Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Ile można wyciągnąc z ogarka?? https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/ile-mo-na-wyci-gn-c-z-ogarka-t12600.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Lukaaas [ Śro Maj 21, 2008 8:47 pm ] |
Temat postu: | Ile można wyciągnąc z ogarka?? |
powiedzcie szczerze ile wyciągnie ogarek i co w nim przerobić??? większy cylinder odpada od razu |
Autor: | kroczus [ Śro Maj 21, 2008 9:13 pm ] |
Temat postu: | |
..... było? tak tak,chyba było ok 90 |
Autor: | Jacek-J129 [ Śro Maj 21, 2008 9:23 pm ] |
Temat postu: | |
Moim zdaniem najrozsądniejsza prędkość w Ogarze po przeróbce to 80 km/h, przy przyzwoitym tuningu. |
Autor: | Leszczu5000 [ Śro Maj 21, 2008 9:30 pm ] |
Temat postu: | |
Żeby ogarek szybko jezdził to musisz po pierwsze większy cylinder 60cm3, rozplanować głowice, gażnik wymienic od simsona, a przede wszystkim odblokować sprzęcior.Tylko że taki tuning skraca żywotność twojego ogara POWODZENIA |
Autor: | Jacek-J129 [ Śro Maj 21, 2008 9:34 pm ] |
Temat postu: | |
Leszczu5000 napisał(a): a przede wszystkim odblokować sprzęcior Powiedz mi kolego od kiedy Ogar posiada jakiekolwiek blokady?. Leszczu5000 napisał(a): rozplanować głowice
Jak już splanować. |
Autor: | Olo [ Śro Maj 21, 2008 9:34 pm ] |
Temat postu: | |
Leszczu5000 napisał(a): Żeby ogarek szybko jezdził to musisz po pierwsze większy cylinder 60cm3 lukaaasseat napisał(a): większy cylinder odpada od razu Leszczu5000 napisał(a): rozplanować głowice, gażnik wymienic od simsona jak już to splanować ale owszem, jest to potrzebne, gaźnik niekoniecznie trzeba zmieniać, wystarczy rozwiercić Jikova Leszczu5000 napisał(a): Tylko że taki tuning skraca żywotność twojego ogara Co prawda to prawda, silnika, który jest już na wykończeniu nie opłaca się tuningować bez remontu [ Dodano: 21 Maj 2008, 22:35 ] Jacek-J129 napisał(a): Powiedz mi kolego od kiedy Ogar posiada jakiekolwiek blokady? na wieki, przecież każdy wie o króćcu, kolanku i zapłonie
|
Autor: | Ziuton [ Śro Maj 21, 2008 10:45 pm ] |
Temat postu: | |
Leszczu5000 napisał(a): pierwsze większy cylinder 60cm3, ja bym tego syfu nie założył. Raz kupiłem i sie przejechałem . Cylnider mozna sobie sameu przerobić Leszczu5000 napisał(a): gażnik wymienic od simsona
dla v maxa polecam g20m |
Autor: | Leszczu5000 [ Czw Maj 22, 2008 1:07 am ] |
Temat postu: | |
Przerub cylinder to zobaczymy czy rok pojezdzisz, nie myśl na głos Ziuton [ Dodano: 22 Maj 2008, 04:09 ] Moderator powinien o tym wiedzieć że po sprowadzeniu jawek i ogarów do polski zostały zablokowane [ Dodano: 22 Maj 2008, 04:11 ] Olo zgadzam się splanować [ Dodano: 22 Maj 2008, 04:16 ] a przede wszystkim odblokować sprzęcior - moderator. BEZ KOMENTARZA SAMI OCEŃCIE |
Autor: | Jacek-J129 [ Czw Maj 22, 2008 7:48 am ] |
Temat postu: | |
Jak już to odławiać silnik , zrobić mu SWAP a nie tak jak Ty to napisałeś - "ściągać" blokady. |
Autor: | Lukaaas [ Czw Maj 22, 2008 7:55 am ] |
Temat postu: | |
Olo napisał(a): jak już to splanować ale owszem, jest to potrzebne, gaźnik niekoniecznie trzeba zmieniać, wystarczy rozwiercić Jikova
czyli co trzeba zrobić z tą głowicą i gaźnikiem ,z gaźnikiem wiem o co chodzi ,tylko co i jak rozwiecic ?? |
Autor: | Jacek-J129 [ Czw Maj 22, 2008 11:53 am ] |
Temat postu: | |
Leszczu5000, Zwracam honor . Ale poćwicz ortografię. lukaaasseat napisał(a): czyli co trzeba zrobić z tą głowicą
Są tematy o planowaniu głowicy, krok po kroku co i jak. |
Autor: | Olo [ Czw Maj 22, 2008 2:19 pm ] |
Temat postu: | |
O rozwiercaniu też ostatnio ktoś napisał, wszystko będzie się znajdować na 1 stornie danego działu |
Autor: | Ziuton [ Czw Maj 22, 2008 8:41 pm ] |
Temat postu: | |
Leszczu5000 napisał(a): Przerub cylinder to zobaczymy czy rok pojezdzisz, nie myśl na głos Ziuton
o co ci kuzwa chodzi ? Temat jest o wyciagnięciu v maxa , wiec po co sie wpier... |
Autor: | miko229 [ Pon Maj 26, 2008 7:54 pm ] |
Temat postu: | Re: Ile można wyciągnąc z ogarka?? |
lukaaasseat napisał(a): powiedzcie szczerze ile wyciągnie ogarek i co w nim przerobić???
większy cylinder odpada od razu ja do swojego OGARKA włożyłem silnik od WSK-i i ma pojemność 175ccm ! ale konieczne było zwiększenie wysokości przedniego zawieszenia i grubsza opona na tył niedługo zamieszczę fotki ta zmiana bardzo zwiększa osiągi ROMET |
Autor: | Olo [ Pon Maj 26, 2008 7:56 pm ] |
Temat postu: | |
miko229, ale tu jest mowa o seryjnym silniku |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |