Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
tuning chart https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-chart-t11739.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | karolik8 [ Wto Kwi 22, 2008 5:51 pm ] |
Temat postu: | tuning chart |
witam chcę zrobić tuning mojego charta więc zapytałem mechanika bo jestem w tym zielony a on powiedział że za 70zł zrobi mi 4.0km z 2.8km ... czy taka moc nie zaszkodzi dla charta?? |
Autor: | Dawideq [ Wto Kwi 22, 2008 7:31 pm ] |
Temat postu: | |
Wiesz może jakie owy mechanik planuje wykonać w nim przeróbki? Bo cos mi się wydaje, że koleś zrobi Cie w balona . |
Autor: | karolik8 [ Wto Kwi 22, 2008 8:02 pm ] |
Temat postu: | |
czyli co ?? |
Autor: | kazik3193 [ Wto Kwi 22, 2008 8:04 pm ] |
Temat postu: | |
Dawideq, pyta się Ciebie czy ten tuning robi Ci jakiś porządny fachowiec czy jakiś kolega robi Cię w balona |
Autor: | karolik8 [ Wto Kwi 22, 2008 8:08 pm ] |
Temat postu: | |
kolega...a co ta za różnica... czasem kolega lepiej się zna niż nijaki fachowiec ... |
Autor: | MaciejH92 [ Wto Kwi 22, 2008 8:15 pm ] |
Temat postu: | |
4KM wcale nie jest trudno uzyskać. Trzeba tylko chcieć no i mieć kase Ale wał takiej mocy długo nie wytrzyma |
Autor: | Ziuton [ Wto Kwi 22, 2008 9:31 pm ] |
Temat postu: | |
Ja ci proponuje 4 kanały, to sprawdzona i efketywna metoda . 4 PS nie powinno jeszcze mu zaszkodzić tak mocno. Zalezy jaki stan silnika |
Autor: | thom [ Śro Kwi 23, 2008 1:57 pm ] |
Temat postu: | |
Do takich przeróbek to od razu najlepiej wymienic Tłok, cylinder, głowice, pierścienie, sworzeń tłoka, wał wtedy możesz silnik podkrecac. |
Autor: | Dawideq [ Śro Kwi 23, 2008 2:00 pm ] |
Temat postu: | |
thom napisał(a): Tłok, cylinder, głowice, pierścienie, sworzeń tłoka, wał
To jest remont a nie tuning! |
Autor: | Driver [ Śro Kwi 23, 2008 3:55 pm ] |
Temat postu: | |
Dawideq napisał(a): To jest remont a nie tuning! Wiem, że on czasem pisze bez sensu, ale po wymianie wału i łożysk można zrobić bardzo dobry tuning. Np. ktoś na forum pisał, że dużo można zyskać, jak znajdzie się mniej ważący sworzeń
Ja tuning widzę na tej zasadzie. Wymiana wału i łożysk, plan głowicy, odchudzony tłok, większa dysza. Wystarczy W kanały nie bawiłbym się |
Autor: | romek_s51 [ Śro Kwi 23, 2008 7:11 pm ] |
Temat postu: | |
Remont jest podstawą tuningu. mmateusz układ korbowo tłokowy musi mieć odpowiednią wagę. Lżejszy sworzeń przyda się przy tłoku na 60ccm który jest cięższy. Jego też pasuje odchudzic. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |