Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Komar Na crossa
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/komar-na-crossa-t1209.html
Strona 1 z 2

Autor:  KameQ [ Śro Mar 15, 2006 5:55 pm ]
Temat postu:  Komar Na crossa

Czy moglibyscie wypisac wszystkie przeróbki które mógł bym zastosowac przerabiajac na crossa Techniczne i Wizualne przeróbki z góry dziekuje :P :>

Autor:  Arkadius3 [ Śro Mar 15, 2006 6:55 pm ]
Temat postu: 

na pewno jakieś wysokie zawiachy przedni błotnik podnieść wyżej i w sumie nie wiem co jeszcze

Autor:  pavlitto [ Czw Mar 16, 2006 12:57 pm ]
Temat postu: 

* przednie zawiasy z WSK
* tylne sprężynki z MZ ETZ
* wzmocnienie silnika
* kolanko z motorynki, żeby tłumik był wysoko
* przedni błotnik z simsona enduro
* wzmocnienie ramy i kół
* opony "kostki"
* handbary (do kupienia na agmocie)
* stopka boczna

w sumie chodzi w tym wszystkim o to, aby podczas lądowania nie połamała się rama i żeby umiał wjechać w teren (ale wstyd - wizualnie full cross a nawet pod większą górkę nie umie podjechać) no i oczywiście żeby nie ugrzązł - opony kostki

Autor:  KameQ [ Pią Mar 17, 2006 6:18 pm ]
Temat postu: 

Wiecej sposobów nieznacie?

Autor:  kuba848 [ Sob Mar 18, 2006 11:14 am ]
Temat postu: 

Wydaje mi sie że to są wszystkie co pavlitto napisał i że taki temat już był. (Komar to nie Ogar 200)

Autor:  SMOG [ Sob Kwi 01, 2006 7:29 pm ]
Temat postu: 

Ja bym jeszcze dodał cos w stylu: "zmiana silnika" <rotfl>

Autor:  Pdudi [ Śro Kwi 05, 2006 9:25 pm ]
Temat postu: 

Według mnie, takiego motoroweru, jak komar niepowinno się przerabiać na cross. Komar to komar - orginał, a nie cros. Komar zawsze będzie tylko komarem

Autor:  Jaco999 [ Pią Kwi 07, 2006 3:12 pm ]
Temat postu: 

Pdudi ma racje komar nie pasuje na crossa. Nie wieze żeby fajnie wyglądał

Autor:  Lashlo [ Pią Kwi 07, 2006 6:12 pm ]
Temat postu: 

Ja jak bym kupił ścigacza to bym tuningował go na komara.
Komarek to fajna rzecz, żaden motorower nie ma tak ładnie wybitych wzorków na ramie, ani takiej ramy i jeszcze te stare amortyzatory przednie to coś klasycznego. Podoba mi się też kształt silnika, bagażnik i przednia lampa. A Ty chcesz to zniszczyć? Lepiej wyremontuj go i ładnie pomaluj a potem jeźdz sobie 30km/h i niech ludziska się gapią na błyszczącego komara <cfaniak>

Autor:  KameQ [ Pią Kwi 07, 2006 6:36 pm ]
Temat postu: 

kur** Prosiłem o konkretne odpowiedzi a nie "Komar niepasuje do crossa" albo typu "Ja jak bym kupił ścigacza to bym tuningował go na komara.
Komarek to fajna rzecz, żaden motorower nie ma tak ładnie wybitych wzorków na ramie, ani takiej ramy i jeszcze te stare amortyzatory przednie to coś klasycznego. Podoba mi się też kształt silnika, bagażnik i przednia lampa. A Ty chcesz to zniszczyć? Lepiej wyremontuj go i ładnie pomaluj a potem jeźdz sobie 30km/h i niech ludziska się gapią na błyszczącego komara " Jesli niewiecie to sie niewypowiadajcie!!! ;( :/

Rozumie wypowiedz Pavlitto "* przednie zawiasy z WSK
* tylne sprężynki z MZ ETZ
* wzmocnienie silnika
* kolanko z motorynki, żeby tłumik był wysoko
* przedni błotnik z simsona enduro
* wzmocnienie ramy i kół
* opony "kostki"
* handbary (do kupienia na agmocie)
* stopka boczna

w sumie chodzi w tym wszystkim o to, aby podczas lądowania nie połamała się rama i żeby umiał wjechać w teren (ale wstyd - wizualnie full cross a nawet pod większą górkę nie umie podjechać) no i oczywiście żeby nie ugrzązł - opony kostki"

To jest konkretna odpowiedz wiuec prosze o wiecej!A jak niewiecie to sie niewypowiadajcie! :/

Autor:  Pdudi [ Sob Kwi 08, 2006 9:56 pm ]
Temat postu: 

DObra jeśli chcesz sensowne odp to prosze:
Cytuj:
* tylne sprężynki z MZ ETZ
* wzmocnienie silnika
* kolanko z motorynki, żeby tłumik był wysoko
* przedni błotnik z simsona enduro
* wzmocnienie ramy i kół
* opony "kostki"
* handbary (do kupienia na agmocie)
* stopka boczna

ja dodam jeszcze coś z wyglądu:
* tłumik simson "zwykły, nie sportowy
* osłonka na tłumik
* inny bak zamocowany tak jak w ogarze
* zmiana śiedzenia
* inna kiera
* zmiana lamp
* owiewka
* inny błotnik z tyłu, lub ew. inaczej zamocowany
* zmiana hamulców
* zrobienie coś z tym małym schowkiem ew. wstawienie z innego motoru
* zmiana lusterek
* najwarzniejsze RASOWANIE SILNIKA

Cytuj:
* przednie zawiasy z WSK

ja z tym się niezgodze, ponieważ takie zawiasy sużo nie dadzą. lepiej wziąć amorki z mz lub z jakiegoś crosa(czasami zdarza się okazja kupić tanio)

Autor:  KameQ [ Nie Kwi 09, 2006 7:28 am ]
Temat postu: 

No to rozumie Pdudi i dzieki za oodpowiedź

Autor:  Garry1 [ Nie Kwi 09, 2006 11:27 am ]
Temat postu: 

Pdudi napisał(a):
* zmiana lamp

czy wy rozumiecie roznice między cross'em a enduro?? bo raczej nie!!
Cross'y ich silnik są tak wyżyłowane no moc, że działają tylko jakieś 100 godzin a pozniej sie rozpadają!! trzeba wymienic tłok korbowód sworzeń żeby dalej jechać inaczej rozpizgamy caly silnik!! ponadto nie posiada lamp i nie jest dopuszczony do ruchu drogowego.
Enduro: posiada lampy kierunkowskazy a silnik dziala tyle ile powinien czyli kilka lat :) mozna nim jezdzic wszędzie po ulicach i wjechac na cos więcej do lasu. POZDRO i pomyślcie na co przerabiacie zamiast pisać głupoty... ja osobiście będe dążył do Enduro

Autor:  KameQ [ Nie Kwi 09, 2006 12:48 pm ]
Temat postu: 

Własnie wiem i ja chce Enduro ale musze ogarka 200 bez papierów skołowac!

Autor:  Pdudi [ Nie Kwi 09, 2006 2:03 pm ]
Temat postu: 

jeszcze jedno wymyśliłem:
* silnik popmalować na czarko farbą odporną na wysokie temperatury.

PS. Garry1 - każdy wie o tym co napisałeś, więc niepodwarzaj naszego autoryteru :D

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/