Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Kąt owk okien płuczących.
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/k-t-owk-okien-p-ucz-cych-t13169.html
Strona 1 z 2

Autor:  Pavloor [ Sob Cze 07, 2008 7:52 pm ]
Temat postu:  Kąt owk okien płuczących.

Siema, jaki powinien być kąt owk okien płuczących w podrasowanych silnikach jawki? Te co sa tylko poszerze ale dwa dodatkowe płuki moge zmienić im owk. Pozdrawiam
PS; Byl taki temat ale tam bylo za malo informacji

Autor:  r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 8:18 pm ]
Temat postu: 

Wydaje mi się że w symetrykach błędem są okna płuczące na różnych wysokosciach.

Autor:  przem578 [ Sob Cze 07, 2008 8:31 pm ]
Temat postu: 

r4g3, a możesz wytłumaczyć dlaczego? To w pięciopłuku nie robić okien na tej samej wysokości?

Autor:  r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 8:52 pm ]
Temat postu: 

To tylko moje zdanie, traci się ciśnienie sprężania.

Autor:  przem578 [ Sob Cze 07, 2008 8:56 pm ]
Temat postu: 

Aha już rozumiem ale to niezależnie ile bedzie okien to jeśli nie będą wszystkie na tej samej wysokości to sie trochę straci ciśnienia, dobrze rozumuję??

Autor:  Pavloor [ Sob Cze 07, 2008 9:02 pm ]
Temat postu: 

Możliwe ze masz racje, ale ciezko to potwierdzic. Sluchaj zmienie wysokosci ona o 1mm to 10 stopni OWK. Więc troche nawet wiecej nie zmieni mi duzo cisnienia. Co o tym sadzicie?

Autor:  r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 10:10 pm ]
Temat postu: 

1mm to nie 10 owk. Tego się tak nie przelicza.

Autor:  kamil_ziomek [ Nie Cze 08, 2008 1:31 pm ]
Temat postu: 

No właśnie też mi się tak zdje bo tłok ma około 44mm skoku czyli by wychodziło 440 stopni a to jest nie możliwe.

Autor:  Wojtek_17. [ Nie Cze 08, 2008 6:45 pm ]
Temat postu: 

10stopni to w silniku jawki 0,24mm

[ Dodano: 8 Czerwiec 2008, 18:46 ]
znaczy 2,4mm pomyliłem się wyzej

Autor:  przem578 [ Nie Cze 08, 2008 6:48 pm ]
Temat postu: 

Wojtek_17., jest to pewne??Liczyłeś to jakoś?

Autor:  r4g3 [ Nie Cze 08, 2008 7:11 pm ]
Temat postu: 

Wojtek_17. napisał(a):
10stopni to w silniku jawki 0,24mm

[ Dodano: 8 Czerwiec 2008, 18:46 ]
znaczy 2,4mm pomyliłem się wyzej


bzdura

Autor:  Z3US [ Nie Cze 08, 2008 7:18 pm ]
Temat postu: 

PRAWDA. 2,44444444mm to jest 10stopni obrotu wału. W tej chwili sobie z prostej proporcji wyliczyłem. Jeden obrót wału to jest 360stopni, czyli tłok idzie w góre i w dół, czyli przejeżdża dwa razy po 44mm, co dla 360 stopni rowne jest 88mm. Dla 10 stopni wychodzi 2,44mm.

Autor:  przem578 [ Nie Cze 08, 2008 7:19 pm ]
Temat postu: 

Widać, ze na tym forum to mało kto wie jak się mierzy katy o.w.k okien. Radze poczytać artykuły Sałka bo tam jest to w dosyć prosty sposób wyjaśnione.

A swoja drogą to może ktoś wie jakie są katy w TT?

[ Dodano: 8 Czerwiec 2008, 19:19 ]
Z3US, oj chyba nie masz racji

Autor:  Z3US [ Nie Cze 08, 2008 7:21 pm ]
Temat postu: 

Dlaczego nie ? Na zdrowy rozum tak jest. Udowodnij mi że się myle.

Autor:  Garry1 [ Nie Cze 08, 2008 7:42 pm ]
Temat postu: 

popatrz jak się wał rusza i jak przekazuje to na korbowód, kilka stopni w GMP i DMP jest po prostu tracona, bo wał zmienia położenie a tłok jest w jednym miejscu

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/