Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Jak podrasowac ogara 205 ??
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/jak-podrasowac-ogara-205-t1406.html
Strona 1 z 3

Autor:  Grooh [ Nie Kwi 30, 2006 9:19 am ]
Temat postu:  Jak podrasowac ogara 205 ??

Mam Pytanie. Jak podrasować ogara 205 nie zmieniając zębatek? czy w tym przypadku cylinder 60ccm cos da? i wogóle co trzeba zrobic żeby jeździł z 70,75km/h??

Autor:  SzyMZek [ Nie Kwi 30, 2006 9:26 am ]
Temat postu: 

Raczej nieda się z ogara 205 wyciągnąć 75km/h. Więcej niż 65km/h rczej się nieda bez wymiany silnika na np Dezamet 027(od charta) Zmiana zębatek i tak nic nieda bo silnik niebędzie miał wystarczającej mocy alby się rozpędzić. Na dobrym silniku i zębatce od motorynki wyciągniesz 55-60.

Autor:  Grooh [ Nie Kwi 30, 2006 9:37 am ]
Temat postu: 

wiem że 75 km/h jest prawie nie mozliwe... <dobani> ale zawsze można spróbować.. czy polerowanie cylindra itd. coś da? napiszcie co można by zrobic :D z góry THX ;)

Autor:  SzyMZek [ Nie Kwi 30, 2006 10:05 am ]
Temat postu: 

Jeżeli chcesz się pobawić w modyfikacje to:
-polerka komory korbowej
-polerowanie, skrócenie tłkoka
-powiększenie kanałów i ich polerowanie
-wymiana gażnika na większy 13mm(orginalnie 12) od 3biegowego rometa 50t-1
-polanowanie głowicy i polerka
-możesz zastosować cylinder 60co(55)
-stożek na gażnik
-łożyska wysoko obrotowe
-i wiele inny

Autor:  Grooh [ Nie Kwi 30, 2006 12:05 pm ]
Temat postu: 

no chce sie bawic w modyfikacje...
ale te wiele innych to co? i co mi będzie z meteriałów potrzebne do tych modyfikacji? da ise poprawić mu znacznie moc??

Autor:  SzyMZek [ Nie Kwi 30, 2006 12:27 pm ]
Temat postu: 

Grooh napisał(a):
ale te wiele innych to co
Odpowiednie ustawienie zapłonu ingerencja w sprzęgło świece zapłonowe, wymiana tłumiak i to chyba wszystko. Napewno moc i dynamika silnika się poprawią ale dokładnie ci niepoweim <spoko>

Autor:  Grooh [ Nie Kwi 30, 2006 2:46 pm ]
Temat postu: 

Ale co będzie mi do tego potrzebne? Papier ścierny co jeszcze?? opłaca sie robic szlif cylindra?

zalezy mi głównie na v-max'ie ale przyspieszenie tez by sie nadało...

Kolor czerwony jest kolorem administracji i zabroniony do uzywania przez innych userow... DanDee

Autor:  SzyMZek [ Nie Kwi 30, 2006 3:58 pm ]
Temat postu: 

papier wodny, pilniki, pasta polerska, a szlif zrób sobie 3 albo 60cm(55) kup :P

Autor:  Jaco999 [ Pon Maj 01, 2006 6:00 pm ]
Temat postu: 

I tak Dezamet 023 nie bedzie lepszy od Jawki 223 :D

[ Dodano: 1 Maj 2006, 18:01 ]
Ale spróbować warto. Powodzenia

Autor:  SzyMZek [ Pon Maj 01, 2006 8:21 pm ]
Temat postu: 

Jaco999, Nieprzechwalaj sie tak jakie te silniki to cuda :| Każdy woli co innego. Grooh, dowiedziałem się oststnio że można taki silnik przerobić na 70cm3. Ale trzeba wymienić tuleje cylindra i tłok- wał wytrzyma max 1sezon <rotfl> <rotfl>

Autor:  Grooh [ Pon Maj 01, 2006 9:33 pm ]
Temat postu: 

a drogie są takie przeróbki?? bo po zakupie motoru niezbyt mam kase..;/

Autor:  FiKaS [ Pon Maj 01, 2006 10:24 pm ]
Temat postu: 

Stary to moze troche na nim pojezdzij a potem sie bierz za przerobki ;>

sam wydech z simka to koszt ok 70 zł :]

nowy cylinder 60cm3 + tlok + pierscionki (do jawki :) ) to koszt ok 90 zł

Wiecej chyba nie musze wymieniac :]

pozdrawiam :)

Autor:  SzyMZek [ Wto Maj 02, 2006 7:51 am ]
Temat postu: 

Cylinder 60(55) na allegro 75zł+11-przesyłka do ogara 205
FiKaS, Na wydech od simka szkoda kasy bo wiele mocy niecyskasz ;/

Autor:  FiKaS [ Wto Maj 02, 2006 9:00 am ]
Temat postu: 

simson_s51 , byc moze :] no ale nie zaprzeczysz ze 75 kaemha nie pojedzie a koszty takich przeróbek to DUŻE koszty... no i dużo pracy... a to nadal tylko 2 biegi...

ogar 200 rlz :)

Autor:  Grooh [ Wto Maj 02, 2006 9:29 am ]
Temat postu: 

miałem okazje wybierać pomiędzy ogarem 200 i 205.. wybór padł na 205.. wczoraj ścigałem sie z 200 i... o dziwno nie dostawił mnie... moze nie jechaliśmy do konca równo bo potem o pół długości motoru mnie wyprzedził... wsk kolegi tez rozwaliłem.. więce pora na jakiegos simsona <lol2> <wow> ale jednak wole kopac do przodu i palic na raz nie na 5. a wgoóle opłaca sie ten cylinder 60??

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/