Forum motoryzacyjne motokirc.pl
https://motokirc.pl/

Lepsze osiągi, blokady itd.
https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/lepsze-osi-gi-blokady-itd-t14117.html
Strona 1 z 1

Autor:  RyjekOcw [ Pon Lip 07, 2008 3:38 pm ]
Temat postu:  Lepsze osiągi, blokady itd.

Witam. Mam Suzuki rg 80 i jedzie ono zaledwie 85 km/h. Zazwyczaj jezdza one około 100km/h. Jest możliwosc ze mam jeszcze jakieś blokady ale nie wiem gdzie one są. A jesli juz nie mam to jak zwiekszyć jego v-max?

Autor:  koki92nr [ Pon Lip 07, 2008 9:34 pm ]
Temat postu: 

Mniejsza zębatka na tył.A licznik ci dobrze działa ? obrotomierz masz ? zobacz do ilu się kręci na postoju a do ilu podczas jazdy i mi napisz :D

Autor:  Raymax [ Pon Lip 07, 2008 10:59 pm ]
Temat postu: 

jak mówi Rafoolek, zębatka, możliwe, że moduł zablokowany ;)

Autor:  RyjekOcw [ Wto Lip 08, 2008 3:52 pm ]
Temat postu: 

Licznik działa ok. obrotomierz na wolnych obrotach kreci do 10 a podczas jazdy na 6 do 8tys.

Autor:  koki92nr [ Wto Lip 08, 2008 5:33 pm ]
Temat postu: 

Jeżeli wkręca się na 8 tys bez problemów to mi się zdaje że to mało.Moja rs na luzie kręci się do 14 a podczas jazdy troszkę ponad 11.Zdaje się że silnik w twoim moto też jest wysokoobrotowy.Więc raczej masz zablokowany.tu masz filmik ile ci się powinien kręcić :

http://www.youtube.com/watch?v=K6PttfIrV64

Autor:  RyjekOcw [ Wto Lip 08, 2008 8:48 pm ]
Temat postu: 

Ale suzi ma obrotomierz do 12 tysi. a od 10 jest na czerwono. a mi kreci normalnie ponad 10

[ Dodano: 8 Lipiec 2008, 22:01 ]
Bardzo podobnie mi kręci tylko ze jak mi podchodzi do 11 do sobie odpuszczam...

Autor:  matyss [ Śro Lip 09, 2008 9:36 am ]
Temat postu: 

rs ma zupełnie inny silnik, pewnie zębatki masz inne ząłożone, ewentualnie blokada na module ale nie przypominam sobieżeby rg były blokowane, a może spzęgło Ci się śłizga?? No może być jeszce to co zawsze, regilwoac i czyscić gaźnik tlumnk zapłon;p

Autor:  RyjekOcw [ Śro Lip 09, 2008 11:52 am ]
Temat postu: 

Zębatki mam oryginalne 15/49 (myślę żeby zmienić tylna na 47) były blokowane do 80. sprzęgło na pewno sie nie ślizga bo to nie mój pierwszy moto ;p. ja myślę ze blokada jest na wydechu bo jest taka Sytuacja ze pod górkę z kumplem jechałem 80 i więcej nie chciał. A z górki jechała tez 80 <wow> co mnie trochę dziwi i teraz pytanko gdzie ta blokada jeszcze może być?

Autor:  koki92nr [ Śro Lip 09, 2008 1:21 pm ]
Temat postu: 

Na module bo jeżeli by ci podczas jazdy wykręcał powiedzmy 10 tyś obrotów albo nawet 11 to przy 2 tys obrotów więcej na najwyższym biegu może być nawet 20 km/h więcej.Jeżeli na postoju nie zamyka ci obrotomierza to znaczy że albo moduł albo gdzie indziej gaźnik lub wydech

Autor:  RyjekOcw [ Śro Lip 09, 2008 3:20 pm ]
Temat postu: 

Nie nie zamyka jest ponad 11,5 tys obrotow na 12. na gaźniku tez nie chyba ze na membranie. ?

Autor:  Raymax [ Czw Lip 10, 2008 4:13 pm ]
Temat postu: 

Może membrana się do końca nie otwiera??

Autor:  =XawiD= [ Czw Lip 10, 2008 8:26 pm ]
Temat postu: 

Membrana zawsze się do końca otwiera... Jedynie, to może być jakieś zwężenie na niej.

Autor:  RyjekOcw [ Pią Lip 11, 2008 8:33 am ]
Temat postu: 

Ale słyszalem ze nawet jak jest zwezenie i je odegne czy rozwierce to itak to nic nie da.

Autor:  Ati [ Pon Lip 21, 2008 10:53 pm ]
Temat postu:  Re: Lepsze osiągi, blokady itd.

Dołączam się do pytania kolegi. Mam ten sam model z 1992 r. i jadę nim max 90 km/h. Cylinder po szlifie, tłok i inne pierdoły powymieniane ;). Wydech ma oryginalny. Wiecie może ile blokad robili do tego modelu oraz gdzie się one znajdują, to sobie popatrzę ;).

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/