Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

No to remont.
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/no-to-remont-t13781-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Diabloo [ Nie Cze 29, 2008 10:36 pm ]
Temat postu: 

niom oki, większośc rozumiem.
Zaczys a co ma do tego tokarz?
slawek90 jakie mniej więcej koszta? Zrobie to sam?

Autor:  kamil_ziomek [ Pon Cze 30, 2008 9:35 am ]
Temat postu: 

W sumie to wychodzi koło 90 zł. Niektórzy pomyślą że lepiej kupić nowy psełdo wzmacniany wał z łożyskiem zamiat tuleji ale jeśli chcecie mieć w polskim silniku wał made in china to prosze bardzo. Ja musiałem kumplowi przy nim spiłować 0,5 cm gwintu od strony sprzęgła bo się go wcisnąć nie dało. Wał dochodził prawie do tej pokrywy od sprzęgła (tej co ją zawleczki trzymają)

A jak kupować wał to orginał ZMD

P.S. W simsonie były takie podkładkie na swomrzniu między tłokiem a korbowodem żeby tłok nie latał. W WSK 175 między połówkami wału a korbowodem.

Autor:  krzysiuslapa [ Wto Lip 08, 2008 8:40 am ]
Temat postu: 

No były, ale ten tłok tak na boki musi się troszkę ruszać by się lepiej ułożył w cylindrze.

Ja kupiłem na Allegro wał (nowy do charta) i pisało "Made by Poland" jakby niemogło "Wyprodukowano w Polsce" i jedyne co musiałem zrobić to tulejkę troszke papierem ściernym 1000 przejechać bo miała zadziorki.

Zobaczymy ile wytrzyma.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/