Forum motoryzacyjne motokirc.pl https://motokirc.pl/ |
|
Tuning cylka dezamet 019 https://motokirc.pl/tuning-tech-f27/tuning-cylka-dezamet-019-t14385-15.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | spider15 [ Pią Lip 25, 2008 8:50 am ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
Czyli bez wybijania nie da sie kanałów zrobic? |
Autor: | przem578 [ Pią Lip 25, 2008 8:58 am ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
Można dowiercić tak jak to robią w simsonach. |
Autor: | spider15 [ Pią Lip 25, 2008 9:02 am ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
A ile takie cóś kosztuje? |
Autor: | przem578 [ Pią Lip 25, 2008 9:04 am ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
Pewnie coś około 80~100zł |
Autor: | spider15 [ Pią Lip 25, 2008 9:09 am ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
Troche by mnie to wyniosło bo jeszcze szlif musze zrobic......... A znacie moze jakies miejsce w dabrowie górniczej, albo w okolicach gdzie to robia? |
Autor: | Zigus [ Pią Lip 25, 2008 11:08 am ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
Mam dylemat, mam 5 cylindrow na stole i na kazdym sa inne oznaczenia, np, NA,NB,NC, jak myslycie..NC sprawia wrazenie ze tuleja u samej gory jest grubsza i by sie dalo wybic tulej, ale neiwiem, napiszcie co sadzicie. |
Autor: | Kuba97 [ Pią Lip 25, 2008 1:41 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
spider15 napisał(a): Witam. Bede robi teraz 1 szlif cylindra od nowosci ( cylek oryginalny). Pomysłem aby zroic takze dodatkowe kanały. Wypaliło by to? i tu rodzi sie kilka pytań: 1. Ile tych kanałów i gdzie? 2. Ile by mnie to wyniosło? 3. Słyszałem ze trzeba jakos wyliczac gdzie te okna maja być, jak to zrobic? 4. Zna ktos miejsce w Dąbrowie Górniczej albo w okolicach gdzie takie cos robia? 5. Co by mi to dało? 1. Zasilanie trzeba poprowadzić ze starych kanałów płuczących. 2. To koszt kilku wierteł, papieru ściernego, oraz pilników do wykończenia całości. 3. Przy wybiciu tuleji trzeba. 5. Na pewno silnik wkręcałby się o wiele wyżej ale zmniejszyła by się elastyczność. Z cylindra od polskich silników (oprócz 027) nie da się wybić tuleji, ponieważ w tuleji jest prób i jest on zalany, więc kanały można dorobić tylko i wyłącznie dowiertem. |
Autor: | Zigus [ Pią Lip 25, 2008 3:17 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
Jak sie cos chce, to sie to zrobi, i jestem pewny ze sa jakies stare cylki, pierwsze z fabryki, przy ktorych da sie wybic tulej! |
Autor: | Zigus [ Wto Lip 29, 2008 1:24 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
Na wlasnym oczom nie wierze:| tak rozgrzalem cylek, prubuje wybijac i patrze ze tuleja sie kreci, ale nie wybija . Jednak te jeb... pierscien tam jest. |
Autor: | Lipton [ Wto Lip 29, 2008 8:12 pm ] |
Temat postu: | Re: Tuning cylka dezamet 019 |
Oznaczenia grup cylindrów i tłoków(średnice): - NC - zawierająca cylindry w przedziale od 38,000 do 38,009 i tłoki 37,935/39,945 - NB - zawierająca cylindry w przedziale od 38,009 do 38,018 i tłoki 37,945/37,955 - NA - zawierająca cylindry w przedziale od 38,018 do 38,027 i tłoki 37,955/37,965 |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |