Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Skad wytrzasnąć tłok do cylindra po szlifie
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/skad-wytrzasn-t-ok-do-cylindra-po-szlifie-t1183.html
Strona 1 z 2

Autor:  Conqeror [ Śro Mar 08, 2006 10:02 pm ]
Temat postu:  Skad wytrzasnąć tłok do cylindra po szlifie

Skad wytrzasnąć tłok do cylindra po szlifie ? Jest u mnie tokarz to by mi to zrobił , ale nie wiem czy tlok bede mogl kupić w motoryzacyjnym . A moze proponujecie inny tłok ? I jeszcze uszczeli pod glowice ?? Pierscionki

Autor:  gwh [ Czw Mar 09, 2006 7:07 am ]
Temat postu: 

poprostu kup w motoryzacyjnym i daj do szlifu niech ci zrobi szlif do tłoka taki bezie najdokłądniejszy

Autor:  Conqeror [ Czw Mar 09, 2006 7:16 am ]
Temat postu: 

ok spytam sie czy mozna tkaie rzeczy kupic , gorzej jak nie bedzie mila . a tak na marginesie iile mocy da po tym szlifie ??

Autor:  DaN [ Czw Mar 09, 2006 7:30 am ]
Temat postu: 

mozesz kupic tloki po szlifie, popytaj w motoryzacyjnym... Co do mocy to raczej niewiele

Autor:  Conqeror [ Czw Mar 09, 2006 9:00 am ]
Temat postu: 

a przeciez cylinder 60 cmm jest po 3 szlifie ?? to mocy jest od h...

Autor:  pavlitto [ Czw Mar 09, 2006 12:43 pm ]
Temat postu: 

po pierwsze nie 60 cm3 tylko 55 cm3
po drugie 3 szlif daje mniej-więcej tyle samo co pseudo 60cm3
po trzecie pomyślcie, czy nie opłaca się taniej zrobić taki szlif, żeby wyszło naprawdę 60 cm3

Autor:  DaN [ Czw Mar 09, 2006 2:26 pm ]
Temat postu: 

Ja mialem oferte na profesjonalny tuning silnika u pewnego goscia, za 700 zeta zrobilby mi takie cos ze spokojnie pojedzie 90 a nawet i 100 jak dobrze pojdzie... Mial tam zrobic wieksza ilosc kanalow, nowa tuleja z lepszego materialu, szlif ekstremalny (po to jest nowa tuleja, bo zwykla tego nie przezyje), profesjonalne planowanie glowicy i jeszcze jakies tam bzdety :D

Autor:  apollan [ Czw Mar 09, 2006 4:06 pm ]
Temat postu: 

ehh, spece... kazdy szlif to 0.25mm zebranego materiału, wiec trzeci szlif to wymiar 38,75mm a te pseudotuningi to 40mm wiec nie jest to to samo...

Autor:  Conqeror [ Czw Mar 09, 2006 7:03 pm ]
Temat postu: 

a kanaly w 60 cmm sa jakos powiekszone ??

Autor:  pavlitto [ Pią Mar 10, 2006 3:51 pm ]
Temat postu: 

a co ci da 1.25 mm więcęj?

Autor:  Conqeror [ Pią Mar 10, 2006 11:24 pm ]
Temat postu: 

to czym sie doslownie roznia ten ze szlifu a 60 cmm . Podajcie mi wszystkie jakie znacie roznice

Autor:  pavlitto [ Sob Mar 11, 2006 9:35 am ]
Temat postu: 

różnica nr1: cylinder po trzecim szlifie jest lepszy, ponieważ jest staranniej wykonany - nie zawsze ale często

Autor:  mati590 [ Śro Mar 15, 2006 9:17 am ]
Temat postu: 

Ale pojemność mniejsza nie lepiej kupić nowy cyl i tłok za ok 60 zł??

Autor:  Conqeror [ Pią Mar 17, 2006 10:43 pm ]
Temat postu: 

no wlasnei leipeij poweikszyc stary bo to wyjdzie taniej

Autor:  tomek12 [ Śro Mar 29, 2006 9:33 pm ]
Temat postu: 

jesli kupisz nowy zestaw za 60 zł to polski to jest najgorsze guwn*tak samo jak 60 tylko ze na 60 jest niezły kop wiec lepiej kupic sobie cylinder orginał czeski i wstawic jesli dobrze go dotrzesz to poleci ci 70 spokojnie (jesli masz ogara 200) tyle samo co na 60 wiec co sie bardziej opłaca a 60 staecza na 1 sezon takiej jazdy wiec sami widzicie
buuuahah kto tam chciał leciec 100 ogarem ?? hoho to moze poleci ale nie 100 po takim tunigu co najwezej 90 niecałe ten motorek sie rozleci koła nie wytrzymaja takiej predkosci wiec jak dałes za tunig 700zeta prawie tyle samo za trumne bedzie trzeba dac haha rzart

A moze troszke wolniej czy cos? Ja niewiele zrozumialem z tego posta...

edytowal DanDee

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/