Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Lepsze osiągi, blokady itd. https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/lepsze-osi-gi-blokady-itd-t14117.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | RyjekOcw [ Pon Lip 07, 2008 3:38 pm ] |
Temat postu: | Lepsze osiągi, blokady itd. |
Witam. Mam Suzuki rg 80 i jedzie ono zaledwie 85 km/h. Zazwyczaj jezdza one około 100km/h. Jest możliwosc ze mam jeszcze jakieś blokady ale nie wiem gdzie one są. A jesli juz nie mam to jak zwiekszyć jego v-max? |
Autor: | koki92nr [ Pon Lip 07, 2008 9:34 pm ] |
Temat postu: | |
Mniejsza zębatka na tył.A licznik ci dobrze działa ? obrotomierz masz ? zobacz do ilu się kręci na postoju a do ilu podczas jazdy i mi napisz |
Autor: | Raymax [ Pon Lip 07, 2008 10:59 pm ] |
Temat postu: | |
jak mówi Rafoolek, zębatka, możliwe, że moduł zablokowany |
Autor: | RyjekOcw [ Wto Lip 08, 2008 3:52 pm ] |
Temat postu: | |
Licznik działa ok. obrotomierz na wolnych obrotach kreci do 10 a podczas jazdy na 6 do 8tys. |
Autor: | koki92nr [ Wto Lip 08, 2008 5:33 pm ] |
Temat postu: | |
Jeżeli wkręca się na 8 tys bez problemów to mi się zdaje że to mało.Moja rs na luzie kręci się do 14 a podczas jazdy troszkę ponad 11.Zdaje się że silnik w twoim moto też jest wysokoobrotowy.Więc raczej masz zablokowany.tu masz filmik ile ci się powinien kręcić : http://www.youtube.com/watch?v=K6PttfIrV64 |
Autor: | RyjekOcw [ Wto Lip 08, 2008 8:48 pm ] |
Temat postu: | |
Ale suzi ma obrotomierz do 12 tysi. a od 10 jest na czerwono. a mi kreci normalnie ponad 10 [ Dodano: 8 Lipiec 2008, 22:01 ] Bardzo podobnie mi kręci tylko ze jak mi podchodzi do 11 do sobie odpuszczam... |
Autor: | matyss [ Śro Lip 09, 2008 9:36 am ] |
Temat postu: | |
rs ma zupełnie inny silnik, pewnie zębatki masz inne ząłożone, ewentualnie blokada na module ale nie przypominam sobieżeby rg były blokowane, a może spzęgło Ci się śłizga?? No może być jeszce to co zawsze, regilwoac i czyscić gaźnik tlumnk zapłon;p |
Autor: | RyjekOcw [ Śro Lip 09, 2008 11:52 am ] |
Temat postu: | |
Zębatki mam oryginalne 15/49 (myślę żeby zmienić tylna na 47) były blokowane do 80. sprzęgło na pewno sie nie ślizga bo to nie mój pierwszy moto ;p. ja myślę ze blokada jest na wydechu bo jest taka Sytuacja ze pod górkę z kumplem jechałem 80 i więcej nie chciał. A z górki jechała tez 80 co mnie trochę dziwi i teraz pytanko gdzie ta blokada jeszcze może być? |
Autor: | koki92nr [ Śro Lip 09, 2008 1:21 pm ] |
Temat postu: | |
Na module bo jeżeli by ci podczas jazdy wykręcał powiedzmy 10 tyś obrotów albo nawet 11 to przy 2 tys obrotów więcej na najwyższym biegu może być nawet 20 km/h więcej.Jeżeli na postoju nie zamyka ci obrotomierza to znaczy że albo moduł albo gdzie indziej gaźnik lub wydech |
Autor: | RyjekOcw [ Śro Lip 09, 2008 3:20 pm ] |
Temat postu: | |
Nie nie zamyka jest ponad 11,5 tys obrotow na 12. na gaźniku tez nie chyba ze na membranie. ? |
Autor: | Raymax [ Czw Lip 10, 2008 4:13 pm ] |
Temat postu: | |
Może membrana się do końca nie otwiera?? |
Autor: | =XawiD= [ Czw Lip 10, 2008 8:26 pm ] |
Temat postu: | |
Membrana zawsze się do końca otwiera... Jedynie, to może być jakieś zwężenie na niej. |
Autor: | RyjekOcw [ Pią Lip 11, 2008 8:33 am ] |
Temat postu: | |
Ale słyszalem ze nawet jak jest zwezenie i je odegne czy rozwierce to itak to nic nie da. |
Autor: | Ati [ Pon Lip 21, 2008 10:53 pm ] |
Temat postu: | Re: Lepsze osiągi, blokady itd. |
Dołączam się do pytania kolegi. Mam ten sam model z 1992 r. i jadę nim max 90 km/h. Cylinder po szlifie, tłok i inne pierdoły powymieniane . Wydech ma oryginalny. Wiecie może ile blokad robili do tego modelu oraz gdzie się one znajdują, to sobie popatrzę . |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |