Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Zdjęcie blokady
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/zdj-cie-blokady-t12-30.html
Strona 3 z 3

Autor:  bosek3 [ Śro Sty 11, 2006 3:18 pm ]
Temat postu: 

Silniki dezamet 019 też były blokowane ponieważ ich normalne wersje były wysyłane do holandi gdzie były inne przepisy niz w Polsce.

Autor:  gwh [ Pią Sty 13, 2006 7:06 am ]
Temat postu: 

to przeciez taksamo jak szedł komar na zachód po nawa mofa condor i jakoś tez nie był blokoany tylko jest skonstruowany do naszych przepisów

Autor:  marcino88 [ Nie Lut 05, 2006 12:40 pm ]
Temat postu: 

co do wypowiedzi "morph"a..nie zgadzam sie z toba poniewaz kumpel nie dawno robil kape silnika w swojej jawce 50 mustang i tam byly tylko 2 pierscienie <rotfl> a robil on dopiero pierwsza kape wiec to co tam bylo bylo orginalne i pewne jest ze nikt tam nie grzebal wczesniej bo ma ja od swojego dziadka i wie co w niej robil co nie ?? :P..... pozdro...

Autor:  tomekk [ Nie Lut 05, 2006 6:24 pm ]
Temat postu: 

z tego co wiem to nowsze jawki tez byly dlawione (moj kumpel ma jawke z 1979 roku i tez ma dwa pierscionki i wal ze scietymi polowkami).

Autor:  apollan [ Nie Lut 05, 2006 6:35 pm ]
Temat postu: 

Dupa dupa dupa!!

z jawkami to było tak:

wał "calościowy" taki jak mam(zdjecia moge dac) byl stosowany tylko w jawkach czeskich.

Co do tłoków to niektórzy mówią , ze czeskie orginalnie mialy dwa pierscienie, inni ze trzy, ja z kolei sądzę, że miały dwa pierścienie, i uzasadnię to tym, ze w książce Motocykle z 1971r byla wzmianka ze jawka ma 2 pierscienie.

A gaźniki i kolanka to juz Polacy dławili.

Pozdro.

Autor:  Arkadius3 [ Pon Lut 06, 2006 5:27 pm ]
Temat postu: 

apollan - te czeskie silniki maja raczej 3 pierścienie albo ksiązki czeskie kłamią kiedyś się do takiej dobrałem od Jawy 50 i pisało ze ma 3 pierścionki 49ccm poj i takie tam tak jak w polskich ksiązkach jest opisiane chociaż ja miałem 3 pierścienowego Michal4329 2-pierścieniowego i szły łeb w łeb zawsze skoro nie widać różnicy to po co przepłacać :D

Autor:  gwh [ Wto Lut 07, 2006 7:48 am ]
Temat postu: 

testował to gosciu który miał ogarka pzredemna(kupił nówke i jeździł nim od czasów podstawowki ) teraz ja go mam (on pracuje w sklepie motryzacyjnym) ipo testach obydwoje stwierdziliśmy że nie ma zadnej różniocy na tych tłokach oprócz tego ze na 3 pierscienowym sie bardziej grzeje

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/