Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Skad wytrzasnąć tłok do cylindra po szlifie https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/skad-wytrzasn-t-ok-do-cylindra-po-szlifie-t1183-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | r4g3 [ Czw Mar 30, 2006 12:39 pm ] |
Temat postu: | |
ej, a ja kupilem na agmocie cylinder wzmocniony, po ilu on jest szlifach? Bo mocy jest duuuzo... |
Autor: | SzyMZek [ Czw Mar 30, 2006 3:17 pm ] |
Temat postu: | |
Ten cylinder nie jest po szlifach tylko tuleja jest zrobiona na 40mm. |
Autor: | tomek12 [ Pią Mar 31, 2006 6:04 pm ] |
Temat postu: | |
tez takie mam zdanie to wszyscy 3 szlif a to dup* poprostu jest wieksza tuleja i tyle |
Autor: | mati590 [ Sob Kwi 01, 2006 11:20 am ] |
Temat postu: | |
Tylko skąd do komara czeski cylinder ? <pukpuk> |
Autor: | r4g3 [ Czw Kwi 06, 2006 1:34 pm ] |
Temat postu: | |
tomek12 napisał(a): tez takie mam zdanie to wszyscy 3 szlif a to *pupa* poprostu jest wieksza tuleja i tyle wedlug mnie to to samo co szlif?! Przeciez szlif to powiekszenie promienia tulei i przy okazji usuniecie rys itd... Powiekszenie prominia tulei to powiekszenie pojemnosci a ten wzmocniony cyl. ma wiekszy promien i wieksza pojemn. Mowie dobrze czy sie myle??? |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |