Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Zdjęcie blokady
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/zdj-cie-blokady-t12-15.html
Strona 2 z 3

Autor:  marcinpc [ Śro Maj 18, 2005 5:49 pm ]
Temat postu: 

To porównaj sobie silnik oryginalnej Jawy 50 Mustang z oryginalnym Ogarem 200 - nieby te same a jednak nie... A Dezamet to polski silnik.

[ Dodano: 18 Maj 2005 05:55 pm ]
Szymek napisał(a):
moja wiedza jest oparta na polskim silniku Dezamet 019
skoro tak to nie gadaj że ktoś ma małą wiedzę skoro sam nie miałeś z nim do czynienia...

Autor:  Szymek [ Czw Maj 19, 2005 12:41 pm ]
Temat postu: 

Wiem że dezamet to polski silnik. Jakoś musieli przystosować silnik od jawki do ogara !

Autor:  Paweł1051 [ Czw Maj 19, 2005 7:46 pm ]
Temat postu: 

Romet był produkowany z silnikiem jawy bo w czasach produkcji nie mieli polskiego silnika. Dopiero potem skonstruowano polski silnik "Dezamet" i z nim były produkowane romety.
I wcale silnik jawy nie był dostosowywany do rometa.

Autor:  Szymek [ Pią Maj 20, 2005 7:38 pm ]
Temat postu: 

A co koledzy wyżej napisali??

Autor:  apollan [ Wto Maj 24, 2005 2:37 pm ]
Temat postu: 

W książce Jeżdże motorowerem jest wyrażnie napisane że "polskie Ogary 200 i Jawki 50 Mustang były dławione. Co prawda dokładnego zakresu przeróbek producent(JAWA) nie podał ale możemy się domyślić, że chodzi o gażnik i zapłon" -jak ktoś nie wierzy to dysponuję skanem. Co do gażnika to maja racje w Polskich Ogarach jest taka niewielka dziurka:D a w Jawce czeskiej kolanko ma taką samą średnice przelotu jak gażnik. Co do tłumnika to się nie wypowiadam, gdyż nie sprawdzałem.

Autor:  Szymek [ Pon Cze 06, 2005 10:18 am ]
Temat postu: 

Zdławili bo nie spełniały polskich przepisów

Autor:  marcin [ Pon Cze 06, 2005 1:53 pm ]
Temat postu: 

no wlanie to nie jest blokada tylko byly przystosowywane do polskich wymogow a skutery maja jakas tam blokade a romety sie po prostu ulepsza

Autor:  doger [ Czw Cze 16, 2005 1:38 pm ]
Temat postu: 

Musze sobie zrobić z kolankiem.
Z innymi nie chce bo boje sie ze coś zepsuje i bedzie mi duzo palił

Autor:  Morph [ Czw Cze 16, 2005 1:50 pm ]
Temat postu: 

wyście powariowali, czy wy niewiecie że jawka 50 ma trzy pierścienie, a ogar, specjalnie zdjęty jeden, żeby miał mniejsze sprężanie? Pozatym Marcin ma racje, ogary są osłabiane, między ninnymi przez te pierścienie. Wkońcu marcin jest administratorem, to hyba wie co mówi no nie? <lol>

Autor:  Jêdrek [ Czw Lip 07, 2005 7:03 pm ]
Temat postu: 

Silnik ogara ma troszkę inny wał tzn ma ścięte delikatnie połówki wału co zwiększa objętość skrzyni korbowej. Mój kolega jeździ na takim wale i jego ogar jest słabszy od mojego.

Autor:  tomekk [ Wto Sie 16, 2005 1:25 pm ]
Temat postu: 

to chyba dobrze ze jest większa pojemnosc skrzyni korbowej? ja mam taki wal i moj ogar 65km/h idzie lekko

Autor:  apollan [ Wto Sie 16, 2005 1:27 pm ]
Temat postu: 

wlasnie nie

Autor:  mati590 [ Śro Sie 17, 2005 9:21 am ]
Temat postu: 

im mniejsza pojemność skrzyni korbowej tym większa moc a dysze w oryginale masz 65 a możesz zamienić na 70 albo 68

Autor:  Artizzz [ Śro Sie 17, 2005 1:18 pm ]
Temat postu: 

Ja właśnie mam "odblokowanego" Ogara, tzn. ucięte kolanko, rozpiłowany króciec, dysza chyba 68 i zapłon ustawiany na czuja - i nie widać efektów. No może trochę poprawiło się przyspieszenie. Ale V-max pozostała na poziomie 55 km/h.
Może to przez ten wał?? Bo części mam w 100% polskie (aha i 3 pierścienie na tłoku).

Autor:  apollan [ Śro Sie 17, 2005 6:09 pm ]
Temat postu: 

na bank nie przez wal <Czytaj>

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/