Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Co zrobić żeby było większe V-max ? https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/co-zrobi-eby-by-o-wi-ksze-v-max-t13723.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | pawelak23 [ Wto Cze 24, 2008 6:07 pm ] |
Temat postu: | Co zrobić żeby było większe V-max ? |
Mam silnik S-38 i włożyłem dużą zębatke na koło. Owszem zrobił sie mocniejszy ale V-max mnie nie zadowala Co mogę zrobić by go powiększyć ? Dodam że mam splanowaną głowicę o 1mm i będę rozwiercał gażnik do 14mm. I nie chcę wymienać zębatek ani niczego kupować, chodzi mi o przeróbki ręczne. Przeróbki te mają powiększyć tylko V-max bo moc jest wystarczająca. [ Dodano: 25 Czerwiec 2008, 10:03 ] Odpowie mi ktoś ? |
Autor: | kamil_ziomek [ Śro Cze 25, 2008 12:26 pm ] |
Temat postu: | |
musiałbyś zwiększyć obroty tego sinika ale to mu się dobrze nie objawi.Musiałyś zmienić wysokości okien gaźnik i wydech ale o ile to nie wiem. Może tak jak w simsonie by było. |
Autor: | pawelak23 [ Śro Cze 25, 2008 5:37 pm ] |
Temat postu: | |
Gaźnik będzie rozwiercany A kupować nic nie chce. |
Autor: | motomaniek10 [ Śro Cze 25, 2008 7:06 pm ] |
Temat postu: | |
Napompuj opony do 3,5 bara to Ci sie zwiekszy ich srednica co poprawi osiagi |
Autor: | Moby [ Śro Cze 25, 2008 10:33 pm ] |
Temat postu: | |
-Podpiłuj nóżkę tłoka od strony dolotu -Skróć kolanko tak aby wchodziło w tłumik 3cm -Wypoleruj kanały w cylindrze -Uszczelnij dokładnie tłumik i kolanko -Usuń nagar z tłoka, głowicy oraz z kolanka Nie wiem czy te patenty działają bo nie testowałem. |
Autor: | MVVS [ Śro Cze 25, 2008 10:36 pm ] |
Temat postu: | |
motomaniek10 napisał(a): Napompuj opony do 3,5 bara to Ci sie zwiekszy ich srednica co poprawi osiagi
Opona nie zwiększy swojej średnicy ponieważ w niej jest metalowa siatka która zabezpiecza przed zwiększeniem się opony. |
Autor: | Olo [ Śro Cze 25, 2008 10:39 pm ] |
Temat postu: | |
motomaniek10 napisał(a): Napompuj opony do 3,5 bara to Ci sie zwiekszy ich srednica co poprawi osiagi A nie wiesz, że większa opona stawia większe opory toczenia? Pompując więcej powietrza powodujesz, że opona pod obciążeniem mniej się "ugina" (po prostu nie robi się flak), a jak mniej się "ugina" to styka się z jezdnią mniejszą powierzchnią i nie powoduje taki oporów Tylko że wtedy odczuwasz każdą nierówność i wystarczy troszeczkę piasku na jezdni i leżysz [ Dodano: 25 Czerwiec 2008, 23:39 ] A Ty jak zwykle się pośpieszyłeś |
Autor: | Driver [ Czw Cze 26, 2008 7:59 am ] |
Temat postu: | |
Moby napisał(a): -Skróć kolanko tak aby wchodziło w tłumik 3cm Mi wchodzi 1,5cm - Jest dobrze.Moby napisał(a): -Usuń nagar z tłoka, głowicy oraz z kolanka Poprawi to elastyczność pracy silnika. Dużego wpływu na moc nie ma. Moby napisał(a): -Wypoleruj kanały w cylindrze Mieszanka będzie łatwiej przepływała przez kanały - da to wszystko w połączeniu razem z polerką skrzyni korbowej sporo - wykonanie kosztuje dużo czasu - np. polerka jakieś 3h jeżeli będziesz robił dokładnie.
|
Autor: | motomaniek10 [ Czw Cze 26, 2008 8:09 am ] |
Temat postu: | |
Mvvs, widziales kiedys takie 3 obrazki, bardziej to w ksiazce samochodowej, ale na pierwszym za malo powietrza-srodek opony wklesly, w sam raz-opona cala powierzchnia przylega do nawierzchni, za duzo to srodek sie wybula. Ale napsalem to tak tylko... V-max w motorkach nie da sie az tak bardzo zwiekszyc. |
Autor: | pawelak23 [ Czw Cze 26, 2008 8:29 am ] |
Temat postu: | |
Moby napisał(a): -Podpiłuj nóżkę tłoka od strony dolotu O ile ? Moby napisał(a): -Skróć kolanko tak aby wchodziło w tłumik 3cm
-Uszczelnij dokładnie tłumik i kolanko -Usuń nagar z tłoka, głowicy oraz z kolanka To powyżej mam |
Autor: | Moby [ Czw Cze 26, 2008 9:58 am ] |
Temat postu: | |
pawelak23 napisał(a): Moby napisał(a): -Podpiłuj nóżkę tłoka od strony dolotu O ile ? O 1mm, jak to zrobisz to napisz czy jakieś efekty są. |
Autor: | pawelak23 [ Czw Cze 26, 2008 1:19 pm ] |
Temat postu: | |
A czy ktoś takie piłowanie robił ? Bo nie wiem czy to coś da a nie chce sobie tłoka zepsuć. A rozwiercenie gaźnika na 14mm spowoduje większe V-max ? Czy to tylko moc poprawia ? |
Autor: | MVVS [ Czw Cze 26, 2008 1:45 pm ] |
Temat postu: | |
motomaniek10 napisał(a): Mvvs, widziales kiedys takie 3 obrazki, bardziej to w ksiazce samochodowej, ale na pierwszym za malo powietrza-srodek opony wklesly, w sam raz-opona cala powierzchnia przylega do nawierzchni, za duzo to srodek sie wybula. a nie zauważyłeś, że opona nawet 17x2.75 (chociaż on ma pewnie 2.25) nie za bardzo ma się gdzie wybulać? A nawet w autach takie "dodanie" prędkości mieści się w granicach błędu prędkościomierza...
|
Autor: | kamil_ziomek [ Czw Cze 26, 2008 9:07 pm ] |
Temat postu: | |
Koniec już z tą oponą. Ja miałem spiłowany tłok o 1mm i faktycznie miał troszke większe obroty.Teraz mam tuning gdzie cylinder jest podniesiony o 1,5 mm i spiłowany od góry o tyle tłok odchudzony i skrycony o 3mm. Silnik ma niezłego kopa na wyszych obrotach. |
Autor: | pawelak23 [ Wto Lip 01, 2008 1:58 pm ] |
Temat postu: | |
pawelak23 napisał(a): A rozwiercenie gaźnika na 14mm spowoduje większe V-max ?
Czy to tylko moc poprawia ? [ Dodano: 2 Lipiec 2008, 16:02 ] Odpowie mi ktoś? |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |