proponuje 4 kanały, to sprawdzona i efketywna metoda .

4 PS nie powinno jeszcze mu zaszkodzić tak mocno. Zalezy jaki stan silnika

Autor:  thom [ Śro Kwi 23, 2008 1:57 pm ]
Temat postu: 

Do takich przeróbek to od razu najlepiej wymienic Tłok, cylinder, głowice, pierścienie, sworzeń tłoka, wał wtedy możesz silnik podkrecac.

Autor:  Dawideq [ Śro Kwi 23, 2008 2:00 pm ]
Temat postu: 

thom napisał(a):
Tłok, cylinder, głowice, pierścienie, sworzeń tłoka, wał


To jest remont a nie tuning! :P

Autor:  Driver [ Śro Kwi 23, 2008 3:55 pm ]
Temat postu: 

Dawideq napisał(a):
To jest remont a nie tuning!
Wiem, że on czasem pisze bez sensu, ale po wymianie wału i łożysk można zrobić bardzo dobry tuning. Np. ktoś na forum pisał, że dużo można zyskać, jak znajdzie się mniej ważący sworzeń :)

Ja tuning widzę na tej zasadzie. Wymiana wału i łożysk, plan głowicy, odchudzony tłok, większa dysza. Wystarczy :) W kanały nie bawiłbym się :P

Autor:  romek_s51 [ Śro Kwi 23, 2008 7:11 pm ]
Temat postu: 

Remont jest podstawą tuningu. mmateusz układ korbowo tłokowy musi mieć odpowiednią wagę. Lżejszy sworzeń przyda się przy tłoku na 60ccm który jest cięższy. Jego też pasuje odchudzic.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/