Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Kąt owk okien płuczących. https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/k-t-owk-okien-p-ucz-cych-t13169.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Pavloor [ Sob Cze 07, 2008 7:52 pm ] |
Temat postu: | Kąt owk okien płuczących. |
Siema, jaki powinien być kąt owk okien płuczących w podrasowanych silnikach jawki? Te co sa tylko poszerze ale dwa dodatkowe płuki moge zmienić im owk. Pozdrawiam PS; Byl taki temat ale tam bylo za malo informacji |
Autor: | r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 8:18 pm ] |
Temat postu: | |
Wydaje mi się że w symetrykach błędem są okna płuczące na różnych wysokosciach. |
Autor: | przem578 [ Sob Cze 07, 2008 8:31 pm ] |
Temat postu: | |
r4g3, a możesz wytłumaczyć dlaczego? To w pięciopłuku nie robić okien na tej samej wysokości? |
Autor: | r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 8:52 pm ] |
Temat postu: | |
To tylko moje zdanie, traci się ciśnienie sprężania. |
Autor: | przem578 [ Sob Cze 07, 2008 8:56 pm ] |
Temat postu: | |
Aha już rozumiem ale to niezależnie ile bedzie okien to jeśli nie będą wszystkie na tej samej wysokości to sie trochę straci ciśnienia, dobrze rozumuję?? |
Autor: | Pavloor [ Sob Cze 07, 2008 9:02 pm ] |
Temat postu: | |
Możliwe ze masz racje, ale ciezko to potwierdzic. Sluchaj zmienie wysokosci ona o 1mm to 10 stopni OWK. Więc troche nawet wiecej nie zmieni mi duzo cisnienia. Co o tym sadzicie? |
Autor: | r4g3 [ Sob Cze 07, 2008 10:10 pm ] |
Temat postu: | |
1mm to nie 10 owk. Tego się tak nie przelicza. |
Autor: | kamil_ziomek [ Nie Cze 08, 2008 1:31 pm ] |
Temat postu: | |
No właśnie też mi się tak zdje bo tłok ma około 44mm skoku czyli by wychodziło 440 stopni a to jest nie możliwe. |
Autor: | Wojtek_17. [ Nie Cze 08, 2008 6:45 pm ] |
Temat postu: | |
10stopni to w silniku jawki 0,24mm [ Dodano: 8 Czerwiec 2008, 18:46 ] znaczy 2,4mm pomyliłem się wyzej |
Autor: | przem578 [ Nie Cze 08, 2008 6:48 pm ] |
Temat postu: | |
Wojtek_17., jest to pewne??Liczyłeś to jakoś? |
Autor: | r4g3 [ Nie Cze 08, 2008 7:11 pm ] |
Temat postu: | |
Wojtek_17. napisał(a): 10stopni to w silniku jawki 0,24mm
[ Dodano: 8 Czerwiec 2008, 18:46 ] znaczy 2,4mm pomyliłem się wyzej bzdura |
Autor: | Z3US [ Nie Cze 08, 2008 7:18 pm ] |
Temat postu: | |
PRAWDA. 2,44444444mm to jest 10stopni obrotu wału. W tej chwili sobie z prostej proporcji wyliczyłem. Jeden obrót wału to jest 360stopni, czyli tłok idzie w góre i w dół, czyli przejeżdża dwa razy po 44mm, co dla 360 stopni rowne jest 88mm. Dla 10 stopni wychodzi 2,44mm. |
Autor: | przem578 [ Nie Cze 08, 2008 7:19 pm ] |
Temat postu: | |
Widać, ze na tym forum to mało kto wie jak się mierzy katy o.w.k okien. Radze poczytać artykuły Sałka bo tam jest to w dosyć prosty sposób wyjaśnione. A swoja drogą to może ktoś wie jakie są katy w TT? [ Dodano: 8 Czerwiec 2008, 19:19 ] Z3US, oj chyba nie masz racji |
Autor: | Z3US [ Nie Cze 08, 2008 7:21 pm ] |
Temat postu: | |
Dlaczego nie ? Na zdrowy rozum tak jest. Udowodnij mi że się myle. |
Autor: | Garry1 [ Nie Cze 08, 2008 7:42 pm ] |
Temat postu: | |
popatrz jak się wał rusza i jak przekazuje to na korbowód, kilka stopni w GMP i DMP jest po prostu tracona, bo wał zmienia położenie a tłok jest w jednym miejscu |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |