Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Jak podrasowac ogara 205 ?? https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/jak-podrasowac-ogara-205-t1406.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Grooh [ Nie Kwi 30, 2006 9:19 am ] |
Temat postu: | Jak podrasowac ogara 205 ?? |
Mam Pytanie. Jak podrasować ogara 205 nie zmieniając zębatek? czy w tym przypadku cylinder 60ccm cos da? i wogóle co trzeba zrobic żeby jeździł z 70,75km/h?? |
Autor: | SzyMZek [ Nie Kwi 30, 2006 9:26 am ] |
Temat postu: | |
Raczej nieda się z ogara 205 wyciągnąć 75km/h. Więcej niż 65km/h rczej się nieda bez wymiany silnika na np Dezamet 027(od charta) Zmiana zębatek i tak nic nieda bo silnik niebędzie miał wystarczającej mocy alby się rozpędzić. Na dobrym silniku i zębatce od motorynki wyciągniesz 55-60. |
Autor: | Grooh [ Nie Kwi 30, 2006 9:37 am ] |
Temat postu: | |
wiem że 75 km/h jest prawie nie mozliwe... ale zawsze można spróbować.. czy polerowanie cylindra itd. coś da? napiszcie co można by zrobic z góry THX |
Autor: | SzyMZek [ Nie Kwi 30, 2006 10:05 am ] |
Temat postu: | |
Jeżeli chcesz się pobawić w modyfikacje to: -polerka komory korbowej -polerowanie, skrócenie tłkoka -powiększenie kanałów i ich polerowanie -wymiana gażnika na większy 13mm(orginalnie 12) od 3biegowego rometa 50t-1 -polanowanie głowicy i polerka -możesz zastosować cylinder 60co(55) -stożek na gażnik -łożyska wysoko obrotowe -i wiele inny |
Autor: | Grooh [ Nie Kwi 30, 2006 12:05 pm ] |
Temat postu: | |
no chce sie bawic w modyfikacje... ale te wiele innych to co? i co mi będzie z meteriałów potrzebne do tych modyfikacji? da ise poprawić mu znacznie moc?? |
Autor: | SzyMZek [ Nie Kwi 30, 2006 12:27 pm ] |
Temat postu: | |
Grooh napisał(a): ale te wiele innych to co Odpowiednie ustawienie zapłonu ingerencja w sprzęgło świece zapłonowe, wymiana tłumiak i to chyba wszystko. Napewno moc i dynamika silnika się poprawią ale dokładnie ci niepoweim
|
Autor: | Grooh [ Nie Kwi 30, 2006 2:46 pm ] |
Temat postu: | |
Ale co będzie mi do tego potrzebne? Papier ścierny co jeszcze?? opłaca sie robic szlif cylindra? zalezy mi głównie na v-max'ie ale przyspieszenie tez by sie nadało... Kolor czerwony jest kolorem administracji i zabroniony do uzywania przez innych userow... DanDee |
Autor: | SzyMZek [ Nie Kwi 30, 2006 3:58 pm ] |
Temat postu: | |
papier wodny, pilniki, pasta polerska, a szlif zrób sobie 3 albo 60cm(55) kup |
Autor: | Jaco999 [ Pon Maj 01, 2006 6:00 pm ] |
Temat postu: | |
I tak Dezamet 023 nie bedzie lepszy od Jawki 223 [ Dodano: 1 Maj 2006, 18:01 ] Ale spróbować warto. Powodzenia |
Autor: | SzyMZek [ Pon Maj 01, 2006 8:21 pm ] |
Temat postu: | |
Jaco999, Nieprzechwalaj sie tak jakie te silniki to cuda Każdy woli co innego. Grooh, dowiedziałem się oststnio że można taki silnik przerobić na 70cm3. Ale trzeba wymienić tuleje cylindra i tłok- wał wytrzyma max 1sezon |
Autor: | Grooh [ Pon Maj 01, 2006 9:33 pm ] |
Temat postu: | |
a drogie są takie przeróbki?? bo po zakupie motoru niezbyt mam kase.. |
Autor: | FiKaS [ Pon Maj 01, 2006 10:24 pm ] |
Temat postu: | |
Stary to moze troche na nim pojezdzij a potem sie bierz za przerobki ;> sam wydech z simka to koszt ok 70 zł nowy cylinder 60cm3 + tlok + pierscionki (do jawki ) to koszt ok 90 zł Wiecej chyba nie musze wymieniac pozdrawiam |
Autor: | SzyMZek [ Wto Maj 02, 2006 7:51 am ] |
Temat postu: | |
Cylinder 60(55) na allegro 75zł+11-przesyłka do ogara 205 FiKaS, Na wydech od simka szkoda kasy bo wiele mocy niecyskasz |
Autor: | FiKaS [ Wto Maj 02, 2006 9:00 am ] |
Temat postu: | |
simson_s51 , byc moze no ale nie zaprzeczysz ze 75 kaemha nie pojedzie a koszty takich przeróbek to DUŻE koszty... no i dużo pracy... a to nadal tylko 2 biegi... ogar 200 rlz |
Autor: | Grooh [ Wto Maj 02, 2006 9:29 am ] |
Temat postu: | |
miałem okazje wybierać pomiędzy ogarem 200 i 205.. wybór padł na 205.. wczoraj ścigałem sie z 200 i... o dziwno nie dostawił mnie... moze nie jechaliśmy do konca równo bo potem o pół długości motoru mnie wyprzedził... wsk kolegi tez rozwaliłem.. więce pora na jakiegos simsona <lol2> ale jednak wole kopac do przodu i palic na raz nie na 5. a wgoóle opłaca sie ten cylinder 60?? |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |