Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Skad wytrzasnąć tłok do cylindra po szlifie
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/skad-wytrzasn-t-ok-do-cylindra-po-szlifie-t1183-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  r4g3 [ Czw Mar 30, 2006 12:39 pm ]
Temat postu: 

ej, a ja kupilem na agmocie cylinder wzmocniony, po ilu on jest szlifach? Bo mocy jest duuuzo...

Autor:  SzyMZek [ Czw Mar 30, 2006 3:17 pm ]
Temat postu: 

Ten cylinder nie jest po szlifach tylko tuleja jest zrobiona na 40mm.

Autor:  tomek12 [ Pią Mar 31, 2006 6:04 pm ]
Temat postu: 

tez takie mam zdanie to wszyscy 3 szlif a to dup* poprostu jest wieksza tuleja i tyle

Autor:  mati590 [ Sob Kwi 01, 2006 11:20 am ]
Temat postu: 

Tylko skąd do komara czeski cylinder ? <pukpuk>

Autor:  r4g3 [ Czw Kwi 06, 2006 1:34 pm ]
Temat postu: 

tomek12 napisał(a):
tez takie mam zdanie to wszyscy 3 szlif a to *pupa* poprostu jest wieksza tuleja i tyle


wedlug mnie to to samo co szlif?! Przeciez szlif to powiekszenie promienia tulei i przy okazji usuniecie rys itd... Powiekszenie prominia tulei to powiekszenie pojemnosci a ten wzmocniony cyl. ma wiekszy promien i wieksza pojemn. Mowie dobrze czy sie myle???

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/