Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Zdjęcie blokady https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/zdj-cie-blokady-t12-15.html |
Strona 2 z 3 |
Autor: | marcinpc [ Śro Maj 18, 2005 5:49 pm ] |
Temat postu: | |
To porównaj sobie silnik oryginalnej Jawy 50 Mustang z oryginalnym Ogarem 200 - nieby te same a jednak nie... A Dezamet to polski silnik. [ Dodano: 18 Maj 2005 05:55 pm ] Szymek napisał(a): moja wiedza jest oparta na polskim silniku Dezamet 019 skoro tak to nie gadaj że ktoś ma małą wiedzę skoro sam nie miałeś z nim do czynienia...
|
Autor: | Szymek [ Czw Maj 19, 2005 12:41 pm ] |
Temat postu: | |
Wiem że dezamet to polski silnik. Jakoś musieli przystosować silnik od jawki do ogara ! |
Autor: | Paweł1051 [ Czw Maj 19, 2005 7:46 pm ] |
Temat postu: | |
Romet był produkowany z silnikiem jawy bo w czasach produkcji nie mieli polskiego silnika. Dopiero potem skonstruowano polski silnik "Dezamet" i z nim były produkowane romety. I wcale silnik jawy nie był dostosowywany do rometa. |
Autor: | Szymek [ Pią Maj 20, 2005 7:38 pm ] |
Temat postu: | |
A co koledzy wyżej napisali?? |
Autor: | apollan [ Wto Maj 24, 2005 2:37 pm ] |
Temat postu: | |
W książce Jeżdże motorowerem jest wyrażnie napisane że "polskie Ogary 200 i Jawki 50 Mustang były dławione. Co prawda dokładnego zakresu przeróbek producent(JAWA) nie podał ale możemy się domyślić, że chodzi o gażnik i zapłon" -jak ktoś nie wierzy to dysponuję skanem. Co do gażnika to maja racje w Polskich Ogarach jest taka niewielka dziurka:D a w Jawce czeskiej kolanko ma taką samą średnice przelotu jak gażnik. Co do tłumnika to się nie wypowiadam, gdyż nie sprawdzałem. |
Autor: | Szymek [ Pon Cze 06, 2005 10:18 am ] |
Temat postu: | |
Zdławili bo nie spełniały polskich przepisów |
Autor: | marcin [ Pon Cze 06, 2005 1:53 pm ] |
Temat postu: | |
no wlanie to nie jest blokada tylko byly przystosowywane do polskich wymogow a skutery maja jakas tam blokade a romety sie po prostu ulepsza |
Autor: | doger [ Czw Cze 16, 2005 1:38 pm ] |
Temat postu: | |
Musze sobie zrobić z kolankiem. Z innymi nie chce bo boje sie ze coś zepsuje i bedzie mi duzo palił |
Autor: | Morph [ Czw Cze 16, 2005 1:50 pm ] |
Temat postu: | |
wyście powariowali, czy wy niewiecie że jawka 50 ma trzy pierścienie, a ogar, specjalnie zdjęty jeden, żeby miał mniejsze sprężanie? Pozatym Marcin ma racje, ogary są osłabiane, między ninnymi przez te pierścienie. Wkońcu marcin jest administratorem, to hyba wie co mówi no nie? |
Autor: | JĂÂŞdrek [ Czw Lip 07, 2005 7:03 pm ] |
Temat postu: | |
Silnik ogara ma troszkę inny wał tzn ma ścięte delikatnie połówki wału co zwiększa objętość skrzyni korbowej. Mój kolega jeździ na takim wale i jego ogar jest słabszy od mojego. |
Autor: | tomekk [ Wto Sie 16, 2005 1:25 pm ] |
Temat postu: | |
to chyba dobrze ze jest większa pojemnosc skrzyni korbowej? ja mam taki wal i moj ogar 65km/h idzie lekko |
Autor: | apollan [ Wto Sie 16, 2005 1:27 pm ] |
Temat postu: | |
wlasnie nie |
Autor: | mati590 [ Śro Sie 17, 2005 9:21 am ] |
Temat postu: | |
im mniejsza pojemność skrzyni korbowej tym większa moc a dysze w oryginale masz 65 a możesz zamienić na 70 albo 68 |
Autor: | Artizzz [ Śro Sie 17, 2005 1:18 pm ] |
Temat postu: | |
Ja właśnie mam "odblokowanego" Ogara, tzn. ucięte kolanko, rozpiłowany króciec, dysza chyba 68 i zapłon ustawiany na czuja - i nie widać efektów. No może trochę poprawiło się przyspieszenie. Ale V-max pozostała na poziomie 55 km/h. Może to przez ten wał?? Bo części mam w 100% polskie (aha i 3 pierścienie na tłoku). |
Autor: | apollan [ Śro Sie 17, 2005 6:09 pm ] |
Temat postu: | |
na bank nie przez wal |
Strona 2 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |